Dropje73
MF veteraan
- 27 feb 2006
- 35.373
- 5.945
. De Engelse infrastructuur is nogal "bijzonder"
Als je de tijd hebt toch ook niet on-aangenaam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
. De Engelse infrastructuur is nogal "bijzonder"
Dat krijg ik altijd als commentaar op mijn zelfbouw contrapties...
Je kinderen
Dat ga je in die tijd meer dan vermoedelijk niet redden. Heb je een mailtje gestuurd.
motor nooit afspuiten met hogedruk , alles gaat er aan kapot ......
motor nooit afspuiten met hogedruk , alles gaat er aan kapot ......
Keuring moet lukken zet m op!
Hgr,
Marcel
gefeliciteerd.
moet ik mijn naloop verkorting maar doen anders klopt later mijn wiel basis niet
of mijn ketting nog wat verder rekken
en na keuren een nieuwe monteren
bij mij is er ook niks gelast
snel maar weer eens verder gaan
geniet er van
john
Ja snap ik maar wil mijn voorwiel naar voren brengen.
Om wat lichter te sturen.
Dus dan veranderd mijn wielbasis.
Moet nog even puzzelen hoe ik het ga doen
Of ed pols platen of nieuw kroonplaten
Groet john
Probeer jouw combinatie zo origineel mogelijk te keuren, pas na de keuring de naloop of eventuele andere constructionele wijzigingen aan.
Lijkt me ook het meest logisch.Waarom zou hij dat doen?
Ik zou, juist omdat hij hem opnieuw laat keuren, gelijk aanpassen.
Dan staat gelijk de juiste afstand ed erop.
Waarom zou hij dat doen?
Ik zou, juist omdat hij hem opnieuw laat keuren, gelijk aanpassen.
Dan staat gelijk de juiste afstand ed erop.
Wat het antwoord op uw vraag betreft: Er is sprake van overgang van voertuigcategorie L3e naar L4e. Dat dient in het kentekenregister te worden aangepast. Zijspancombinaties kunnen hiervoor op een keuringsstation worden gekeurd, wanneer het een eenvoudige zijspanmontage betreft aan motorfietsen met een bouwjaar van vóór 1998. Is sprake van wijziging van wielbasisgegevens (vergroting) ten opzichte van de gegevens in het kentekenregister of zijn er andere redenen die een weggedrag test noodzakelijk maken, bijvoorbeeld een meesturend zijspanwiel, dan moet vanwege de eventueel benodigde testen worden verwezen naar het RDW Testcentrum in Lelystad.
Deze email kreeg ik een tijdje geleden. Het is mij in ieder geval vrij duidelijk dat als je je combinatie zo makkelijk mogelijk door de keuring wilt krijgen, je pas later de wijziging aanbrengt. Maargoed, dat is mijn mening.