Valentino Rossi - 10 to come?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke begrijp het niet helemaal. Vage vertaling.
Rossi mag gaan testen op de yamaha in november? Maar wat is er op 15 augustus dan?

Als ik het goed begrijp heeft Yamaha een persconferentie aangekondigd op die dag. En ze zeggen dat de aankondiging op dezelfde manier verliep als met Lorenzo.

Nu verwacht ik eerlijk gezegd dat alle aankondigingen op dezelfde manier aangepakt zullen worden, maar ik ben wel zeer benieuwd wat ze gaan aankondigen.

Dat Rossi de kans krijgt om een M1 te testen na het seizoen lijkt mij overbodige informatie. Hij zal voor die tijd al een nieuw contract getekend hebben.
 
Als ik het goed begrijp heeft Yamaha een persconferentie aangekondigd op die dag. En ze zeggen dat de aankondiging op dezelfde manier verliep als met Lorenzo.

Nu verwacht ik eerlijk gezegd dat alle aankondigingen op dezelfde manier aangepakt zullen worden, maar ik ben wel zeer benieuwd wat ze gaan aankondigen.

Dat Rossi de kans krijgt om een M1 te testen na het seizoen lijkt mij overbodige informatie. Hij zal voor die tijd al een nieuw contract getekend hebben.

Iedereen zal raar staan te kijken als Rossi wél bijtekent bij Ducati..

Ik ben echt benieuwd.....
 
Spannend! Eindelijk weer eens echt nieuws. Dat Spies langzamer is dan Jorge en Pedrosa nog steeds niet WK is weten we nou wel denk..

Dovi naar Ducati en Iannone naar het junior team dus.
 
Nope dat zeg ik niet. hij zegt dat Pedrosa al jaren zoek word gereden door zijn teammaten... dat klopt natuurlijk niet, wel goed lezen plz.

tsjaa soms wordt hij zoekgereden soms niet, het blijft gewoon een 2e of 3e plaats in het klassement. Volgens mij gaat hij lorenzo nooit verslaan, en ik hoop dat als Rossi terugkomt op de M1, hij hoger eindigt dan Pedrosa.
 
Spannend! Eindelijk weer eens echt nieuws. Dat Spies langzamer is dan Jorge en Pedrosa nog steeds niet WK is weten we nou wel denk..

Dovi naar Ducati en Iannone naar het junior team dus.
Zonde van Iannone. Jongen kan als geen ander racen, maar helaas zal ook zijn carriere om zeep geholpen worden door de Duc :r
 
Zonde van Iannone. Jongen kan als geen ander racen, maar helaas zal ook zijn carriere om zeep geholpen worden door de Duc :r

En dan zal je net zien dat alle door valentino gevraagde aanpassingen net na het seizoen klaar zijn en er met behulp van Audi een compleet nieuwe machine staat die volgend jaar niet te verslaan is. Dat risico loopt rossi nu wel.
 
Pcies, Rossi is goed in ontwikkelen, maar het lijkt me stug dat die motor in 1 revisie van 7 naar 1 gaat.

Nu dat Audi erbij betrokken word komen die misschien wel met nieuwe oplossingen of dwingen ducati meer conventionele methoden toe te passen. Het is "slechts" 1 seconde die goed moet worden gemaakt om vooraan mee te kunnen doen... Naast meer gevoel in de motor zien te krijgen.
 
Nu dat Audi erbij betrokken word komen die misschien wel met nieuwe oplossingen of dwingen ducati meer conventionele methoden toe te passen. Het is "slechts" 1 seconde die goed moet worden gemaakt om vooraan mee te kunnen doen... Naast meer gevoel in de motor zien te krijgen.
ik denk dat die 1 seconde wel komt als er meer gevoel in zit
 
Nu dat Audi erbij betrokken word komen die misschien wel met nieuwe oplossingen of dwingen ducati meer conventionele methoden toe te passen. Het is "slechts" 1 seconde die goed moet worden gemaakt om vooraan mee te kunnen doen... Naast meer gevoel in de motor zien te krijgen.

Audi heeft ruim 30 jaar "Leichtbau" in haar marketing opgenomen. Ze hebben enorm veel ervaring met aluminium en andere lichte materialen (carbon, titanium) wellicht dat ze op dat vlak wat kunnen toevoegen.
Ik zat de afgelopen 6 jaar practisch elke 2 weken bij hun ontwikkeling in Ingolstadt en Neckarsulm. Daar zit enorm veel kennis. Tevens werken ze steeds meer samen met VW en Porsche (MQB platforms) en putten zo uit practisch de grootste engineering ter wereld.
De vraag is echter hoe goed en snel ze al hun kennis kunnen inbrengen en vertalen naar een motorfiets.
 
Onvoorstelbare kwakzalver, nu ga je de huidige pace van Lorenzo afzetten tegen het feit dat Rossi op de Ducati Hayden met moeite kan volgen? Rossi is in de race (dus qua constante pace enzo) 9 van de 10 keer sneller dan Hayden.
Lorenzo was ook al zo constant in de seizoenen dat ze nog teamgenoten waren, zo ook Valentino Rossi.

Ik weet wel, nu ga je het weer hebben over gele brillen etc, allemaal prima. Maar wat jij hier roept raakt kant noch wal.
9 van de 10 keer sneller in de race? Kijk je uberhaupt wel? In het raceduel staat het 5-5 en Hayden heeft 2 punten meer in het WK, kijk gewoon eens naar de feiten aub.....
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat die 1 seconde wel komt als er meer gevoel in zit

full
 
9 van de 10 keer sneller in de race? Kijk je uberhaupt wel? In het raceduel staat het 5-5 en Hayden heeft 2 punten meer in het WK, kijk gewoon eens naar de feiten aub.....

feitelijk gezien ben jij iemand die alleen maar loopt te zieken hier.
kan je niet naar je Hernandez topic ofzo?

of is die er niet?
 
En dan zal je net zien dat alle door valentino gevraagde aanpassingen net na het seizoen klaar zijn en er met behulp van Audi een compleet nieuwe machine staat die volgend jaar niet te verslaan is. Dat risico loopt rossi nu wel.
Muah dat zal wel meevallen, maar ik bedoelde meer de overstap van een talent naar de GP en dan op een Ducati... Noem er eens 1 die daar successen heeft behaald. Het is Elias, Barbera etc ook niet gelukt helaas
 
Audi heeft ruim 30 jaar "Leichtbau" in haar marketing opgenomen. Ze hebben enorm veel ervaring met aluminium en andere lichte materialen (carbon, titanium) wellicht dat ze op dat vlak wat kunnen toevoegen.
Ik zat de afgelopen 6 jaar practisch elke 2 weken bij hun ontwikkeling in Ingolstadt en Neckarsulm. Daar zit enorm veel kennis. Tevens werken ze steeds meer samen met VW en Porsche (MQB platforms) en putten zo uit practisch de grootste engineering ter wereld.
De vraag is echter hoe goed en snel ze al hun kennis kunnen inbrengen en vertalen naar een motorfiets.

Ik twijfel eigenlijk hoeveel VAG toe kan voegen voor Ducati. Motorfietsen/motorsport is iets heel anders dan auto's/autosport. Recent voorbeeld is BMW in de superbikes die pas sinds de komst van Melandri dit jaar competatief zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel eigenlijk hoeveel VAG toe kan voegen voor Ducati. Motorfietsen/motorsport is iets heel anders dan auto's/autosport. Recent voorbeeld is BMW in de superbikes die pas sinds de komst van Melandri dit jaar competatief zijn.

Maar BMW zit al tig jaar met motorfietsen en ook geracet long time a go , maarja ze zeggen altij ....nieuwe bezems vegen schoon dus we gaan het zien .
 
Pcies, Rossi is goed in ontwikkelen, maar het lijkt me stug dat die motor in 1 revisie van 7 naar 1 gaat.
Denk dat Rossi niet veel beter in ontwikkelen is dan andere toprijders in de MotoGP, begin dit seizoen kopieerde hij zelfs de setup van Hayden omdat hij zelf moeite had met het vinden van een goede setup.
 
Denk dat Rossi niet veel beter in ontwikkelen is dan andere toprijders in de MotoGP, begin dit seizoen kopieerde hij zelfs de setup van Hayden omdat hij zelf moeite had met het vinden van een goede setup.
word je nou niet een keer moe van je zelf. :Z
het enige wat je aan t doen bent is rossi tot middelmatig of zelfs minder te kwalificeren.
en dat is ook je enige doel zo het lijkt, ga lekker terug naar het casey topic :')
 
Ik twijfel eigenlijk hoeveel VAG toe kan voegen voor Ducati. Motorfietsen/motorsport is iets heel anders dan auto's/autosport. Recent voorbeeld is BMW in de superbikes die pas sinds de komst van Melandri dit jaar competatief zijn.

Denk dat dit eerder door de werkzaamheden van Troy Corser komt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan