Ultieme Naked?

ik dacht dat dit de ultieme naked was?
full
 
hahahaha, dat wille we zien, natuurlijk is je eigen naked de beste. anders hadden we hem toch niet zo gemaakt.....its so simpel :] :]

strakke brommertjes hoor mannen. :} :} :} :}
 
Het begint hier meer op"Post hier je mooiste eigen motorfoto" te lijken :X .


Hier is voor mij de ultieme naked:

full
 
ik vindt de B-king wel een leuk apparaatje, maar zolang die nog niet gemaakt wordt, en die voor mij onbetaalbaar is zullen we zelf maar wat ik mekaar flanzen :P

edit: dit dus!!

fsget.php

 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister mijn ideale naked gekocht: een spiksplinternieuwe Suzuki SV650N (model 2004) :]

sv650n.jpg


[me]Didiot heeft een voorliefde voor V-twins...[/me]
 
Mijn ultime naked is een Bandit 1200. Of een Vmax maar dan 2 want die krengen gaan continu stuk. Mooi om te zien maar niet om mee te rijden. daarom komen ook al die Vmax-en op een aanhanger naar een streetfighter show. Met een soes kan je er gewoon naar toe rijden
 
Ik zie net dat dit topic al heel oud is, heb je ondertussen je keuze nu al gemaakt en alle voors- en tegens tegen elkaar weggestreept? En die X, mist zeker niets!!!................

full
 
Mijn ultime naked is een Bandit 1200. Of een Vmax maar dan 2 want die krengen gaan continu stuk. Mooi om te zien maar niet om mee te rijden. daarom komen ook al die Vmax-en op een aanhanger naar een streetfighter show. Met een soes kan je er gewoon naar toe rijden
:X

Gaan altijd kapot... Nee, worden steeds extremer verbouwd O-)
Dat kapot gaan komt door het opvoeren en lomp doen.
En dat op de aanhanger ? Ik poets niet graag...
 
Terug
Bovenaan Onderaan