Robert Itr
MF veteraan
- 22 mei 2013
- 2.118
- 519
Mooi man. Wat heeft deze man nog een snelheid. Benieuwd wat ie op de sachsenring kan volgende week.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi man. Wat heeft deze man nog een snelheid. Benieuwd wat ie op de sachsenring kan volgende week.
Of nog achter Pedrosa. Die heeft toch ook al wat succes gehad op de Sachsenring. Zou een mooi afscheid zijn
Zeg maar rustig top 10, tegenwoordig...
of top 20
Heb zo n voorgevoel dat het weer een flag to flag race gaat worden.. als dat zo is zet ik Miller op 1
Ik kijk regelmatig op Scout24 naar motoren in Duitsland.Wel een eindje rijden. Dat houdt mij meestal tegen om te gaan, ondanks dat het ''maar'' in Duitsland is.
Wat ik ervan begrijp is dat hij deze problemen vooral heeft vanwege de huidige banden die er te kiezen zijn.
Hij is er feitelijk te licht voor. Ook Michelin schijnt dit te hebben aangegeven.
Er worden geen banden ontwikkeld voor enkel Pedrosa natuurlijk. Aangezien een merk een aantal jaren een band levert is hij daar mooi klaar mee. Dat blijkt ook.
Of dit nu enkel het probleem is weet Pedrosa.
Extra gewicht kan je ook op de motor aanbrengenHij kan een dikmaakpak aantrekken. In elk geval eens een proefrit maken met een loodgordel om,om het verschil te merken. Dat laatste meen ik serieus.
Dat kan. Maar maakt toch degelijk verschil. Hoeveel weegt Valentino eigenlijk?
Slechts 69 kg. Pedrosa maar 51 kg.Dat kan. Maar maakt toch degelijk verschil. Hoeveel weegt Valentino eigenlijk?
Denk lichter dan jou,aan je nickname te zien
Slechts 69 kg. Pedrosa maar 51 kg.
Volgens de eursport commentator, die veringsspecialist tijdens de QP, maakt het verschil in lengte van de coureur erg veel uit. Daardoor kun je het gewicht makkelijker verder verplaatsen. Dat kan DP door zijn kortere lengte minder. Dus dan helpt zo'n loodgordel ook minder. Lange coureurs hebben heden ten dage een voordeel.
Topsport met een loodgordel om lijkt me ook erg zwaar, fysiek dan. Zeker als je al nagaat dat Lorenzo fysiek problemen had over een racelengte, omdat hij zich niet goed kon schrapzetten tegen de tank!
Ik heb me weleens laten informeren door een kenner , dat er niemand zo snel een motor overeind krijg dan Dani en ook Lorenzo.
Wat wil je precies zeggen na de gekkigheid?Geloof ik niets van.
Lorenzo pakt nooit zijn motor op.
Maar zonder gekkigheid. Die dingen wegen toch maar iets van 160 \170 kg (leeggewicht)?
Nu maakt een volle tank veel verschil als je het leeg net aan kan natuurlijk, maar dat is niet mega zwaar.
Wat wil je precies zeggen na de gekkigheid?
Gerrit bedoelt dat de beide coureurs hun motor enorm snel recht zetten na de bocht en wegknallen.
Bij hoge snelheden is het gewicht van de motor / gyroscopisch effect van de wielen / natuurlijk wel even anders.