Ultieme Naked?

Op woensdag 04 februari 2004 12:16 schreef TerrorMax het volgende:Deze lijkt al aardig in de buurt te komen :)

(Afbeelding)

He die achterste blauwe Vmax die herken ik...is van een vriend van mij..en de voorste V Max is van Hennie Raats.... :}
 
Dan toch maar de X-eleven.

64203



jááááááá wat is ie mooi!!! :9~
 
Speed Triple!!!!!!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :}

2004%20Sp3%20Accessorised.jpg


Of Aprilia Tuono Racing :9~
foto_mod_pg_139_1059397609.jpg
 
Laatst bewerkt:
Keey gozers wat vinden jullie de ultieme naked ik ben zo gaar van t zoeken dat ik t spoor bijster ben. Dus een mooie grote ruige bak met snelheid goed door de bochten etc.
Vmax lekkerrrrr maar hoor dat de bochten fuck zijn
x 4 yeahhhh maar mist wat
x-eleven
xjr1300 iets te oubollige look (mijn mening :+ )

agusta brutale enzo vind ik prachtige motoren alleen ietsje aan de kleine kant

A fin pleur hier een piccie van je droomnaked (met specs graag)
Welke bike wint ?????????????? })

Heb dit weekend een BMW Rockster gekocht, en die komt voor mij aardig in de buurt. Veel stabieler dan een Monster en mits een chip toch genoeg power. Eens je die boxer gewoon bent rijdt je iedereen verloren op een bochtig terrein!!
 
Maar blijven mooie fietsen die V-Maxen.... :}

Idd, de looks, het rijgedrag (bochten valt mee, al is het geen gixxer of zo), en last but not least de V-Boost }) . Eigenlijk is het allemaal wel leuk spul, het is dat mijn garage en bankrekening niet groot genoeg zijn. Dus als ik dan toch moet kiezen...lijkt me duidelijk :)
 
Heb dit weekend een BMW Rockster gekocht, en die komt voor mij aardig in de buurt. Veel stabieler dan een Monster en mits een chip toch genoeg power. Eens je die boxer gewoon bent rijdt je iedereen verloren op een bochtig terrein!!

Iedereen, behalve iemand op een Speed Triple :+
 
mooie meid en int bezit van een 2004 brutale? Some people have all the luck!

en nog een natte droom :9~ :9~ :9~

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan