Update superpole einddempers

Heb ze net gebeld. Aardige man aan de lijn gekregen waar ik aardig wat beltegoed aan kwijt ben ( kon de vaste telefoon niet vinden hehe )
Zei dat mijn enige eisen waren dat het geluid zwaar, diep en donderend moet zijn. Hij zei dat je dan beste bij de GP uitlaat uitkom, maar dat is alleen voor de echte GP freaks zei hij. Anders kan je het beter met de titanium of poppy doen bijv.. ook prima geluid en eigenlijk wil ik zelf ook een wat grotere uitlaat ( 450 lengte denk ik )
Dan zit ik zelf nog beetje met de vraag wat ik het beste bij me motor vind passen, titanium grijs of poppy grijs/zwart. Blauwe yama '99. Weet ik nog niet.
Bij bestelling zou het over een week klaar kunnen liggen :)
Heeft iemand weleens zijn originele demper mee naar huis genomen? zoja, hoe?
 
Ik heb de or. dempers meegenomen, dit kwam ook omdat het oor mij 150km riden was naar superpole, dus mijn vrouwtje met kids in de auto achter mij aan en gelijk een daggie efteling gedaan terwijl superpole mijn uitlaatjes aam het fabriceren was.
(was een duur daggie zo)

maar daar heb jij natuurlijk niets aan, kan ie niet met een touwtje op je rug?? :+
Je kan ok een demper laten opsturen, hoef je er niet heen, alleen kan je dan niet de lijn waaronder je hem wil hebben bepalen, komt er een standaard linkpijp aan.
 
Laatst bewerkt:
hehe ik wil alles daar gedaan hebben. Eigenlijk alleen het erop zetten dus, neemt niet zo heel veel tijd in beslag neem ik aan.
Demper neem ik liefst zelf weer mee.. Rugtas meenemen en wat touw om het uitstekend deel van de uitlaat vast te knuppen aan delen van me rugtas :)
De positie, tja, kunnen ze dat op de dag van het erop zetten nog bepalen? Ik heb daar zelf niet echt een voorkeur voor. Misschien dat ik hem dan toch wat hoger laat plaatsen dan de originele demper, maar zie ik daar dan wel.
 
echt heel veel aan voorraad ligt er niet geloof ik, maar dat hoeft ook niet. hij maakt ze precies hoe jij ze wil hebben en je mag alles zelf bepalen. dat is ook het mooie ervan!! ikzelf moet 2 weekjes wachten en ben erg benieuwd naar t resultaat.

ik neem de originele demper ook gewoon mee in een rugzak met wat touw en eventueel wat tierips.

De stand stond meteen bij de eerste ingang vanaf de kassa. als je binnen bent 10 meter aan de linkerkant
 
Toen ik mijn superplole uitlaten liet monteren , werden mijn standaard uitlaten gewoon opgestuurd.
Met dempers op je rug naar huis rijden lijkt mij gevaarlijk.
 
ik woon in tilburg...dat is nog geen 10 km van kaatsheuvel af dus dat kleine stukje en mijn kleine demper is niet zo gevaarlijk idd. anders had ik ze ook laten opsturen.
 
aight.. oke. Die kerel van superpole zei al dat het ong 9 euro kost om de demper naar je huis op te laten sturen. Dus denk dat ik dat dan ook maar doe.
 
Ik heb er een over gekocht, en heb em gister ff snel op de motor gezet, moet nog wel een beugel voor gemaakt worden. Even een filmpje, en een fototje:



SuperpoleDemperSV650S_4.jpg


SuperpoleDemperSV650S_2.jpg


SuperpoleDemperSV650S.jpg


Maris
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de orginele demper gewoon met een bagage netje en wat touw, achterop gebonden en terug naar huis gereden (Hoorn, km-tje of 100).

Wel grappige blikken gehad van een extra uitlaat die er aan de achterkant uitstak :+
 
Ik heb er een over gekocht, en heb em gister ff snel op de motor gezet, moet nog wel een beugel voor gemaakt worden. Even een filmpje, en een fototje:

Maris

Je mag je garage weleens uitvegen, al dat zand aan de banden _O-


De meeste (enkele) dempers kunnen wel in een rugzak, heb ze ook weleens (in noppenfolie) achterop de motor gebonden, gaat tot nu toe nog altijd goed.
Als het niet anders kan worden ze opgestuurd.
 
Laatst bewerkt:
mooie plaatjes zeg!!

zijn er ook mensen die voor mij misschien een foto hebben met een superpole uitlaat op een srad?

zouden er ook mogelijkheden zijn om zowel links als rechts een uitlaat te laten monteren? beetje ala de looks van een tl1000r


bedankt!
 
mooie plaatjes zeg!!

zijn er ook mensen die voor mij misschien een foto hebben met een superpole uitlaat op een srad?

zouden er ook mogelijkheden zijn om zowel links als rechts een uitlaat te laten monteren? beetje ala de looks van een tl1000r


bedankt!

Ik denk dat ze dat wel kunnen ja, aangezien ze uitlaten op maat kunnen maken. Ik heb het toen bij DAM gevraagd en die konden dat ook (voor een SV 650 S trouwens). Het zou voor mij 900 euro gaan kosten en dat heb ik toen toch maar niet gedaan.

Maris
 
nog eentje dan

echt een super geluid hoor (heerlijk in de tunnel) kan het iedereen aanraden
Leuk bedrijfje ook overigens , vriendelijke mensen vader en zoon.

full
 
nog eentje dan

echt een super geluid hoor (heerlijk in de tunnel) kan het iedereen aanraden
Leuk bedrijfje ook overigens , vriendelijke mensen vader en zoon.

[afbeelding]

mooie slanke pijp, alleen het achterstukje was wat mij betreft mooier geweest als het een beetje geknikt stond net als bij de srad
verders toppie :Y
 
Als het goed is krijg ik zaterdag of begin volgende week de op de beurs in utrecht bestelde Moto GP demper binnen.
Omdat het de eerste tuono is waar een GP demper opgeschroefd gaat worden zijn er wat problemen met het op maat maken.
Dus ik moet nog effe geduld hebben.
 
Ik ben paar dagen geleden gebeld door Superpole omdat ik per mail een demper heb aangevraagd. Ga der volgende week zaterdag heen. 100 km heen en 100 terug :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan