Ultieme Naked?

misc
:( had een foto door de scanner gehaald maar is te groot 6,5 mb en als ik hem verklein krijg ik een heel klein fototje |( helaas pindakaas

Kun je me die foto's niet mailen?
 
is ook geen Harley ;)

Katana is ook wel mooi spul, maar om dan je uitlaat blauw/rood te spuiten is weer een ander verhaal.. :X
 
is ook geen Harley ;)

Katana is ook wel mooi spul, maar om dan je uitlaat blauw/rood te spuiten is weer een ander verhaal.. :X
toch wel,er zijn toen een paar mannen bij harley opgestapt en hebben de buell ontworpen,dat werd zo'n succes dat harley het merk plus bedrijf weer overnam ;)
 
Dus erik Buell werkte eerst bij Harley?
Ken het verhaal erachter wel hoor.... ;)
maar toch vindt ik het geen Harley..
(beetje andermans motor af zitten kraken hier :( :+ )
 
Keey gozers wat vinden jullie de ultieme naked ik ben zo gaar van t zoeken dat ik t spoor bijster ben. Dus een mooie grote ruige bak met snelheid goed door de bochten etc.
Vmax lekkerrrrr maar hoor dat de bochten fuck zijn
x 4 yeahhhh maar mist wat
x-eleven
xjr1300 iets te oubollige look (mijn mening :+ )

agusta brutale enzo vind ik prachtige motoren alleen ietsje aan de kleine kant

A fin pleur hier een piccie van je droomnaked (met specs graag)
Welke bike wint ?????????????? })

Blijft een leuke opening, maar heb je nog een keuze kunnen maken??

:? :? :?
 
De ultieme naked bike?

Ok ik ben lichtelijk bevooroordeeld zie foto van mijn eigen Superduke.

Alles klopt gewoon aan deze machine!

- V-twin krachtig en mooi geluid
- vering TOP!
- remmen TOP!
- zithouding geweldig

full
 
De ultieme naked bike?

Ok ik ben lichtelijk bevooroordeeld zie foto van mijn eigen Superduke.

Alles klopt gewoon aan deze machine!

- V-twin krachtig en mooi geluid
- vering TOP!
- remmen TOP!
- zithouding geweldig

[afbeelding]

Ben happy met mijn fiets, maar dit is nou 1 van de weinige fietsen idd waar ik in 2007 eens een proefritje op wil maken :P

Veel plezier ermee!
 
Ultieme naked kan je alleen zelf bouwen, ik vind persoonlijk dat er veel mooie naked's zijn. Maar als je voor de ultieme gaat moet je aanpassingen doen. Reed zelf op een verbouwde kaxa ZL 900 en dacht zelf altijd dat een GSXR 1100 streetfighter het voor mij zou worden, kwam precies met mijn knieen op de punt van de kleppendeksel, werd het toen toh maar niet (komt trouwens nog wel ooit).
En toen op zoek.
Alles wat ik mooi vond was te klein of met injectie (heb liever carbs, kan je zelf nog wat mee)
Zo ging het nog ff door, wist toen dat het een beetje zware 1000cc+ oldskool fiets moest worden en een grote waar ik met mijn lengte van 1.99 een beetje knap op zat.

Uiteindelijk XJR 1300 SP uit 2001 in milinium kleuren.
Je blijft alleen modificeren om hem naar je eigen hand te zetten, hier nog zonder dubbele koplamp.


full
 
Laatst bewerkt:
Shit verkeerde foto geplaatst, bovenstaande stond ernaast.
hier wel met dubbele koplamp (ookal zie je hem nauwelijks )
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan