Uitdaging op 22 December??

Joh Gizz..meen je dat nou? Was ik het die daar op mn achterwiel werd aangehouden? :P En count me in...mag zelfs wel wat eerder als 15:00....13:30 ofzo? :)

Dus juist voor jouw was die waarschuwing dus wel goed geweest dan, toch?? })
 
Aan het weer te zien ga ik \'n zondag niet komen.
Ik ga niet zo\'n pokke eind rijden in die kou!
Ja, ik weet ik ben een mietje :j
 
Hmmm....weersvoorspellingen zijn veranderd...zoals altijd.... ;( Nu is het 70% neerslag kans, maar wel met een middagtemp van 2 graden boven 0....
Nou is zaterdag weer aantrekkelijker qua weer... |(
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het weekend niet.Mijn vriendin komt en dan heb ik wel wat andere dingen te doen ;)
En het wordt het hele weekend klote weer :(
Ander keertje als het mooi weer is ben ik zekers van de partij :)
 
Wie gaan er allemaal na toe uit omgeving Nijmegen :?
Wilde eerst wel gaan, maar plannen zijn gewijzigd...
Zaterdag is werkdag & zondag is geclaimd door de vriendin... En die gaat écht niet achterop na vorige week (afrit + glad wegdek + twee mensen op fiets + aardig vlot tempo = glijdend achterwiel = geluk = panisch vriendinnetje... )Dus gaat niet lukken deze keer...
 
Onze Frank (debosere) zegt dat er alleen nog maar sneeuw komt :? :r :? :r
Sneeuw? Mixed emotions...

Leuk om te zien, leuk om romantisch in te wandelen (zolang het geen halve blizzard is) en supergaaf om in te scheuren met de auto }) Niet te vergeten: de brute sneeuwballegevechten met je maten (m/v)... Ook altijd wel leuk: Lekker rondjes biken in een wat dikkere sneeuwlaag }) Maar de auto is ideaal sneeuwspeelvoertuig }) Be still my beating heart... })

Alleen op de motor / scooter / brommer / step is het wat minder... \ '(

Denk maar zo: Liever sneeuw dan ijzel :)
 
Ohjaja, wat doen we.
Blijven we voor Zondag, of stellen we het uit zodat al die watjes die klagen over het weer ook kunnen komen.

Jij mag het zeggen.
 
Het word zondag inderdaad slecht weer.

Als we nou w8en tot de zomer kunnen we misschien met zijn allen een soort CANNONBALL RUN doen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan