Ultieme Naked?

of mss de deze9~9~9~:
full

maar is ook alleen maar in japan verkrijgbaar,het is de suzuki hybusa 04'
heeft zo'n 250pk standaart
en kost maarliefst 30000 euro en wil je m late naar hier exporteren
dan kost t je nog s zo'n kleine 10000 extra... |(
 
[ot]Leuk filmpje wel, lijkt me alleen slecht berijdbare motor (turbo-lag, 500pk icm standaard achterbrug)[/ot]
 
Ik denk dat de ultieme naked toch degene is die je zelf helemaal in elkaar geknutselt hebt...
Hoe die er dan uit ziet en op basis waarvan kun je zelf bepalen...
Dus dan is het voor jou altijd je ultieme naked....

Enne dan neem je als basis de VMAX.... lekkere power, goed stuurbaar (ondanks al de vooroordelen die in de boekjes staan)en je hebt een motor tussen de benen...
 
Het is eigenlijk een (power) cruiser maar .... O man :9~

2004%20Rocket%20Accessorised%202.jpg


Triumph Rocket III
· Type Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder
· Capacity 2,294cc
· Maximum Power 142PS (140bhp) at 5,750 rpm
· Maximum Torque 200Nm (147ft.lbf) at 2,500 rpm
 
tsss heb je ooit al eens op een boxer gereden? |)
Ik heb spijtig genoeg nog niet met de brutale of de Raptor kunnen rijden maar de CB, monster en XJR komen nog niet in de buurt, daar heb ik al mee gereden. Een Z1000 heeft natuurlijk de power maar zelfs met mijn ZX7R is het moeilijk om iemand met veel boxerervaring te volgen in de ardense bochtjes ...


Blijft lachen,... in bochtjes van 20 km/uur zou ik je mischien nog gelijk geven.
Daarboven kan je het volgens mij schudden...

Hoeveel km heb je op die cb, monster en xjr gereden ???

Anyway, kom een keer langs met een boxer, gaan we lekker rijden in de ardennen..

Ik heb overigens nog nooit een racer op wat voor weg dan ook in de bocht voorbij zien komen. (Ik heb hem dan ook nog maar een jaartje ;) )
Toch ben ik er heilig van overtuigd dat een racer veel sneller is en wendbaarder is, en er meer dan genoeg mensen hier op het forum zitten die me compleet stront voor mijn ogen rijden.. vindt het een beetje een rare logica ?

Tuurlijk moet dat kunnen!! net daarom vind ik het een beetje melig als je BMW vernoemd dat er direkt zo een reacties komen, en meestal van mensen die nog nooit op een boxer gereden hebben. Sorry jongens en meiden! :]
als iedereen zich maar goed voelt!

Ik denk dat dat niet komt door die BMW, maar dat je kan wachten op die reacties, no matter wat voor fiets, als je gaat lopen beweren dat je allen andere zoek rijdt..


Mooiste naked, behalve natuurlijk mijn xjr, doe mij ook maar deze : :9
En deze dan: De NCR Macchia Nera :}

(Afbeelding)
 
Laatst bewerkt:
gsx 1400, cb1300, bandit 1200, x-11, xjr 1300.

dat zijn mijn ultieme nakeds :)
 
ik rij nu bandit600 maar wil van alles wat ik nu heb meeeeer, maar vraag me of ik nou beter zou kunnen kiezen uiteen xjr, zrx, gsx14, B12 of een ural dnjepr.. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan