Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
DjG6gZbW0AIYhf-.jpg:large
 
Hij had wel een mooi sleepje. Maar dat is wel goed nieuws voor de race.
Ik ben eigenlijk nog het meest enthousiast over Morbidelli op die slome klanten Honda. Die gaat volgend jaar verassen op de Yamaha, zeker weten.
 
Hij had wel een mooi sleepje. Maar dat is wel goed nieuws voor de race.
Ik ben eigenlijk nog het meest enthousiast over Morbidelli op die slome klanten Honda. Die gaat volgend jaar verassen op de Yamaha, zeker weten.
De slome klanten Honda is de fiets waar Marquez kampioen mee werd, en die in de handen van Pedrosa en Crutchlow op P4 en P9 eindigde... Het is ongetwijfeld een moeilijke fiets, maar zeker niet meer het hok dat het een paar jaar terug was voor iedereen die zonder een #93 op de kuip reed.
 
rossi was weer sterk totdat er problemen optraden met de banden en dan zie je dat hij altijd het maximum eruit haalt door uit de groep te gaan om banden te sparen omdat hij dan al weet top3 wordt moeilijk dan blijven hangen bij Cal niet de strijd aangaan maar wachten tot de laatste sectoren dan er voorbij dat slimme rijden missen de meeste omdat ze het geduld niet kunnen opbrengen 10e is nu ver weg maarrrrr nog steeds niet onmogelijk.
 
10e kan ie vergeten dit seizoen.
Of MM moet wel heel erg domme dingen doen.
Hij kan bijna 2 races thuis blijven.
En zoals ik het zie is hij momenteel gewoon de snelste.
 
rossi was weer sterk totdat er problemen optraden met de banden en dan zie je dat hij altijd het maximum eruit haalt door uit de groep te gaan om banden te sparen omdat hij dan al weet top3 wordt moeilijk dan blijven hangen bij Cal niet de strijd aangaan maar wachten tot de laatste sectoren dan er voorbij dat slimme rijden missen de meeste omdat ze het geduld niet kunnen opbrengen 10e is nu ver weg maarrrrr nog steeds niet onmogelijk.

Mijns inziens zijn er maar 2 die dat slimme rijden tot een kunst verheven hebben: Rossi en Marquez. En in de laatste heeft Rossi de laatste jaren zijn meerdere gevonden.
 
rossi was weer sterk totdat er problemen optraden met de banden en dan zie je dat hij altijd het maximum eruit haalt door uit de groep te gaan om banden te sparen omdat hij dan al weet top3 wordt moeilijk dan blijven hangen bij Cal niet de strijd aangaan maar wachten tot de laatste sectoren dan er voorbij dat slimme rijden missen de meeste omdat ze het geduld niet kunnen opbrengen 10e is nu ver weg maarrrrr nog steeds niet onmogelijk.

Het probleem zat dit keer niet bij de banden. Hij kon het gewoon niet bijhouden. Dat zei hij al vanaf zaterdag morgen geloof ik. Dat de race-pace niet goed was. En die 10e titel gaat er niet komen aangezien de volgende race oostenrijk is en de yamaha's daar niks te zoeken hebben en marquez weer kan uitlopen.

Rossi racks up 6000 career points with P4 in Brno
 
10e kan ie vergeten dit seizoen.
Of MM moet wel heel erg domme dingen doen.
Hij kan bijna 2 races thuis blijven.
En zoals ik het zie is hij momenteel gewoon de snelste.
Marquez crasht dusdanig vaak dat het altijd een keer mis kan gaan. Zie bijv Martin...
 
De laatste tijd lijkt mm ook zijn overige grijze cellen goed te gebruiken door meer af te wachten en minder bruusk te rijden.
En dat doet ie zondermeer goed zo te zien.
 
Dat klopt. Hij rijdt verstandig.

Dat komt ook omdat zijn concurrent hem niet op de huid zit denk ik.

Hopelijk doet Lorenzo vanaf het begin mee volgend jaar (ijdele hoop, maar wie weet).

Eens zien of MM ook zichzelf weet te beheersen wanneer hij onder druk staat en dus moet.

Ik zie dat eerder gebeuren dan dat Rossi het doet. Die rijdt best stabiel, maar is simpelweg niet snel genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Schade beperken maar morgen. Waardeloos circuit dit😒
Circuit moet iedereen het mee doen. Eerder waardeloze Yamaha met die problemen in FP1 en acceleratie/topsnelheid uit 2016. Op niet hele lange rechte stukken gewoon 10km/h langzamer dan je concurrenten. Hopelijk schamen ze zich hier goed voor en komt er beter materiaal in de Valencia test.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan