Unusual, interesting & rare motorcycles.

Mooi/lelijk, kun je niet over twisten en of "die unieke rijbeleving" nou is wat iemand in zijn motor zoekt ook niet. Blijkbaar waren er niet genoeg mensen die hem mooi of uniek genoeg vonden om te kopen. of zo je wilt: Voldeed die rijbeleving onvoldoende aan de behoefte van mensen.

Die mensen vervolgens voor "schapen" uitmaken verandert daar weinig aan en klinkt hooguit nodeloos denigrerend. Het is leuk dat initiatieven als Motus er zijn. diversiteit is leuk en keuzevrijheid ook, maar anderen afkammen om hun keuze is een beetje jammer.
Gelukkig rijden wij op zulke barrels dat afkammen nutteloos is._O-:t
 
Mooi/lelijk, kun je niet over twisten en of "die unieke rijbeleving" nou is wat iemand in zijn motor zoekt ook niet. Blijkbaar waren er niet genoeg mensen die hem mooi of uniek genoeg vonden om te kopen. of zo je wilt: Voldeed die rijbeleving onvoldoende aan de behoefte van mensen.

Die mensen vervolgens voor "schapen" uitmaken verandert daar weinig aan en klinkt hooguit nodeloos denigrerend. Het is leuk dat initiatieven als Motus er zijn. diversiteit is leuk en keuzevrijheid ook, maar anderen afkammen om hun keuze is een beetje jammer.
Ik ben nog nooit zo boos geweest over iets waar ik het helemaal mee eens ben !
 
ej_potter_2-wheel_chevy_motorcycle.jpg
 
Die cub wordt erg veel verbouwd, er zijn er natuurlijk erg veel van , ik zie ze veel op Instagram voorbij komen
Ik heb er niet de lichaamsbouw voor anders zou ik ook wel een poging willen wagen
 
119731974_3604258296302874_5512309478680161350_n.jpg


Built in small numbers by Lino Tonti. A great Italian motor cycle engineer of the old school. Worked for all the Italian motorcycle companies. Look on Wikipedia for his achievements.
 
Terug
Bovenaan Onderaan