Las een tijdje terug, en gisteravond weer ergens op internet, dat er in overijssel meen ik om kosten te besparen geen vangrails geplaatst gaan worden, op zich goed .. maar niet te vroeg juichen ..
In plaats daarvan komt er een geleide draad o.i.d.
Zoiets verzin je volgens mij al helemaal niet!
Las een tijdje terug, en gisteravond weer ergens op internet, dat er in overijssel meen ik om kosten te besparen geen vangrails geplaatst gaan worden, op zich goed .. maar niet te vroeg juichen ..
In plaats daarvan komt er een geleide draad o.i.d.
Zoiets verzin je volgens mij al helemaal niet!
ik heb het ook gelezen ze hgaan daar een rail maken met 3 kabels er tussen
liever tegen de vangrail dan mezelf laten voelen hoe patat wordt gemaakt
Ik besef de gevoeligheid van het onderwerp op dit moment maar ik moet het toch even kwijt:
Ik lees met verbijstering op dit forum over het enorme aantal mensen dat van z'n fiets valt, tegelijkertijd klaagt "iedereen" over de bekeuringen voor te hard rijden, "ABS is voor pussies", "hoe krijg ik mijn knie aan het asfalt", en jawel, dat ligt allemaal aan de overheid die de lantarenpalen maar es moet verplaatsen...? Natuurlijk is dit OOK belangrijk, en zelfs de meest ervaren rijder kan een (al dan niet dom-) ongeluk krijgen, maar wees eens realistisch en denk ook eens na over wat jezelf kan doen om je skills te verbeteren
Noem maar een datum, en dan de wegen in de Randstad platleggen
Zoals de goede oude demoruns....
Laten we weer eens mee gaan tellen.
Ik heb voor mijn studie vorig jaar al een scriptie geschreven waaruit naar voren kwam dat de baten van een motorvriendelijke vangrail zo'n 3 tot 7 keer hoger zijn dan de kosten van zo'n ding. Weinig andere projecten van Rijkswaterstaat die ik op eenzelfde manier heb vergeleken kwamen zo hoog uit. Helaas leest de minister mijn verslag alleen niet. (En ook al zou ze het wel lezen, dan interesseert het haar waarschijnlijk nog niets)misschien eens voor de overheid uitrekenen dat een levende motorrijder dusdanig veel geld oplevert aan bekeuringen/belasting dat ze die motorvriendelijke vangrail er zo uithebben door dat er dan meer motorrijders langer als melkkoe kunnen fungeren
om veiligheid gaat het toch allang niet meer, dus misschien moeten wij dan ook maar eens met wat "realistischere" (lees, op geld-belustere) argumenten komen
Noem maar een datum, en dan de wegen in de Randstad platleggen
Zoals de goede oude demoruns....
Laten we weer eens mee gaan tellen.
Ik heb voor mijn studie vorig jaar al een scriptie geschreven waaruit naar voren kwam dat de baten van een motorvriendelijke vangrail zo'n 3 tot 7 keer hoger zijn dan de kosten van zo'n ding. Weinig andere projecten van Rijkswaterstaat die ik op eenzelfde manier heb vergeleken kwamen zo hoog uit. Helaas leest de minister mijn verslag alleen niet. (En ook al zou ze het wel lezen, dan interesseert het haar waarschijnlijk nog niets)
Paul Hom heeft hem als het goed is.Heeft de MAG al een kopie van je scriptie? Zo niet, zou je dat op kunnen sturen/mailen naar me?
Paul Hom heeft hem als het goed is.