Verklaring geschiktheid

Haha, naja, de motor heb ik een deal over met mijn pap.. Dus die komt toch pas na de zomer.. Dus het is niet dat ik gelijk zal gaan cruisen als ik mijn A binnen heb..

Dus wat dat betreft kan ik net zo goed wachten............ En ik wil eigenlijk gewoon een periode 2x in de week lessen en even dat hele rijbewijs eruit knallen.. Want met dat rooster van mij les ik hooguit eens in de twee weken en dat werkt gewoon niet...

Maar goed, dat zie ik allemaal wel.. ;)

Waarom in vredesnaam pas na de mooiste tijd om motor te rijden>>>>

Je ne comprend pas!! Ce n'est pas normal!
L'été est la meilleur temps pour conduire une moto!!
 
Waarom in vredesnaam pas na de mooiste tijd om motor te rijden>>>>

Je ne comprend pas!! Ce n'est pas normal!
L'été est la meilleur temps pour conduire une moto!!

Hahahaha, jaja.. Ik ben het heeeeeelemaal met je eens..

Maar ik krijg hem niet zomaar.. Moet eerst een aantal doelen bereiken.. O.a. dit jaar alles halen en beginnen met Biomedische Wetenschappen... Examen in juni, eventueel herexamen eind juni... Propedeuse loopt ook tot ergens in juli.. Zelf nog wat bijsparen/bijleggen qua pak...

Dus nee, zomer zal het niet worden.. Ga ik wel proefrijden.. }) En ik duim vast voor een lange zwoele nazomer.. :+
 
Laatst bewerkt:
He Xandra het was maar een grapje hoor, zie de smiley. Vond de gang van zaken juist zo sneu voor je. Maar goed je inspanningen hebben wel vruchten afgeworpen.
Veel succes met afrijden en ook met de studie!
 
Anders maakt ie geen sense ;)

Dat was het inderdaad, sorry.. Let niet echt op wat ik typ op het moment.. :+ Ben al sinds voor zessen op, op nog geen 5 uur slaap en net uit school.. Inmiddels aardig gesloopt dus.. :P

@ Benevenjenaamkwijt: Oh, ok!! Sorry voor de misselijk-opmerking dan.. Zoals ik zei, ben niet zo helder meer..
 
Laatst bewerkt:
[bouwvakker mode=on]

ALS die foto naast je posts er eentje van jou zelf is, verklaar ik je hierbij *geschikt* :Y

Of dat ook voor motorrijden geldt, laat ik FF aan het CBR over :+

[/bouwvakker mode]

FF OT : mijn schoonvader heeft ook epi aanvallen gehad een paar jaar geleden (door overmatig zuipen, een jaartje of 40 lang B| ), en is daardoor wel zijn vaarpapieren kwijt geraakt, maar autorijden mag hij nog steeds, óók na 2 keer een auto total loss te hebben gereden in kennelijke staat -O-

Ik vind het allemaal nogal overtrokken dat jij er dan na zoveel jaar epi vrij nog zoveel moeite voor moet doen om aan een rose papiertje te komen :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan