Tomcat_
MF veteraan
Met een tweede en 3e tank, kuip, blok en vorkpoten. De in houd van de dozen?? Ben verder niet nieuwsgierig of zo hoor.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is de schuld van de klauw/remcilinder. Vloeistof verversen! Net als je deed bij de koppeling.Nog een tip om eea schoon te maken? Het wiel draait bijna niet, moet er echt aan trekken.
Al gedaanDat is de schuld van de klauw/remcilinder. Vloeistof verversen! Net als je deed bij de koppeling.
Oooh. Dan het iets meer bovenstaande bericht opvolgen.Al gedaan
Tja , aluminium en staal , dat groeit aan mekaar vast ..zonder wat extra vet bij montage .Heet stoken ?Ja, het 400'tje vraagt wat meer aandacht... Voorvorkolie vervangen, verse er in. ff op en neer rijden en remmen en..... de keerringen zijn lek...
Bij de "halve VF400" zit ook nog een set voorpoten dus die er in gezet. Het uitbouwen van de lekken poten bleek nog ff "een dingetje" want de klem onder de as van zat met 2 moeren moer en moer vast. Kruipolie en god zegene de greep... Euh... nee dus die braken af. Straks maar een de oile in de "vervangers"vervangen en zien of die WEL dicht zijn....
Te laat... SNAP!!!!!!!!Tja , aluminium en staal , dat groeit aan mekaar vast ..zonder wat extra vet bij montage .Heet stoken ?
Dat advies heb ik me ter harte genomen nadat ik mijn VF700s uit `84 had gekocht. Heb hem nu al jarenivm. nokkenas schade v42,5 of v45 types.(700cc- 750cc)
Nu ja , ik vind op verschillende fora ook tal van mogelijkheden , oorzaken en oplossingen , misschien hier ook ergens vermeld . Onderstaande link verteld het verhaal van een " ervaringsdeskundige" , eigenlijk is het een kwestie van juist onderhoud en behandeling van de motor om schade te voorkomen en de grootste problemen zijn ooit ontstaan ,met dit type motor , in de race wereld . Ver dus van ons normale cruise gebeuren .