Het nodigt je ook wel uit om extra gas bij te geven 'omdat je de bocht beter kan zien'.
Omdat met 80 je knie de grond niet raaktNee, dat heb ik dus helemaal niet. Waarom zou je nou per sé met 140km/u de bocht door moeten, dat snap ik dus niet.
Omdat met 80 je knie de grond niet raakt
Daar valt zeker nog voldoende door te rijdenTussen Scherpenzeel en Barneveld, jaja..ik weet het, de rimboe in ja..., liggen die dingen ook in een links,rechts,links bocht, alleen zijn deze voor zover k weet wel voledig verzonken in het wegdek en geven ze een zwak licht naar boven af waardoor het voor beide kanten goed te zien is, ik vind het, zeker in het buitengebied, wel een veilige optie.
je heb toch licht op je fiets?
meerwaarde heeft het naar mijn idee niet echt
Af en toe is er een stuk...nog steeds geen idee wat er nou zo dynamisch aan is een deze wegmarkering.
Klopt, daar ben ik me de eerste keer ook een hoedje geschrokken. Maar dat komt vooral doordat ze pas halverwege de bocht beginnen. Op zich is het concept wel goed, maar ze hadden ze gewoon aan het begin van de bocht moeten laten beginnen.Op de lus van de A50 naar de A73 bij Ewijk heb je ze ook.
Schrok me rot de eerste keer.
Je wordt door een verkeersbord eerst gewaarschuwd voor de "dynamische rijstrookmarkering" En terwijl ik me nog aan het afvragen was wat dat dan wel mocht wezen zag ik ineens een zooi lampen in het asfalt in de bocht. En ze beginnen pas op drie kwart van de bocht. Lekker handig.
Ik vind het rare dingen op een rare plaats. En daarbij ik rijd er bijna dagelijks en heb nog steeds geen idee wat er nou zo dynamisch aan is een deze wegmarkering.
Van mij mogen ze het bord ook meteen vervangen door het bord pas op "lampen in het wegdek" dat snap je tenminste als je het leest in plaats van "dynamische rijstrookmarkering"
Die weg ken ik goed. De verlichting was even wennen maar vind het nu wel goed.Tussen Scherpenzeel en Barneveld, jaja..ik weet het, de rimboe in ja..., liggen die dingen ook in een links,rechts,links bocht, alleen zijn deze voor zover k weet wel voledig verzonken in het wegdek en geven ze een zwak licht naar boven af waardoor het voor beide kanten goed te zien is, ik vind het, zeker in het buitengebied, wel een veilige optie.
Tussen Scherpenzeel en Barneveld, jaja..ik weet het, de rimboe in ja...,
Af en toe is er een stuk...
Rijd ik deze week op een avond in het donker met de motor richting huis, lijkt het wel dat ik op de landingsbaan van een vliegveld kom, want in de middenlijn van de weg zijn lichten (Solar Roadstuds) geplaatst die het verloop van de bocht aangeven. Opzich heel handig in het donker, maar het lijkt mij dat er voor ons ook wel nadelen aan zitten. Ze liggen niet vlak in het wegdek, maar steken er een aantal cm-ers bovenuit. Als je de ideale lijn rijdt in bochten heb je natuurlijk nergens last van, maar wat als je er net even van afwijkt en er toch overheen komt?
Heb op de website van de gemeente waar ik woon gekeken en nu blijkt dat ze dat op veel meer plaatsen gaan doen. Weet niet of ik daar wel zo blij van word. Hoe vlakker het asfalt hoe beter toch?
reflectoren die pas oplichten als er licht op schijntZijn geen lampjes hè. Het zijn allemaal kleine reflectoren die pas oplichten als er licht op schijnt.