Vathorst, Amersfoort deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eh, je weet wat er gebeurt als je Detox z'n nachtrust verstoort, hè... _O-

004gun_468x377.jpg


:o O-)


Meuhning allemaal! Ik ben weer een beetje tot het land der levenden terug......


En Badflap: Sssssssstttttttt voor vanavond......... :+
 
:W Goedenavond..
mogguh toppers/buurmannen en vrouwen.

thx voor de gezelligheid gisteren *O* was weer een geslaagd feestje *D

en gefeliciteerd met deeltje 2 *O*
Graag gedaan :Y

en jij natuurlijk ook bedankt :P

Hier wordt 't ook niet laat denk ik.... Morgen lekker dagje naar motorvriendjes in de Achterhoek en die sluiten we traditioneel altijd af met een kaasfondue aangezien we elkaar in Zwitserland hebben leren kennen, jummmm!!!
*O* *O* *O*

:9~
 
Dit is ook gaaf! Powerslide op opgevoerde Harley. Vanaf 1:30.

 
Laatst bewerkt:
Mogge!

Zo de nachtdiensten zitten er weer op. Zo naar huis en me bedje in! Wat zal ik lekker slapen!
 
:W Goedemorgen, wij zijn ook weer wakker :Z

Heerlijk nachtje gemaakt, blijkbaar hadden we nog wat uurtjes in te halen...


tis hier nu hondeweer -O-
 
Laatst bewerkt:
Mô! :Z Broodjes liggen in de oven, relaxed zondagochtendje, heeeeerlijk!

Vanaf morgen weer naar school, lekker weer dagelijks op de :] naar de VU. *O*
 
btw; #21 & DetoX, hebben jullie nog een fotootje voor in de OP?

Van je fiets met jezelf erbij/erop :Y
 
Afgezien van een paar druppels hebben wij de hele dag al blauwe lucht en zonnetje hoor ;)


Goeiemiddag btw, ik heb nóg steeds hoofdpijn B|

Major bummer..... Sinds zaterdagochtend? Heeft Yvonne ook last van; grootste deel van de avond buiten (in de kou) vrijdagavond heeft haar geen goed gedaan.

Paracetamolletje helpt niet? Ibuprofen verdraag je niet als ik het goed herinner...
 
Heb na mijn ontbijt een Ibuprofen genomen (volle maag) en die heeft gewerkt.
Nu maar zien of het ook wegblijft. Vaak komt het terug als de pijnstiller is uitgewerkt.

Ik heb overigens vaak geen idee waar mijn hoofdpijn vandaan komt. Gisteren weet ik het nog aan de drank van de avond ervoor, maar waarom het dan gelijk twee dagen aanhoudt, geen idee.
Avondje buiten zitten was geen probleem; af en toe afkoelen was juist wel prettig :P
 
Heb na mijn ontbijt een Ibuprofen genomen (volle maag) en die heeft gewerkt.
Nu maar zien of het ook wegblijft. Vaak komt het terug als de pijnstiller is uitgewerkt.

Ik heb overigens vaak geen idee waar mijn hoofdpijn vandaan komt. Gisteren weet ik het nog aan de drank van de avond ervoor, maar waarom het dan gelijk twee dagen aanhoudt, geen idee.
Avondje buiten zitten was geen probleem; af en toe afkoelen was juist wel prettig :P

als je weet dat het van de drank komt kan je eventueel ook voordat je gaat slapen na een avondje stappen een paar glazen water drinken. dat helpt bij mij wel altijd.

sterkte met de koppijn. hier 2 dagen feest achter de rug. ben voorlopig ook wel ff klaar met de alcohol :X
 
als je weet dat het van de drank komt kan je eventueel ook voordat je gaat slapen na een avondje stappen een paar glazen water drinken. dat helpt bij mij wel altijd.

sterkte met de koppijn. hier 2 dagen feest achter de rug. ben voorlopig ook wel ff klaar met de alcohol :X

Ging bij mij iig niet werken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan