Ultieme Naked?

kan iemand wat meer vertellen van de grifon 900 van Italjet? Met name wanneer ze geproduceerd gaan worden en op de markt komen :?


General information
Model: Italjet Grifon 900
Year: 2000
Category: Naked bike
Engine/transmission
Displacement: 885.00 ccm (54.00 cubic inches)
Engine type: In-line three
Stroke: 4
HP (kW): 130.00 (94.9) @ 10200
Cooling system: Liquid
Gears: 5
Transmission type/final drive: Chain
Physical measures
Weight (dry): 165.0 kg (363.8 pounds)
Seat height (if adjustable, lowest setting): 755 mm (29.7 inches)
Chassis/dimensions
Front brake(s): Dual disc
Rear brake(s): Single disc
Speed/acceleration
Top speed: 235.0 km/h (146.0 mph)
Other specifications
Color options: Silver

full
 
de moto guzzi MGS01 dies gewoon :}

wel onbetaalbaar zo een

een buell komt meer in de buurt, de XB12R is gewoon tha bomb maja €€€ :+
 
Mocht ie nou geen nieuwe willen aanschaffen



Doe dan een ZRX 1100 of een bandit 1200 (dan wel met WP vering)....sturen lekker (ene........mijn bandit heb toch nog 118 Pk aan het wiel )
 
En behalve iemand op een Brutale, een XJR, een ZRX, een CB, een Monster, een Z1000, een Raptor, enz ... ;)
Hoe is het mogelijk, dat iemand die BMW-promopraatjes nog gelooft ??? :?
tsss heb je ooit al eens op een boxer gereden? |)
Ik heb spijtig genoeg nog niet met de brutale of de Raptor kunnen rijden maar de CB, monster en XJR komen nog niet in de buurt, daar heb ik al mee gereden. Een Z1000 heeft natuurlijk de power maar zelfs met mijn ZX7R is het moeilijk om iemand met veel boxerervaring te volgen in de ardense bochtjes ...
 
tsss heb je ooit al eens op een boxer gereden? |)
Ik heb spijtig genoeg nog niet met de brutale of de Raptor kunnen rijden maar de CB, monster en XJR komen nog niet in de buurt, daar heb ik al mee gereden. Een Z1000 heeft natuurlijk de power maar zelfs met mijn ZX7R is het moeilijk om iemand met veel boxerervaring te volgen in de ardense bochtjes ...
iedereen heeft zo zijn voorkeur als het op sturen aankomt maar om nou te zeggen dat je op je boxer gewoon maar even al die andere fietsen het snot voor de ogen rijdt.......... dacht et niet! ( ook niet in de ardennen!)

ik ben toch bang dat je te veel naar de bmw verkoper geluisterd hebt ( wel een goeie verkoper ..........)
 
kan iemand wat meer vertellen van de grifon 900 van Italjet? Met name wanneer ze geproduceerd gaan worden en op de markt komen :?


General information
Model: Italjet Grifon 900
Year: 2000
Category: Naked bike
Engine/transmission
Displacement: 885.00 ccm (54.00 cubic inches)
Engine type: In-line three
Stroke: 4
HP (kW): 130.00 (94.9) @ 10200
[meer specs]

full
Dit is op basis van de oude Triumph blokken.
 
iedereen heeft zo zijn voorkeur als het op sturen aankomt maar om nou te zeggen dat je op je boxer gewoon maar even al die andere fietsen het snot voor de ogen rijdt.......... dacht et niet! ( ook niet in de ardennen!)

ik ben toch bang dat je te veel naar de bmw verkoper geluisterd hebt ( wel een goeie verkoper ..........)

ik bedoel ook niet dat je iedereen echt verloren rijdt 8-) er hangt veel van je rijkunst af natuurlijk. Ik reed een jaar of 8 geleden ook al met een (oude) boxer en enkele vrienden van me ook en ik kan je verzekeren dat er bij die jongens tussen zitten die elke sportieve fiets in de ardennen achter lieten en dan spreek ik over een oude R100 versus ZXR, Fireblade en GSXR ... al es een oude boxer gezien met compleet afgesleten cilinderkoppen?
wat die verkoper betreft ... ik heb hem particulier gekocht ... ;-)
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel ook niet dat je iedereen echt verloren rijdt 8-) er hangt veel van je rijkunst af natuurlijk. Ik reed een jaar of 8 geleden ook al met een (oude) boxer en enkele vrienden van me ook en ik kan je verzekeren dat er bij die jongens tussen zitten die elke sportieve fiets in de ardennen achter lieten en dan spreek ik over een oude R100 versus ZXR, Fireblade en GSXR ...
wat die verkoper betreft ... ik heb hem particulier gekocht ... ;-)
ja , ik rijdt in de ardennen ook hele volkstammen voorbij! O-) ( als ze staan te roken, of te foto´s staan te nemen ofzo)

als jij je nou maar lekker voelt op je nieuwe ( heel mooie bike !!) daar gaat het toch om ??

voor de rest ben ik het niet met je eens maar dat moet kunnen toch ??
 
ja , ik rijdt in de ardennen ook hele volkstammen voorbij! O-) ( als ze staan te roken, of te foto´s staan te nemen ofzo)

als jij je nou maar lekker voelt op je nieuwe ( heel mooie bike !!) daar gaat het toch om ??

voor de rest ben ik het niet met je eens maar dat moet kunnen toch ??
Tuurlijk moet dat kunnen!! net daarom vind ik het een beetje melig als je BMW vernoemd dat er direkt zo een reacties komen, en meestal van mensen die nog nooit op een boxer gereden hebben. Sorry jongens en meiden! :]
als iedereen zich maar goed voelt!
 
als je neus links/rechts springt als je op betonbanen rijdt (met betonplaten)vind ik dat niet echt normaal. Ik had wel de indruk van een te zachte vering voor, bij allebei...
Ah. Is me nooit opgevallen eigenlijk; ga er 'ns op letten. Ik dacht dat je meer op het bokkerige (bij bep. toerentallen) doelde.
 
Ik denk dat de ultieme naked toch degene is die je zelf helemaal in elkaar geknutselt hebt...
Hoe die er dan uit ziet en op basis waarvan kun je zelf bepalen...
Dus dan is het voor jou altijd je ultieme naked....


(of zit ik verkeerd?)
 
Ik denk dat de ultieme naked toch degene is die je zelf helemaal in elkaar geknutselt hebt...
Hoe die er dan uit ziet en op basis waarvan kun je zelf bepalen...
Dus dan is het voor jou altijd je ultieme naked....


(of zit ik verkeerd?)
inderdaad een door jezelf aangepaste fiets met een door jou uitgekozen basis ...
 
Ik denk dat de ultieme naked toch degene is die je zelf helemaal in elkaar geknutselt hebt...
Hoe die er dan uit ziet en op basis waarvan kun je zelf bepalen...
Dus dan is het voor jou altijd je ultieme naked....


(of zit ik verkeerd?)

zoiets als dit?:
full


greets Bob
 
ik zou zeggen de deze:
full

mooie honda 9~ is het niet,maar spijtiggenoeg alleen in japan verkrijgbaar :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan