Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...

• Totaal aantal stemmen
    125

Mit46

MF veteraan
Donateur
12 mei 2008
11.266
741
Nu rijden de jonges met wheelie control, traction control, launch control. Hole shot dinges.

Nog ff en ze hebben corner control.

De pussies :+

Ik rij ook met traction control door de regen naar mijn werk op mijn toch al koppelloze motor. Maar dat terzijde.

indewegrijer

MF veteraan
15 apr 2004
3.404
147
Bodegraven
Nu rijden de jonges met wheelie control, traction control, launch control. Hole shot dinges.

Ik rij ook met traction control door de regen naar mijn werk op mijn toch al koppelloze motor. Maar dat terzijde.
Yep. De pussies. En ze rijden er zo verschrikkelijk hard mee dat ik altijd weer met m'n bek open naar hun verrichtingen kijk op Assen. Gewoon wezenlooos, zo schofterig hard dat door de bochten knalt.

ivan210674

Die hard MF'er
15 aug 2014
705
110
Wereldkampioen. Kijk juist naar 34. Wanneer hij steeds als 5e was geeindigd, was hij nooit zo populair gebleven.
Was daarvoor al immens populair, kwam vooral door zij rijstijl en hoe hij vocht voor een overwinning op zijn mindere suzuki.

• Like
Waarderingen: Qken

Kees Vetje

MF veteraan
19 feb 2017
1.678
590
56
Bollenstreek
Was daarvoor al immens populair, kwam vooral door zij rijstijl en hoe hij vocht voor een overwinning op zijn mindere suzuki.
De eerste die staande op de steppies de uitloopronde deed na een overwinning. De eerste die een wheelie maakte en daarbij een fietsbeweging maakte met zijn benen . Deed met een 500 allerlei dingen alsof het een speeltje was. Ieder ander had de handen al vol om zo’n motor binnen de lijnen te houden. Vóór Schwantz was het vooral Mamola die kon ‘kloten’ met een GP500.

hans zx 10

MF veteraan
Donateur
19 jun 2005
7.123
557
rotterdam
Net deze op YouTube gekeken met Schwantz in de hoofdrol.Waanzinnig circuit toen en dacht dat Itoh toendertijd met een injectie 500 reed.Als ik mij goed kan herinneren haalde die Honda van Itoh toen de hoogste topsnelheid ooit gemeten voor een 500,ik dacht 324km per uur.

Mit46

MF veteraan
Donateur
12 mei 2008
11.266
741
Potverdorie, 1993.

Toen was ik aan het knikkeren als ik dat al was. Misschien zelfs nog De Kleine Zeermeermin en Jungle Book kijken op de videoband.

Mijn buurman had wel een Goldwing. Die vond ik vooral interessant omdat er een walkie talkie op zat.
Als hij de straat in kwam rijden mochten wij altijd achterop de laatste 20 meter naar huis.

Dat was het begin van iets moois al had ik dat toen nog lang niet in de gaten. :o

Duurde denk ik nog ongeveer 20 jaar voor ik ooit voor het eerst van Kevin Schwantz hoorde.

gerrit1957

Gerrit
7 jan 2010
20.916
632
BERKEL EN RODENRIJS
Potverdorie, 1993.

Toen was ik aan het knikkeren als ik dat al was. Misschien zelfs nog De Kleine Zeermeermin en Jungle Book kijken op de videoband.

Mijn buurman had wel een Goldwing. Die vond ik vooral interessant omdat er een walkie talkie op zat.
Als hij de straat in kwam rijden mochten wij altijd achterop de laatste 20 meter naar huis.

Dat was het begin van iets moois al had ik dat toen nog lang niet in de gaten. :o
Die had dan ook een vrachtwagen rijbewijs zeker :+

hans zx 10

MF veteraan
Donateur
19 jun 2005
7.123
557
rotterdam
Potverdorie, 1993.

Duurde denk ik nog ongeveer 20 jaar voor ik ooit voor het eerst van Kevin Schwantz hoorde.
Toen speelden ze al met mijn knikkers.

roger_SV

Nieuw is beter! ....... Nee, toch niet.
5 apr 2015
5.207
706
Ik ga ze binnenkort beide bekijken op groot scherm. :t
Is 86 en 93 was mijn tv een stuk kleiner 8-)

rinus v d vaart

Die hard MF'er
18 apr 2002
655
27
bergen op zoom

volgens mij is er cornercontrole ze kunnen nl per bocht de hoeveelheid TC instellen als ik het goed heb.