Vervelende automobilisten

Ja wellicht misschien gelijk een mes in ze rug steken. Ook een optie. :z

Nee joh! Een paar kanonnen op je motor monteren en een kogel door auto's heenknallen!

Effe serieus. Trek een regenpak aan als het regent en mocht iemand je dan 'verblijden' met een plas water gewoon je duim opsteken! Wat heeft het voor zin om zo agressief te reageren?
Asosiaal gedrag met asociaal gedrag beantwoorden vind ik en beetje triest.
 
Flesje water mee op de motor.. vragen of de automobilist zijn raampje naar beneden wilt doen (zonder flesje te laten zien) en dan dop eraf draaien en water op de bestuurder keilen en dan zeggen zo dan weet jij ook hoe dat voelt :+
 
Laatst bewerkt:
Waarom?
Kunnen jullie soms niet tegen een geintje?
De TS "grapte" gewoon terug hoor. :+

Haha, dan vraag je aan mij of ik niet tegen een geintje kan? automobilist rijd door een plas en motorrijder wordt nat --> geintje :)

Als je niet tegen water kan blijf dan binnen.

Toegegeven ik zou het ook niet leuk vinden, maarja als motorrijder heb ik die plas allang gezien en rij ik er dusdanig omheen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren.

Ik snap niet dat jullie zo kortzichtig zijn en dit gedrag goed praten.



Als de TS door een plas was gereden en er was een voetganger nat geworden en die voetganger mept de spiegel van de TS z'n motor eraf, moet die voetganger dood, omdat DAT opeens niet meer kan, zo zijn jullie dan ook weer.
 
interessant/lachwekkend topic :Y

op een paar mede-mfers idioten met achterlijke uitspraken na dan tenminste, wat sommigen hier posten getuigd van weinig intellect |(

actie van de automobilist was gewoon ronduit onbeschoft en respectloos, en wat denk je dat er met je mooie kuipen gebeurt als je een plens water gemixed met steentjes en zand met hoge kracht er tegenaan krijgt? mooie bak schade kan ik je vertellen...

spiegeltje eraf trappen is natuurlijk nooit een oplossing maar kan me het wel enigzins indenken als je zo'n asociale actie meemaakt en de automobilist lacht je gewoon in je gezicht uit :(

eigenlijk had je gewoon heel cool rechtdoor moeten blijven kijken, bij groen licht relaxed optrekken en niet meer omkijken :P :+
 
moet het toch ff kwijt :r

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.
kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel })
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer -O- ;( :(
en reed ik vervolgens :W :N :N :/ door naar school


wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?

Gelukkig had je nog een droge broek.. _O-
 
Haha, dan vraag je aan mij of ik niet tegen een geintje kan? automobilist rijd door een plas en motorrijder wordt nat --> geintje :)

Als je niet tegen water kan blijf dan binnen.

Toegegeven ik zou het ook niet leuk vinden, maarja als motorrijder heb ik die plas allang gezien en rij ik er dusdanig omheen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren.

Ik snap niet dat jullie zo kortzichtig zijn en dit gedrag goed praten.



Als de TS door een plas was gereden en er was een voetganger nat geworden en die voetganger mept de spiegel van de TS z'n motor eraf, moet die voetganger dood, omdat DAT opeens niet meer kan, zo zijn jullie dan ook weer.

Zo zijn wij helemaal niet. Sterker nog, jij bent net zo als dat je beschrijft dat "wij" zijn. De ene mag wel een "geintje" flikken, maar de ander niet, omdat jij dat geintje van die ander niet leuk vindt.

Dat is wat jij verwoordt met je "plas water en geintje", maar dat geintje van TS kan weer niet. En dan zeggen dat "wij" zo zijn. :W

Wie bepaalt nu welk geintje wel kan en welke niet?

Water is hier overigens een bijzaak. Dus binnen blijven tijdens de regen slaat nergens op. Het gaat om het principe van expres irritant zijn. En niet 1 keer, maar dubbel op.

Moeilijk te begrijpen zeker. -O-
 
Laatst bewerkt:
Wat is TS een achterlijke, je vergelden om zoiets. Ben je nou helemaal belazerd? Je had ook gewoon een pak aan moeten doen, klaar.
 
moet het toch ff kwijt :r

gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokken :o wel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.

kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt :( :( :( je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/ :N

meneer in de auto zit zich kostelijk te amuseren :( na hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen

koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel })
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer -O- ;( :(
en reed ik vervolgens :W :N :N :/ door naar school


wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?

Wat ben jij een triest persoon.
 
Flesje water mee op de motor.. vragen of de automobilist zijn raampje naar beneden wilt doen (zonder flesje te laten zien) en dan dop eraf draaien en water op de bestuurder keilen en dan zeggen zo dan weet jij ook hoe dat voelt :+

Knappe motorrijder die dat kan zonder iets te laten zien ;)
 
Wat is TS een achterlijke, je vergelden om zoiets. Ben je nou helemaal belazerd? Je had ook gewoon een pak aan moeten doen, klaar.

Maar dan was die nog steeds expres nat gemaakt en nog steeds uitgelachten terwijl hij duidelijk wilde maken niet van zulke acties gediend te zijn.

Wat had ze pak daar nu aan toe kunnen voegen? Had die kerel hem niet uitgelachen, omdat hij een pak aan had?

Snap sommige niet. Jullie kijken niet naar het principe van de hele kwestie, maar naar de bijzaak.... "nat worden".

Hallo...! :W
|(
 
Laatst bewerkt:
.... Wat ben jij een triest persoon....
Met opzet een medeweggebruiker in gevaar brengen, er vervolgens om lachen en er om blijven lachen... Dát is pas triest...

TS was nog schappelijk; bij mij had het de automobilist een ruit gekost, en z'n schone nette pak...
 
Laatst bewerkt:
Maar dan was die nog steeds expres nat gemaakt en nog steeds uitgelachten terwijl hij duidelijk wilde maken niet van zulke acties gediend te zijn.

Wat had ze pak daar nu aan toe kunnen voegen? Had die kerel hem niet uitgelachen, omdat hij een pak aan had?

Snap sommige niet. Jullie kijken niet naar het principe van de hele kwestie, maar naar de bijzaak.... "nat worden".

Hallo...! :W
|(

Nee door iemand zware materiële schade toe te brengen, omdat een automobilist je ergert. Daardoor verlaagt hij zichzelf tot het niveau van de automobilist, zo niet nog lager.
 
Bende strandjanetten, rij auto als je niet tegen wat water kan, zielige zooi om een spiegel af te trappen, kan op andere manieren duidelijk gemaakt worden, bij schade kom je er niet van af met €500 voor een spiegeltje
 
ja dus...
Materiële schade mag niet, maar iemand lekker dwars liggen zonder "materiële" schade aan te brengen is wel oke?

Wie bepaalt dat? Ik vind dat namelijk niet oke.
 
Laatst bewerkt:
Mooie vergelijking tussen een appel en een peer. Oftewel tussen een onbekende automobilist en je vrouw.
:Y

Vertel...
Hoe zou jij het die automobilist duidelijk maken? FF praatje met hem maken? Denk je nu dat zo'n kerel met jou gaat lopen brabbelen nadat hij je lekker heeft zitten sarren?
Die kijkt wel uit. Bovendien heeft hij vast geen behoefte om aan te horen hoe vervelend je het wel niet vind dat hij je net heeft staan uitlachen nadat hij je eerst ff lekker expres nat heeft gemaakt.

Dus ik ben benieuwd ....
 
Laatst bewerkt:
ja dus...
Materiële schade mag niet, maar iemand lekker dwars liggen zonder "materiële" schade aan te brengen is wel oke?

Wie bepaalt dat? Ik vind dat namelijk niet oke.

Zeg ik dat? Neen.
Ik zeg niet dat ik een oplossing weet voor wat hij beter had kunnen doen. Maar wat hij nou heeft gedaan kan ook niet door de beugel.
 
Rij ik vanmorgen in de auto naar school, het was klote weer dus ik ga maar niet met de motor...
naja ik zie een motorrijder met een mf-sticker!
dus ik rijd er snel heen en als ik naast hem kom te rijden rem ik wat af om hem wijs te maken dat ie gespot is

ik typ zo gespot en ben helemaal blij dat ik iemand gespot heb, hij maakt 1 of ander gebaar dat hij helemaal nat is door de regen dus ik lachen

ramt ie ineens m'n spiegel er af
-O-
_O- _O- _O-
prachtig prachtig
:} :} :}
 


Voeck, je hebt nog meer gepost, bij zo'n situatie maak ik tijd, al kost het me geld door te laat of niet op het werk te komen, gewoon volgen die zooi, niet opjagen of uitdagen, gewoon volgen, waar hij ook gaat, die schijt in 7 kleuren als je klaar bent met hem, en die komt zelf wel een praatje maken als je niet opgeeft
 
Mijn ervaring is dat die er als een angsthaas vandoor gaan. Ook al wordt er beweerd vanuit de auto dat die een praatje komt maken. Eerste beste kans en weg is die.

Dus ik geloof daar niet in. Enige keer dat ik een praatje met een automobilist heb gemaakt was nadat ik op zijn spiegel had geramd en dus hij dus ook pissig werd. De andere opvolgende keren wijs gehandeld, ramde we nergens op en werd men blijkbaar niet pissig genoeg en namen dus de benen. 2x overkomen.

Geloof daar dus niet in. Praatjes maken ze niet. Tenzij ze ook pissig worden en dan heb je 2 hete vuren direct tegen over elkaar staan. Pas dan maar op dat het geen matten wordt. Dat escaleert alleen maar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan