Jeremy Freestyle
MF veteraan
- 20 dec 2001
- 2.732
- 0
Wat vinden jullie nou het fijnst en waarom??
Een V-Twin
of een
4-Cilinder
Ik persoonlijk ga voor een V-twin vind het echt een stuk fijner als die ook van onderin kom zeker met wheelies. Je hoeft vaak minder te schakelen en niet altijd op toeren te hoeven rijden om vooruit te komen.
Wat vinden jullie nou het fijnst en waarom??
Een V-Twin
of een
4-Cilinder
Ik persoonlijk ga voor een V-twin vind het echt een stuk fijner als die ook van onderin kom zeker met wheelies. Je hoeft vaak minder te schakelen en niet altijd op toeren te hoeven rijden om vooruit te komen.
Ik heb ook nog nooit op een V2 gereden
Maar hoeft voor mij ook niet. Ik ben niet kapot van het geluid. Vind een 4-in-lijn beter klinken
ben ik nu monomaan om te roepen.... een SINGLE!Wat vinden jullie nou het fijnst en waarom??
Een V-Twin
of een
4-Cilinder
Duidelijk geval van nog nooit met b.v. \'n R1 gereden dus! Komt óók goed van onderuit en knalt dan VOELbaar harder door dan b.v. een 888/916 om maar \'s een V- 2tje te noemen.
En een V4 heeft nog meer koppel, zie de Vmax met standaard 127 NmIk ben voor een V-twin.
4 cilinders lopen uiteraard wel lekker gladjes, maar ik vindt het geplof en het koppel van een V-twin toch echt doorslaggevend.
Ryser
Het liefst een V-twin. Een motor moet karakter hebben. En dat mis ik bij een 4 in lijn. Heb ondertussen een paar keer op een RSV mogen rijden. \'t is gewoonals je dat blok onder je voelt stampen.
Heb op 1,2 en 4 cilinder motoren gereden, en alles z\'n eigen goede en slechte punten.
1pitter klinkt supermooi, maar voelt wat rauw aan.
2pitter ploft aardig en heeft aardig wat vermogen onderin. Loopt al redelijk soepel qua gevoel.
4pitter loopt lekker soepel en klinkt ook aardig (ik vind het niet klinken als een auto)
Dus wat het lekkerste rijd.. ja alles wel
Maar je moet geen appels met peren vergelijken he!
Heb op 1,2 en 4 cilinder motoren gereden, en alles z\'n eigen goede en slechte punten.
1pitter klinkt supermooi, maar voelt wat rauw aan.
2pitter ploft aardig en heeft aardig wat vermogen onderin. Loopt al redelijk soepel qua gevoel.
4pitter loopt lekker soepel en klinkt ook aardig (ik vind het niet klinken als een auto)
Dus wat het lekkerste rijd.. ja alles wel
Maar je moet geen appels met peren vergelijken he!
Heb op 1,2 en 4 cilinder motoren gereden, en alles z\'n eigen goede en slechte punten.
1pitter klinkt supermooi, maar voelt wat rauw aan.
2pitter ploft aardig en heeft aardig wat vermogen onderin. Loopt al redelijk soepel qua gevoel.
4pitter loopt lekker soepel en klinkt ook aardig (ik vind het niet klinken als een auto)
O ja, ik wil er eigenlijk van elk een in mijn garage hebben
Dus wat het lekkerste rijd.. ja alles wel
Maar je moet geen appels met peren vergelijken he!