Verdomde winterstop

Terug zetten kan, maar je zal met terugwerkende kracht de korting moeten terug betalen. En ik weet niet of je de dagen dat je wel stil heb gestaan ook moet betalen of niet>
 
Ben bij Centraal beheer verzekerd en de winter laten omzetten naar wa+ ipv. Alrisk.
Scheelt mij vanag 1 november tot eind Februari 225 euries.
Zou ik nu willen gaan rijden dan is 1 telefoontje genoeg om mij weer alrisk te verzekeren.
Dus in jou geval lijkt het mij toch ook geen probleem?
Maar bellen is weten.

GrtZZ Herman
 
Ik heb mijn verzekerings partij ook gemaild mbt dit,, begreep dat je je contract wat je afsluit 1 jaar geldig is en daarna automatisch doorloopt na dat jaar mag je je verzekering gewoon wijzigen/omzetten naar wat jij wilt.
Je kan overigens ook naar een andere maatschappij stappen en daar een ander soort verzekering nemen dus volgens mij moet dat wel lukken.

succes iig.
 
Zoals ieder jaar zet ik mijn motor van 1 december tot 1 maart op stal ivm de verzekering. Tot mijn ongenoegen moet ik constateren dat er dit jaar van die tweede 'ijstijd' voorlopig nog weinig te merken is. Weet iemand of het mogelijk is om de winterstop verzekering om te zetten in een normale verzekering? Kan me voorstellen dat zoiets mogelijk is maar dat je een aanvulling op de premie betaald oid. Hoor het wel...


Het is zeer afhankelijk hoe een verzekringsmaatschappij hiermee omgaat.

De ene verzekeringmaatschappij kan zich houden aan een winterstop van 1 december tot 1 maart. (ongeacht het weer)

De andere maatschappij laat de keuze aan de verzekeringsnemer. ( handig als je nog lekker in december wil toeren)

Of een verzekeringsmaatschappij hanteert geen winterstop dekking.


Mocht je vragen hebben dan helpen we je graag verder.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is zeer afhankelijk hoe een verzekringsmaatschappij hiermee omgaat.

De ene verzekeringmaatschappij kan zich houden aan een winterstop van 1 december tot 1 maart. (ongeacht het weer)

De andere maatschappij laat de keuze aan de verzekeringsnemer. ( handig als je nog lekker in december wil toeren)

Of een verzekeringsmaatschappij hanteert geen winterstop dekking.


Mocht je vragen hebben dan helpen we je graag verder.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam

spammert :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Huh winterstop is toch voor watjes ,Gewoon doorrijden joh en zo duur is de wegenbelasting nie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan