verstopte carburateur cbx1000

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
een cilinder doet niet meer mee,compressie is goed,bougie vonkt,vlotter ruimte is gevult met benzine(als ik de aftap schroef uitdraai loopt er benzine uit het slangetje),op de choke word de betreffende uitlaatbocht van de cilinder niet warm,
de carburateur lijkt alle dienst te weigeren,als ik het deksel en gasschuif eraf haal en wat benzine erin giet loopt de cilinder weer even mee,hoe maak ik de carburateur eenvoudig schoon zonder hem ertussenuit tehalen(daarvoor moet het hele motorblok naar voren gekanteld worden)
kan er in de carburateur iets lek of los getrild zijn,volgens mij komt de benzine eerst nog door een zeefje bij de benzinekraan,snap dus niet dat er iets verstopt zit.
wie helpt me aan tips
 
heb ondertussen wat cbx sites doorzocht,en kwam een tip tegen van iemand om een kunststof gitaarsnaar te gebruiken,daarmee kan ik uit de voeten want perslucht heb ik niet voorhanden,gelukkig is het de buitenste carb. ,dekseltje eraf en porren maar,alleen de chokesproeier naast de vlinderklep kan ik niet bereiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan