Unive om op te :r

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Denk je dat de afhandeling van de schade afgerond is stuurt de Unive een brief met de mededeling of je een ingevuld schade formulier wilt opsturen. :( Anders wordt de schade niet inbehandeling genomen.
Dit formulier heb ik dus ongeveer een maand geleden PERSOONLIJK ingeleverd.
Het lijkt G.V.D. de reclame wel.
Het formulier is door politie ingevuld dus de gegevens heb ik ook niet meer. Had ik maar een kopie gemaakt en niet gedacht het zal wel goed komen.
Ik ben niet boos maar woest het is maar goed dat ze in Assen werken en niet hier in de buurt. Mijn volgende motor wordt dus NIET door Unive verzekerd !!!
Ik heb zelfs mijn kenteken al ingeleverd bij de dealer voor de koper van het wrak. Ik heb dus nu niets meer, geen geld en geen motor.
Ze zijn zelfs te beroerd geweest om even te bellen terwijl ze zelfs mijn mobiele nummer hebben.
Ik kan alleen maar zeggen Unive bedankt voor deze waardeloze manier van werken !!
:( :(
 
Dat valt me vies tegen van Univé.

Heej maar bij zo'n schadeform zit standaard een copie voor jezelf.
Waar heb je die gelaten dan?
 
[me]Kubiekdriehoekje heeft 3x tot 10 geteld en besloten hier niet zijn gal te spuwen over verzekeringsmaatschappijen, daar het toch niets oplevert.[/me]
 
Het zijn idd twee bladen een voor de tegen partij en een voor mij.
Die van mij heb ik dus enkele dagen na het ongeluk bij Unive ingeleverd.
De achterkant is zelfs door een medewerker van Unive ingevuld.
Hij zij nog ik stuur het formulier wel door naar de schade afdeling!!
 
Uhm, misschien is er gewoon een menselijke fout gemaakt bij Unive, dat je formulier kwijt is geraakt ofzo? :? Zou maandag maar eens even gaan bellen met ze, ik ben er ook verzekerd en het bevalt mij juist wel goed. Vriendelijke behulpzame medewerkers en nadat ik na 2 maand nog steeds geen verklaring had opgestuurd van mijn schadevrije jaar bij FBTO heb ik denk ik wel 6 brieven gehad van Unive of ik die verklaring nog ff wilde opsturen voor mijn no-claim korting. Vond ik toch netjes van ze.
 
Het zijn idd twee bladen een voor de tegen partij en een voor mij.
Die van mij heb ik dus enkele dagen na het ongeluk bij Unive ingeleverd.
De achterkant is zelfs door een medewerker van Unive ingevuld.
Hij zij nog ik stuur het formulier wel door naar de schade afdeling!!

Heej lekker ding...Heb je Univé al gevraagd wat ze hiermee gaan doen?
Zoals WAAR dat form is gebleven.
 
Ik heb enkele weken geleden al contact gehad met de :r vriendelijke man van Unive en kreeg te horen dat hij het formulier nog niet ontvagen had en heb hem toen dus ook verteld dat ik het dus al had ingeleverd bij zijn :r vriendelijke collega. Hij kan dus ook even bellen en vragen waar dat formulier is of mij bellen dat ze het formulier kwijt zijn !!
 
Eerst ff afkoelen (schelden over de telefoon verergert het alleen maar) en dan maandag ff bellen met ze hoe dit zit. Moeten jullie er vast wel uitkomen denk ik zo.
 
Nou, ik snap er geen klote van dat dit over Univé gaat.

Ik ben er echt al jaren verzekerd voor alles en heb nog nooit gezeik gehad.

En de tegenpartij? Die zou dan form ook toegestuurd moeten hebben gekregen.
Bel die anders en leg uit. Misschien kunnen zij jou een copie geven.

Ik zou iig, liefst maandag gelijk, naar jouw regiokantoor gaan en vragen om opheldering. En hou dan voor je wat in je eerste post staat over kenteken.

ZIJN HIER UNIVÉ MENSEN IN DE ZAAL???
 
Je hebt gelijk Rev. maar ik vindt het gewoon diep triest het is namelijk niet het eerste telefoontje naar ze.
Het is gelukkig nog weekend ik heb ze zaterdag al geprobeerd te bellen maar het kantoor was natuurlijk dicht.
Soms heb je echt het gevoel dat je alleen maar mag betalen en geen service hoeft te verwachten.
 
Je hebt gelijk Rev. maar ik vindt het gewoon diep triest het is namelijk niet het eerste telefoontje naar ze.
Het is gelukkig nog weekend ik heb ze zaterdag al geprobeerd te bellen maar het kantoor was natuurlijk dicht.
Soms heb je echt het gevoel dat je alleen maar mag betalen en geen service hoeft te verwachten.

Heb je een regiokantoor?
Ik zou er heen gaan. Bied vaak meer soelaas dan zo'n telefoongesprek.
 
Dat van het kenteken was op aanraden de schadeexpert van Unive die me belde dat de schade afgehandeld zou worden en dat ik het kenteken kon gaan inleveren want ik heb afstand gedaan van het wrak om de afhandeling te bespoedigen !!
 
Dat van het kenteken was op aanraden de schadeexpert van Unive die me belde dat de schade afgehandeld zou worden en dat ik het kenteken kon gaan inleveren want ik heb afstand gedaan van het wrak om de afhandeling te bespoedigen !!

Dan kan jij nou toch niet fluiten naar je centen :?

Neem een borrel en chill en ga zsm naar hun kantoor.

Succes iig!!!
 
Ik kan me vergissen maar volgens mij kiezen de meesten Univé omdat ze zo goedkoop zijn. Dan is dit dus een consequentie. Ze staan trouwens ook bekend als moeilijke uitbetalers bij schade net als bijv. Sterpolis.
 
heb hier ook bijna alles via unive verzekerd en ook nog nooit ergens last mee gehad, diverse schadeafhandelingen gehad en de boel is altijd netjes afgehandeld door unive :)
 
heb hier ook bijna alles via unive verzekerd en ook nog nooit ergens last mee gehad, diverse schadeafhandelingen gehad en de boel is altijd netjes afgehandeld door unive :)

Ghehe, maar wij zitten dan ook wel in het beste deel van Nederland heh :P
 
Ghehe, maar wij zitten dan ook wel in het beste deel van Nederland heh :P
oost, zuid, noord, of west in het oosten zit je toch het best :P , hmmm waren er ook niet ooit in een ver verleden ergens 3 wijzen die ook uit het oosten kwamen???? :P })
 
Ik kan me vergissen maar volgens mij kiezen de meesten Univé omdat ze zo goedkoop zijn. Dan is dit dus een consequentie. Ze staan trouwens ook bekend als moeilijke uitbetalers bij schade net als bijv. Sterpolis.

Ze zijn goedkoop omdat ze een NIET-WINSTmakend bedrijf zijn.

En bull dat het een consequentie is en moeilijke uitbetalers.

Zoals gezegd ben ik er al erg lang verzekerd en al diverse malen een melding gemaakt, maar nooit of te nimmer heb ik moeilijk gedoe gehad met ze.
 
Ze zijn goedkoop omdat ze een NIET-WINSTmakend bedrijf zijn.

En bull dat het een consequentie is en moeilijke uitbetalers.

Zoals gezegd ben ik er al erg lang verzekerd en al diverse malen een melding gemaakt, maar nooit of te nimmer heb ik moeilijk gedoe gehad met ze.
Ze hebben geen WINSTOOGMERK dat is niet hetzelfde als geen winst maken. Voor wat betreft het uitbetalen ken ik alleen hun en Sterpolis' reputatie richting de tegenpartij/gedupeerde die géén lid/klant is van hen.
 
Ze hebben geen WINSTOOGMERK dat is niet hetzelfde als geen winst maken. Voor wat betreft het uitbetalen ken ik alleen hun en Sterpolis' reputatie richting de tegenpartij/gedupeerde die géén lid/klant is van hen.

Oké, mijn foute ehhhh .....

Bij mij zaten ook eigen claims.
 
nooit problemen met unive,niet met auto en ook niet met motor.
Das toch best knap omdat ik na negen dagen met een nieuwe polis al moest claimen
(zie :"R6 bijna klaar" voor details)
Na wat telefoontjes alles opgelost en netjes uitbetaald
binnen twee maanden uitbetaald en gerepareerd,maar dat is mijn ervaring.
Via deze weg wil ik je iig veel succes wensen
 
Terug
Bovenaan Onderaan