Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
tja ik vind dit eigenlijk een beetje zielig. maakt niet uit wat voor coureur het is.. Dat kind heeft geen flauw idee wie Rossi is of wat hij heeft gedaan.. Persoonlijk vind ik het een beetje kind indoctrinatie.. Maar goed ik ben daar waarschijnlijk een te nuchtere noorderling voor..
Je denkt een beetje te ver door denk ik.
 
tja ik vind dit eigenlijk een beetje zielig. maakt niet uit wat voor coureur het is.. Dat kind heeft geen flauw idee wie Rossi is of wat hij heeft gedaan.. Persoonlijk vind ik het een beetje kind indoctrinatie.. Maar goed ik ben daar waarschijnlijk een te nuchtere noorderling voor..
vind ik ook met die kinders hij weet ook niet wie sinterklaas is en ben blij dat je kind zegt in ieder geval gender neutraal hahahaha
 
tja ik vind dit eigenlijk een beetje zielig. maakt niet uit wat voor coureur het is.. Dat kind heeft geen flauw idee wie Rossi is of wat hij heeft gedaan.. Persoonlijk vind ik het een beetje kind indoctrinatie.. Maar goed ik ben daar waarschijnlijk een te nuchtere noorderling voor..

Ik snap ergens wat je bedoeld. Maar zolang hij niet in een klein bruin pakkie staat of zo op moet draven voor het Noord-Koreaanse regime..... :X_O-
 
tja ik vind dit eigenlijk een beetje zielig. maakt niet uit wat voor coureur het is.. Dat kind heeft geen flauw idee wie Rossi is of wat hij heeft gedaan.. Persoonlijk vind ik het een beetje kind indoctrinatie.. Maar goed ik ben daar waarschijnlijk een te nuchtere noorderling voor..
Ah joh is toch alleen maar leuk. Het kind lacht toch. Ik kom ook uit het noorden 😀
 
Rossi wederom de snelste Yamaha in het veld. Op het begin kon hij het tempo nog wel bijhouden,maar toen ze naar de 1,45 gingen moest ie afhaken. Moet snel wat gebeuren op technisch vlak anders zie ik het somber in voor de laatste 2 jaar voor Rossi
 
Mee eens ja. Jammmer om te zien dat het zo gaat op dit moment. Maar aan de andere kant denk ik ook Yamaha is echt slecht , Vinales en Zarco deden niet eens mee deze race en Rossi zat er toch weer bij. Als hij een goeie fiets heeft weet ik zeker dat hij gewoon kan strijden voor de titel. Laten we hopen dat dat nog gaat gebeuren komende 2 jaar anders stopt hij er zoiezo mee. Maar aan de resultaten die hij nu boekt met "een van de slechtste motoren van het veld" zie je toch wel hoe goed hij eigenlijk nog steeds rijd.
 
Ja precies. Je ziet ook gewoon dat Suzuki gewoon de zaken beter voor elkaar heeft dan Yamaha. Maar ja als Suzuki zo n stap kan maken kan Yamaha dat ook. Honda steekt nu weer miljoenen in de formule 1 om van team Red Bull een winnende auto te maken,en dat werkt weer in het nadeel voor het MotoGP hrc fabrieksteam in 2019 zo werkt dat nou een maal.
 
Suzuki heeft de zaken beter voor elkaar? Rossi staat slechts 9 punten achter de nummer 2 in het kampioenschap. Vinales staat op p4, Zarco staat op p6. Waar komt de eerste Suzuki? Na Petrucci en Lorenzo vinden we Rins en Iannone pas terug op plekken 9 en 10.

Dat de Suzuki's sporadisch vóór één of meerdere Yamaha's weten te finishen, maakt het nog niet de betere motor, fabriek, coureurs of combinatie daarvan. Ze doen het goed, begrijp me niet verkeerd, maar ze hebben nog een flink eind te gaan voordat ze Yamaha inhalen over de lengte van een seizoen.
 
Suzuki heeft de zaken beter voor elkaar? Rossi staat slechts 9 punten achter de nummer 2 in het kampioenschap. Vinales staat op p4, Zarco staat op p6. Waar komt de eerste Suzuki? Na Petrucci en Lorenzo vinden we Rins en Iannone pas terug op plekken 9 en 10.

Dat de Suzuki's sporadisch vóór één of meerdere Yamaha's weten te finishen, maakt het nog niet de betere motor, fabriek, coureurs of combinatie daarvan. Ze doen het goed, begrijp me niet verkeerd, maar ze hebben nog een flink eind te gaan voordat ze Yamaha inhalen over de lengte van een seizoen.

Rins en iannone staan natuurlijk niet in de schaduw van vinales en rossi. Dat scheelt wel een tikkie.
 
Suzuki heeft mogen door ontwikkelen het hele jaar met de motor. Denk toch wel dat ze een stap gezet hebben 2e seizoenshelft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan