Verkeersregelaar springt voor motorfiets

Snotaap dat je bent zondag 11 juli 1976. _O-

Jij bent typische het stereotype galkbak aan het einde van je bureau verwaande kwal dat je bent.Je zou mij niet voor je bureau willen hebben staan dat kan je ik wel verzekeren!

Wat zit en blijf je weer aan het doorzaniken over het direct doorlaten door een verkeersregelaar ?

IK HAD HET OVER HUN VERKEERSINZICHTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En daar heb jij problemen mee omdat jij vind dat ze jou niet snel genoeg doorlaten.
Ik krijg regelmatig figuren zoals jij voor mijn bureau, dat hoort bij mijn dagelijkse bezigheden.
Dus ook van jou wordt deze snotaap niet zenuwachtig.
Ik heb jou in geen van mijn reactie’s voor rotte vis uitgemaakt en ik vind het ook jammer dat jij dat wel nodig vindt.
 
Snotaap dat je bent zondag 11 juli 1976. _O-

Jij bent typische het stereotype galkbak aan het einde van je bureau verwaande kwal dat je bent.Je zou mij niet voor je bureau willen hebben staan dat kan je ik wel verzekeren!

Wat zit en blijf je weer aan het doorzaniken over het direct doorlaten door een verkeersregelaar ?

IK HAD HET OVER HUN VERKEERSINZICHTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rustig aan Willem,
Je druk maken is slecht voor je ♥
 
En daar heb jij problemen mee omdat jij vind dat ze jou niet snel genoeg doorlaten.

Ik krijg regelmatig figuren zoals jij voor mijn bureau, dat hoort bij mijn dagelijkse bezigheden.
Dus ook van jou wordt deze snotaap niet zenuwachtig.
Ik heb jou in geen van mijn reactie’s voor rotte vis uitgemaakt en ik vind het ook jammer dat jij dat wel nodig vindt.


Ik geef het op , kennelijk heb je een plank voor de kop vandaar ook dat bureau.

Stuur mij een PM met je adres dan kom ik vrijwillig naar je bureau.Dan gaan wij samen op een afstandje enkele verkeersregelaar observeren tijdens hun werkzaamheden.
 
Ik ben naast mijn vaste baan 6 jaar (tot vorige week) evenementenbeveiliger geweest. Mijn mening over verkeersregelaars is dus voornamelijk gebaseerd op hoe ik ze mee maak als ik wel door mag rijden als 1 van de weinigen en op de vele momenten dat ik naast ze heb gestaan, aan het werk aan de evenemwntkant van de lijn.
Het merendeel is zo ongelovelijk zuur in hun reactie naar alle anderen. Kom je ze in de rustige uren even aflossen zodat ze koffie kunnen doen oid beginnen ze echt gelijk te zeiken.

Er zijn ook uitzonderingen, extremen. Een aantal van die zure lui is ook nog eens zo slecht in het werk, 5 auto's uit 3 richtingen en ze zitten in de stress zo erg dat ze amper functioneren.

Gelukkig zijn er ook die niet gestressed te krijgen zijn en daarbij ook het werk verstaan zoals bedoeld.

Telt mijn menig nu wel mee of vinden de pro verkeersregelaars hier ook iets van?

ik ga monkey hier in gelijk geven gezien ik al 18 jaar in de beveiliging werk en bijna alles gedaan heb wat je kan bedenken, alleen persoonsbeveiliging heb ik niet gedaan.

echter kan ik wel zeggen dat als er van te voren geen goede afspraken gedaan worden het helemaal fout kan gaan lopen en dan ligt het maar net hoe de inzicht is van de persoon of personen die er dan op dat moment er staan.

afspraken die gemakkelijk op papier gezet kan worden en die dan ter plaatse ingelezen kan worden door de dienst doende regelaar als ook de politie in geval van een ongeluk.
houdt rekening met het feit dat het woord van de verkeersregelaar zwaarder weegt dan van de verkeersdeelnemer (m/v).

de meeste ongevallen die wij zien binnen de beveiliging/verkeersregelaar komt door het feit dat de verkeersdeelnemer tegenwoordig niet het geduld en/of rust heeft om verstandig deel te nemen in het verkeer daar iedereen haast heeft en wat de reden is maakt niet uit maar mensen hebben gewoon weg altijd haast.

en WillemVonGrumble gezien jou reacties hier in de topic en op andere topics kan ik er met 65% zekerheid zeggen dat jij ook altijd haast heb en het nooit aan jou lig, andere hebben het altijd verkeerd of hebben niet de inzicht om wat voor reden dan ook.
 
Rustig aan Willem,
Je druk maken is slecht voor je ♥


Ik maak mij niet druk ;)

Waar ik wel slecht tegen kan is dreigen ? Dreig je mij dan moet je voor m'n neus komen staan.

Niet dreigen met dit " ] Johan m
Geplaatst op vrijdag 25 mei 2018 21:52Succes, jongens zoals jij krijg ik regelmatig aan de andere kant van mijn bureau.Dan hebben ze meestal minder praatjes "


Om een ander tijdens een discussie zo monddood proberen te maken , dat moet je bij mij niet doen.

Pure arrogantie straal je hiermee uit Johan m .
 
Laatst bewerkt:
waarom zijn er te kort aan vrijwilligers ,krijg je wat op de openbare weg, dan ben je ,
niet verzekert en kan je zelf met eigen verzekering alles regelen , jou verzekeren is
voor veel verenigingen die een evenement doen te duur,
heb jaren als verkeer regelaar gewerkt voor diverse verenigingen op mijn vraag ben ik
bij jullie verzekert? geen antwoord, doei,bekijk het maar, zoeken ze maar een ander,
mooi lullen kunnen ze wel, let wel als een regelaar een paar keer aso's tegen komt,
en zijn humeur is op een diepte punt beland kan zijn reactie er ook na zijn,
dus je weet niet wat de man/vrouw al voor de kiezen heeft gehad, en dat kan best veel zijn,
iedereen heeft zijn breek punt, de kunst is dat op tijd aan te geven aan een collega,
en ja ik kan ook genoeg vertellen wat voor echte verkeer hufters er zijn.
 
Laatst bewerkt:
Een motorrijder negeert een stopteken van een verkeersregelaar en vervolgens worden hier de verkeersregelaars, compleet ongenuanceerd, als een stel idioten weggezet................rare jongens die M-F'ers.
 
  • Leuk
Waarderingen: PRS
Ik maak mij niet druk ;)

Waar ik wel slecht tegen kan is dreigen ? Dreig je mij dan moet je voor m'n neus komen staan.



Om een ander tijdens een discussie zo monddood proberen te maken , dat moet je bij mij niet doen.

Pure arrogantie straal je hiermee uit Johan m .

Sorry dat jij jou hierdoor aangevallen voelde, maar iemand voor onder andere dwaas uitmaken vind ik ook niet behoorlijk.
Wat denk jij zelf dat jij hiermee uitstraalde?
 
Was helemaal vergeten te melden dat ook ik een bureau heb.
Geen mooi bureau ,wel ergonomisch en functioneel.
Het kan elektrisch omhoog en omlaag naar voren en naar achteren toe.
Mijn stoel is van kunstleder krijg hierdoor wel vaak een zweterige bilnaad.
Ook de stoel is ergonomisch,middels een knopje kan ik de druk van mijn prostaat verlagen.
Teveel druk op je prostaat hebben staan is ongezond.
Komt iemand van jullie ooit voor mijn bureau te staan dan wel graag koffie meebrengen,zwart graag.
 
Ben Saunders had ook eens ruzie met een verkeersregelaar en dat heeft Ben zijn carriere gekost.

Dus voorzichtig zijn met regelaars.

En ik heb een klassieke groene motorfiets, maar geen groene jas.
 
Uitzonderingen en extremen maak je overal mee, dat sommigen wat zuur zijn kan ik ook wel begrijpen.
Je zal de hele dag met figuren als sommigen hier in het verkeer moeten werken.....
Ga er zelf maar eens staan, de helft snapt niet wat er moet gebeuren en de andere helft scheldt je het liefst nog door een geopend raam uit omdat ze even moesten wachten.
Daar wordt je niet vrolijker van.
Ja, extremen zijn er altijd.
Dat zure is in geen enkele vorm een uitzondering. Juist de vrolijke lui vallen erg op doordat er zo weinig van zijn.
En je hebt er mogelijk overheen gelezen maar ik werkte dus regelmatig met regelaars. Heb ze regelmatig om koffie laten gaan wat dus betekende dat hij er niet stond maar ik het maar even moest redden.
 
En daar heb jij problemen mee omdat jij vind dat ze jou niet snel genoeg doorlaten.
Ik krijg regelmatig figuren zoals jij voor mijn bureau, dat hoort bij mijn dagelijkse bezigheden.
Dus ook van jou wordt deze snotaap niet zenuwachtig.
Ik heb jou in geen van mijn reactie’s voor rotte vis uitgemaakt en ik vind het ook jammer dat jij dat wel nodig vindt.
Doe dan ook even zo stoer en vertel dan eens exact wat jij doet.
Ik ga wel eerst, goed voorbeeld doet volgen tenslotte
Oud militair in opleiding tot operator en zoals ik zei heb ik 6 jaar als evenementenbeveiliger gewerkt.

Dus, wat voor rete stoere baan heb jij dat je al die stoere mannetjes klein maakt?
 
Ik rij ook vaak een route denk ik waar de politie school een oefen kruispunt heeft. Gaat daar toch anders, lijkt soms efficiënter dan de stoplichten
Dat ben ik dan toch niet eens.
Hier in Ede is er ook zo'n kruispunt waar vaak wordt geoefend door aankomend verkeersregelaars. De stoplichten die er staan zouden zonder enig probleem gelijk kunnen worden verwijderd. Gaat niemand last van krijgen. Als de aankomend verkeersregelaars het kruispunt overnemen staat er steevast in alle richtingen file.

Je weet dat die gasten het moeten leren. Resultaat onnodig stilstaan. Als je onderweg bent weet je ook dat ze altijd irriteren. Ze sturen je steeds naar een plek waar je liever niet heen wilt. Je weet ook dat ze voor evenementen nodig zijn. Liefst zie ik dat ze iets verderop koffie gaan drinken en mij niet ophouden.
Echter die gasten van de weg afrijden is mij net iets te gortig! (maar ik snap het wel!)
 
Persoonlijk heb ik niks tegen verkeersregelaars en heb er ook geen
problemen mee gehad,ik zou alleen voor geen goud in hun schoenen willen staan,
gezien het aantal rijbewijs bij een pakje boter cadeau figuren wat op de weg rondrijd ben
je je leven niet zeker, daarnaast heb je ook nog de agressievelingen die op je in rijden,
alleen al daarom zouden de regelaars wat meer respect mogen krijgen voor het werk
wat ze doen.
 
Volgens mij moeten jullie eens bij elkaar onder het bureau :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan