Nee, hij bedoelt rechts. Rechts van de koppeling zit de pick-up spoel.
Zal ff een plaatje voor je zoeken
[afbeelding]
Waar dat pijltje van de starter clutch overheen staat, dat is een pick-up spoel.
Heb je wel gepijld met koude motor?
Volgens de garage ging ik juist te hard door de bochtende BT45 was meer een toer dan een sport bandje...maarja, als ik wilde toeren had ik wel een Shadow of een Harley gekocht
Ik merk dat mijn neutraallampje het niet meer zo goed doet, soms wel en soms niet ondanks dat hij wel in zijn vrij staat. Is dit makkelijk te verhelpen of niet?
En nog iets...net ff noodstoppies geoefend () maar ik merk dat bijna elke keer het olie lampje gaat branden, ondanks dat het pijl ruim voldoende is (bijna op MAX zeg maar)
Koud of warm, scheelt praktisch niks als ik pijlzal wel aan mij liggen. Volgens het WPH moet je toch warm pijlen? of iig ff stationair laten lopen
Ik zou de cockpit los maken en er een nieuw lampje in doen, kan geoxydeerd zijn, kan je gelijk alle lampjes controleren heb ik ook gedaan maar goed ook er waren er 3 stuk. dat is het probleem denk ik met je neutraal lampje.
En je contolelamp kan zijn dat je schakelaar inwendig versleten is
Die zit met een boutje vast en daarachter een pasbusje toch? en hoe kan je de draadbreuk ontdekken? met draaiende motor of zo?
Je hebt gelijk Wobbel,oliepijlen met motor 1 a 2 minuten stationair laten draaien, vreemd want bij elk blok moet je met koude motor pijlen (auto)
En je contolelamp kan zijn dat je schakelaar inwendig versleten is
Denk dat je ze dan even door moet meten, maar zou niet weten wat de waardes horen te zijn.Met VF750F ook?
Ik peil altijd koud, door de peilstok eruit te draaien en dan tegen de opening te drukken (Niet erin draaien).
Enig idee waar ik dat kan vinden in het WPH? Zie wel bij electrical system hoe ik hem kan doormeten, maar kan niet vinden waar ie zit
Die zit met een boutje vast en daarachter een pasbusje toch? en hoe kan je de draadbreuk ontdekken? met draaiende motor of zo?
Hoi, ik kom ook weer ns voorbij
Zo te lezen hebben jullie wel een geslaagde bqq gehad, hopelijk kan ik r bij de volgende bij zijn
Ik heb sinds het laatste ritje wat ik 1,5 week geleden gemaakt heb last van een sputterende fiets.. 't begon op de snelweg, niet echt fijn
Ineens begon ie in te houden als ik het gas te ver open draaide en hij klonk ook wat meer knetterend.. Toen een dag later nog een klein stukje gereden om eens te kijken hoe t nou precies zit, en het lijkt zich pas voor te doen als ik het gas aardig ver open draai..voorbij de helft ofzo.. jullie enig idee? vieze bougies? verstopte sproeiers?
@ Koen, is het probleem nu opgelost met het uitwisselen van de cdi-unit ?, of heb je nog steeds de zelfde problemen.
Ik heb nog hetzelfde probleem, wel de unit verwisseld, in z'n 5 houdt hij heel erg in als ik het gas opendraai, stoterend.
Ben net terug van rondje Hoorn en ik hoorde een rare tik bij het achterwiel?
Wat kan dat nu weer zijn?
Ben net terug van rondje Hoorn en ik hoorde een rare tik bij het achterwiel?
Wat kan dat nu weer zijn?
Te ver? Hoe kan dat nou....
Smeer en span de ketting eens.
Zijn de transmissie dempers en de lagers nog wel goed Koen?
Dat is gelukkig makkelijk te verhelpen. En dat inhouden kan ook door de carburatie komen. Staan de mengselschroeven wel goed?
Je draait ze in. tot de aanslag en dan braaf erbij tellen hoeveel hele en halve slagen. en ff in het wph kijken wat de basis afstelling is
maar als je benzineruikt kunnen ook de vlotternaaldjes niet meer goed afsluiten denk ik