Vervelende automobilisten

Je moet inderdaad niet aan andermans spullen komen. Een ander moet jou echter ook niet expres dwarsliggen.
Zo kunnen we blijven door gaan. :)

Ik houd het hier voor gezien. Het is nu namelijk een welles/nietes strijd.

Meer kwestie van andere karakters ;)
 
Meer kwestie van andere karakters ;)
Maar hij heeft wel door dat je niet altijd overal tegen in moet gaan omdat je anders in een oneindige cirkel van welles/nietes terecht dreigt te komen. Risico wat je ook neemt door op een grappig bedoelde actie te reageren door een spiegel af te trappen ;)
 
Als ik in het koekblik had gezeten had ik je finaal van je fiets afgereden en vervolgens nog een paar keer over je ledematen heen zodat ik zeker weet dat je nooit meer op je motortje kan rijden!!

Hier was een gevalletje spiegeltje trappen nou echt onnodig.. Als het was gaan regenen, wie had je dan een trap gegeven?
 
Van andermans spullen heb je af te blijven.
Kan me best voorstellen dat je het niet leuk vindt. (Hoewel ik de humor er best van in kan zien)
En kan dus ook prima begrijpen dat TS niet bepaald happy was. Maar om dan maar een spiegel er af te trappen.... Ik weet het niet... gaat me eigenlijk net te ver.
Gewoon duimpje op steken, vriendelijk danken voor de douche.
Bekijk het positief, je hoeft tenminste weer een jaar niet onder de douche :)
Maar afgezien daarvan, welke motorrijder draagt met al die regenbuien van de laatste dagen nog water doorlatend spul :?
Ik stap sowieso al niet op de motor zonder motorpak. Al is het nog zo'n klein stukkie.



Formeel is de automobilist de eerste die aan andermans spullen kwam, door de kleding van TS onder vies water te spatten, misschien is deze kleding nu wel onherstelbaar beschadigd door deze treiteractie.
Verder als ik dan toch even doordenk, had TS wel kunnen vallen door deze onbesuisde actie, want je schrikt toch wel even als er iemand met een auto vlak langs je heen raast en je de volle laag water over je heen krijgt.

En je hebt dus gelijk je blijft van andermans spullen af.

Als ik het goed begreep, heeft TS de autoterrorist op zijn gedrag willen aanspreken, maar ging deze alleen maar harder lachen.

En och ik heb als oude l#l in wording vroeger nog geleerd: wie niet horen wil moet maar voelen. :P Dus kan wel enig begrip opbrengen voor de actie van TS, ook al is hij niet goed te praten.

Ik vind het overigens wel grappig hoe dit topic verloopt, want als we nog even doorgaan, dan moet TS zich nog verontschuldigen bij de autoterrorist, omdat hij de gelegenheid voor de natspatactie heeft geschapen _O- _O- _O-


Persoonlijk vind ik dat de automobilist een gevaarlijke rotstreek heeft uitgehaald, die zwaarder aangepakt moet worden als b.v. een wheely op de openbare weg.
 
ook beetje ts zijn schuld.

wie gaat er met dit kolere weer dan ook op de motor.

Ik denk dat als de TS mijn spiegeltje had getrapt ik hem had laten stoppen en een onderdeel van zijn motor zou afschroeven totdat die een nieuwe spiegel had betaald
 
ook beetje ts zijn schuld.

wie gaat er met dit kolere weer dan ook op de motor.

Ik denk dat als de TS mijn spiegeltje had getrapt ik hem had laten stoppen en een onderdeel van zijn motor zou afschroeven totdat die een nieuwe spiegel had betaald


Ik denk dat als je aan iemands motor begint te schroeven, je zelf gesloopt wordt door de withete motorrijder.

Gewetensvraag: zou je ook de stomerij rekening van je slachtoffer, die je net express op een douche met vies modderwater hebt getrakteerd betalen ???
 
Ik denk dat als je aan iemands motor begint te schroeven, je zelf gesloopt wordt door de withete motorrijder.

Gewetensvraag: zou je ook de stomerij rekening van je slachtoffer, die je net express op een douche met vies modderwater hebt getrakteerd betalen ???

ik word niet gesloopt :z

ik acht daarnaast de kans heel klein dat je kleding onherstelbaar vies word door water uit een waterplas.

dan zou ik toch echt ander wasmiddel en/of wasmachine halen.
maar als er echt schade is dan zou ik de stomerij wel betalen ja.
 
misschien ging het wel perongeluk, maar reageerde TS dusdanig debiel dat hij daarom zo moest lachen :')
 
Als ik in het koekblik had gezeten had ik je finaal van je fiets afgereden en vervolgens nog een paar keer over je ledematen heen zodat ik zeker weet dat je nooit meer op je motortje kan rijden!!

Hier was een gevalletje spiegeltje trappen nou echt onnodig.. Als het was gaan regenen, wie had je dan een trap gegeven?

:^


Dacht precies hetzelfde..
 
Formeel is de automobilist de eerste die aan andermans spullen kwam, door de kleding van TS onder vies water te spatten, misschien is deze kleding nu wel onherstelbaar beschadigd door deze treiteractie.
Verder als ik dan toch even doordenk, had TS wel kunnen vallen door deze onbesuisde actie, want je schrikt toch wel even als er iemand met een auto vlak langs je heen raast en je de volle laag water over je heen krijgt.

En je hebt dus gelijk je blijft van andermans spullen af.









Als ik het goed begreep, heeft TS de autoterrorist op zijn gedrag willen aanspreken, maar ging deze alleen maar harder lachen.

En och ik heb als oude l#l in wording vroeger nog geleerd: wie niet horen wil moet maar voelen. :P Dus kan wel enig begrip opbrengen voor de actie van TS, ook al is hij niet goed te praten.

Ik vind het overigens wel grappig hoe dit topic verloopt, want als we nog even doorgaan, dan moet TS zich nog verontschuldigen bij de autoterrorist, omdat hij de gelegenheid voor de natspatactie heeft geschapen _O- _O- _O-


Persoonlijk vind ik dat de automobilist een gevaarlijke rotstreek heeft uitgehaald, die zwaarder aangepakt moet worden als b.v. een wheely op de openbare weg.








Zo, eindelijk een goed verhaal :Y
 
Ach, een spiegel slopen is niet goed te praten, maar iemand bewust zeiknat maken is ook niet goed te praten. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je op dat moment iets terug wil doen, en dan is een spiegeltje, kras of ruitje intikken al snel gebeurd. Ik zou er waarschijnlijk 5 minuten later al weer spijt van hebben en liever die bestuurder is uit willen horen in een gesprek.
 
Of ik zijn spiegel... weet ik niet. Maar de actie van de automobiloot was wel weer eentje in het kader "we worden steeds asoscialer"en in dit geval niet eens onbewust.
Vervolgens werd hij er ook op aangesproken door TS en dan harder lachen.
Ofwel deze escalatie is geheel aan de automobiloot te danken en tja wie wind zaait zal storm oogsten.
 
Laatst bewerkt:
slaat helemaal nergens op dit.
je komt een keer de verkeerde tegen, die dat niet pikt en je van je fiets rijdt

en dan niet lopen huilen he!

jij kiest ervoor om in de regen te rijden. op de motor trek je aan het kortste eind.....

amen..
 
slaat helemaal nergens op dit.
je komt een keer de verkeerde tegen, die dat niet pikt en je van je fiets rijdt

en dan niet lopen huilen he!

jij kiest ervoor om in de regen te rijden. op de motor trek je aan het kortste eind.....

amen..

Maar denk niet dat hij ervoor kiest dat een koekblikker hem natmaakt door dat hij EXPRES door een plas rijd naast TS....Hoe zou jij het vinden als ik dat doe? minder fijn of niet?
 
Laatst bewerkt:
ik snap ts zijn reactie wel.. twas waarschijnlijk koud, je neemt de gok om tussen 2 buien door naar school te rijden.. je moet de hele dag op een bank zitten opletten..

heel veel andere dingen kan je iemand in een auto ook niet teruglappen he, zeker niet nadat je hem probeerde duidelijk te maken dat je niet opgezet bent met zijn actie en daarna wordt uitgelachen.

iets met druppels en emmers
 
Als ik in het koekblik had gezeten had ik je finaal van je fiets afgereden en vervolgens nog een paar keer over je ledematen heen zodat ik zeker weet dat je nooit meer op je motortje kan rijden!!

Hier was een gevalletje spiegeltje trappen nou echt onnodig.. Als het was gaan regenen, wie had je dan een trap gegeven?

Want iemand opzettelijk in een rolstoel rijden is gerechtvaardigd tegenover de vernieling (als de spiegel al kapot was, wellicht kon deze gewoon terug geklikt worden) van een spiegel van hooguit 250 euro? Lekkere vent gozer ben jij.

Vind het opzettelijk natspatten van anderen dus echt géén grap. als TS nou in de wagen zat prima, maar lekker in je natte zooi nog een dag school/werk voor de boeg is fijn joh! Bovendien zit de motor van TS ook nog onder (water met vuil/zand).

Is de actie van TS dan acceptabel? Wellicht niet, maar ik weet wel dat ik pislink geworden zou zijn als het moment van WTF?!?! weggeebt zou zijn. Wellicht motor ervoor gezet en de deur van die blikker open gedaan en zo een berg water naar binnen geschopt.

Wat een ander al zei, wie wind zaait zal storm oogsten.

Die gast in het 2e filmpje (Engeland, bushalte) is ook aangehouden.
 
Kijk, eindelijk een motorrijder die weer een beetje respect afdwingt bij automobilisten. Deze vent denkt volgende keer wel twee keer na voor hij weer van zulke grappen uithaalt bij een motorrijder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan