Unusual, interesting & rare motorcycles.

153316010_4040663002662399_3653639117107381560_o.jpg
 
Ik heb die documentaire gezien en vond het een rammelend verhaal. Er waren toen heel veel mensen nieuwe dingen aan het ontwikkelen. Ik kan me voorstellen dat VW dit verhaal niet accepteert. Dan staan er volgende week 10 andere erfgenamen op die stoep die menen dat Porsche/ VW iets van hun opa geleend heeft. Als je geen patent op je naam hebt maak je geen kans.
Dan blijft die ouwe Ganz nog wel een grappig mannetje, helaas had hij niet het marketing instrument om zijn auto-tje te verkopen.
Ik heb er 2 boeken (de bovenste 2 in de link) over gelezen en dan rammelt er niet zoveel meer aan het verhaal. Ze hebben hem van alle kanten aangevallen en dwars gezeten, zowel de Nazi's als Tatra. Het liefst hadden ze hem het zwijgen opgelegd. Hij is de dans ontsprongen omdat hij in Zwitserland zat en zo verstandig was niet naar Duitsland terug te keren.
 
Laatst bewerkt:
Jammer net te weinig cash, zal wel een droom blijven :z
Als ik het geld had kocht ik toch echt wat anders. Een kennis bij me om de hoek sleutelde aan die Vincent motoren en had er een stuk of wat, waaronder een heel zeldzame. Maar de darmkanker heeft hem gesloopt en hij ligt nu ergens onder het gras.
 
Als ik het geld had kocht ik toch echt wat anders. Een kennis bij me om de hoek sleutelde aan die Vincent motoren en had er een stuk of wat, waaronder een heel zeldzame. Maar de darmkanker heeft hem gesloopt en hij ligt nu ergens onder het gras.
en waar zijn de Vincents gebleven?
 
Als ik het geld had kocht ik toch echt wat anders. Een kennis bij me om de hoek sleutelde aan die Vincent motoren en had er een stuk of wat, waaronder een heel zeldzame. Maar de darmkanker heeft hem gesloopt en hij ligt nu ergens onder het gras.
Ton de brandweerman uit Den Haag toevallig?
 
en waar zijn de Vincents gebleven?
Ik heb geen idee. Ik geloof dat een neef van hem nu die zaak drijft en ik ben daar nog een keer geweest, maar vond het een nare vent en dan krijg je bij mij levenslang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan