Uit de krant: we verpesten de zomerrust

Cookies op AD.nl | AD.nl

Volgens mij is de auteur een motorhater :Y



-O-
volgens mij valt dat reuze mee. ik zie nergens dat hij pleit voor een verbod. Vind het zelfs nog wel positief dat er gesteld wordt dat wielrenners gevaarlijk zijn en dat andere weer gaan klagen als je een dijk niet meer op mag omdat motoren dan door een woonwijk rijden.
Ook dat men zich meestal wel aan de regels houdt enz.
Vind het reuze meevallen dus.
 
:?

Gewoon een normaal journalistiek artikel volgens mij hoor. Auteur spreekt zelf geen mening uit en benadert een probleem vanuit de bewoners en de gemeente.

Er wordt door de in de tekst geciteerde bewoners helemaal niet zo negatief over motorrijders gesproken. De kop suggereert toch iets anders. Daar spreekt wel degelijk de mening van de auteur uit naar mijn bescheiden mening.
 
Ik pleit voor een verbod op het wonen aan een dijkje. Het is net zo als mensen die naast Schiphol gaan wonen en vervolgens gaan klagen over lawaai.
 
Motoren brengen voor mij een prachtige zomersfeer en ik geniet elke keer weer als ik het geluid hoor van een motor.
Maar aan de ene kant begrijp ik wel wat ze bedoelen recht voor mijn huis is een stukje weg ongeveer 200 meter dat eindigt op een onoverzichtelijke bocht waar ze een zebrapad hebben gemaakt(niemand stopt hiervoor).
Voornamelijk choppers en racers Trekken hier enorm op om vervolgens keihard te moeten remmen voor een tegenligger of voetganger die ze onmogelijk kunnen zien.

Ikzelf heb hier geen problemen mee maar ik hoor er meerdere malen in de week wel mensen over klagen.

(grappig want net nu ik dit stukje schreef knalde er een motor met een oorverdovend geluid voorbij(ik heb dubbel glas))
 
volgens mij valt dat reuze mee. ik zie nergens dat hij pleit voor een verbod. Vind het zelfs nog wel positief dat er gesteld wordt dat wielrenners gevaarlijk zijn en dat andere weer gaan klagen als je een dijk niet meer op mag omdat motoren dan door een woonwijk rijden.
Ook dat men zich meestal wel aan de regels houdt enz.
Vind het reuze meevallen dus.


Eensch. Het is helemaal niet zo'n negatief verhaal wat de geïnterviewden vertellen, alleen de kop is wel negatief en die is toch echt voor rekening van de journaliste zelf :Y
 
Laatst bewerkt:
Eensch. Het is helemaal niet zo'n negatief verhaal wat de geïnterviewden vertellen, alleen de kop is wel negatief en die is toch echt voor rekening van de journaliste zelf :Y

ja, dat is wel weer zo. Die kop wekt de indruk dat het een motoren afzijk stukje wordt. maar dat valt dan wel weer mee. Die kop had wat minder suggestief moeten zijn.
 
Flikkertjes....
IK laat me leos nog ff extra klapperen op dijkjes...
Mensen zeiken altijd om de domste dingen...
Laatste een kerel reed ik langs gaat ie met zn grafhandje staan wapperen voor zn neus...
Had echt de neiging af te stappen en te zeggen heb je je fokking reet niet goed afgeveegd ofzo T*fusL*ijer.
 
Laatst bewerkt:
Die twee dingen hebben helemaal NIETS met elkaar te maken :N -O- :W

het is een ironisch bedoel vergelijk. Je kunt nou eenmaal verwachten dat als je aan een leuk dijkweggetje woont dat er zomers recreanten te voet, op de fiets of met de motor langskomen, net als dat er bij schiphol vliegtuigen langs komen. Dus dan moet je achteraf niet gaan zeuren
 
Flikkertjes....
IK laat me leos nog ff extra klapperen op dijkjes...
Mensen zeiken altijd om de domste dingen...
Laatste een kerel reed ik langs gaat ie met zn grafhandje staan wapperen voor zn neus...
Had echt de neiging af te stappen en te zeggen heb je je fokking reet niet goed afgeveegd ofzo T*fusL*ijer.
Sooow .... stoere jongen ben jij :Y
 
Motoren brengen voor mij een prachtige zomersfeer en ik geniet elke keer weer als ik het geluid hoor van een motor.
Maar aan de ene kant begrijp ik wel wat ze bedoelen recht voor mijn huis is een stukje weg ongeveer 200 meter dat eindigt op een onoverzichtelijke bocht waar ze een zebrapad hebben gemaakt(niemand stopt hiervoor).
Voornamelijk choppers en racers Trekken hier enorm op om vervolgens keihard te moeten remmen voor een tegenligger of voetganger die ze onmogelijk kunnen zien.

Ikzelf heb hier geen problemen mee maar ik hoor er meerdere malen in de week wel mensen over klagen.

(grappig want net nu ik dit stukje schreef knalde er een motor met een oorverdovend geluid voorbij(ik heb dubbel glas))

Ken je nagaan wat een inzicht er is van de gemeente om een zebrapad te plaatsen bij een mooie bocht...
 
het is een ironisch bedoel vergelijk. Je kunt nou eenmaal verwachten dat als je aan een leuk dijkweggetje woont dat er zomers recreanten te voet, op de fiets of met de motor langskomen, net als dat er bij schiphol vliegtuigen langs komen. Dus dan moet je achteraf niet gaan zeuren
Dat klopt. Maar er is een verschil in langs komend verkeer en in langs knallende motorrijders die met open pijpen de motor de toeren begrenzer injagen omdat scheuren op de dijk zo leuk is. Klagen over het eerst vind ik ook gezeur, klagen over het twee niet echt want daar erger ik me als liefhebber zelfs aan.
 
Flikkertjes....
IK laat me leos nog ff extra klapperen op dijkjes...
Mensen zeiken altijd om de domste dingen...
Laatste een kerel reed ik langs gaat ie met zn grafhandje staan wapperen voor zn neus...
Had echt de neiging af te stappen en te zeggen heb je je fokking reet niet goed afgeveegd ofzo T*fusL*ijer.

Haha, je hebt inderdaad van die aanstellers. Motoren zijn over het algemeen veel schoner dan auto's qua uitlaatgassen, dus daar kunnen ze het nooit op afschuiven.
 
We verpesten de zommerrust :?

Wat voor motor had jij ook al weer? O-)


:P

Deze :P

playmobil-adventure-motor-cross-bike.jpg


Pestkop B|



Zie m'n ondertitels O-)




:+
 
Laatst bewerkt:
Haha, je hebt inderdaad van die aanstellers. Motoren zijn over het algemeen veel schoner dan auto's qua uitlaatgassen, dus daar kunnen ze het nooit op afschuiven.


Dat heb je met die ouwe mannetjes op fietsjes he die zogenaamd een schoon millieu willen.
Nu ze bijna dood zijn moet het inene schoon voor ze ...
Zelf ook zo een buurman gehad je mag je motor niet op de stoep hier starten want het stinkt...
 
Laatst bewerkt:
Sooow .... stoere jongen ben jij :Y

Jij kan ook wel bij het verpest het motorijden partij :}
Pffff bescherm ze ook nog eventjes zeg.
Ja en zelfs als ik met mn gekeurde vrachtwagen rijd wapperen ze nog met de handjes en maar zeiken oh dat ding maakt te veel herrie...
Dit is dus niet alleen een probleem met motoren hoor..
Als ik 30 rij denken mensen dat ik 80 rij en zie je die handjes weer gaan.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt. Maar er is een verschil in langs komend verkeer en in langs knallende motorrijders die met open pijpen de motor de toeren begrenzer injagen omdat scheuren op de dijk zo leuk is. Klagen over het eerst vind ik ook gezeur, klagen over het twee niet echt want daar erger ik me als liefhebber zelfs aan.

Ok, maar dat is een handhavingsprobleem. Als er te hard gereden wordt of motoren maken teveel lawaai dan kan de politie optreden.

Als mijn motor normaal is een ik rij niet te hard dan is het onzin dat ik niet van de weg gebruik mag maken omdat mensen zich hieraan zouden irriteren.

Ik irriteer me ook aan bejaarden in de supermarkt, maar ik zie er toch echt geen bord van een rollator met een streep er door bij de ingang staan
 
Laatst bewerkt:
Ok, maar dat is een handhavingsprobleem. Als er te hard gereden wordt of motoren maken teveel lawaai dan kan de politie optreden.

Als mijn motor normaal is een ik rij niet te hard dan is het onzin dat ik niet van de weg gebruik mag maken omdat mensen zich hieraan zouden irriteren.

Ik irriteer me ook aan bejaarden in de supermarkt, maar ik zie er toch echt geen bod van een rollator met een streep er door bij de ingang staan
Je hebt een punt :Y

Volgens mij zijn we het eens. Typisch gevalletje "goeden-moeten-onder-de-kwaden-lijden" -O-
 
Ok, maar dat is een handhavingsprobleem. Als er te hard gereden wordt of motoren maken teveel lawaai dan kan de politie optreden.

Als mijn motor normaal is een ik rij niet te hard dan is het onzin dat ik niet van de weg gebruik mag maken omdat mensen zich hieraan zouden irriteren.
:^

Maar ja, afsluiten op basis van onderbuikgevoelens is nu eenmaal veel makkelijker dan goed gefundeerde besluiten nemen B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan