Ik rij een RC36type1 met een Lazer K1 pijpje d'r onder (moet stukje terug nog ergens staan in dit topic) en ik heb een vraagje.
Ik vind het geluid van die uitlaat niet echt prettig en ben aan het rondneuzen naar wat anders, het is alleen lastig om een uitlaat te vinden voor een de RC36, en al helemaal in NLD tegen een redelijk bedrag.
Op MP vind ik alleen orginele pijpjes of uitlaten voor de 800.
Weet iemand mischien een andere demper die past op mijn VFR die een lekker roffeltje produceert?
Goed om te....blablabla......ik dan ook op.
Ik rij een RC36type1 met een Lazer K1 pijpje d'r onder (moet stukje terug nog ergens staan in dit topic) en ik heb een vraagje.
Ik vind het geluid van die uitlaat niet echt prettig en ben aan het rondneuzen naar wat anders, het is alleen lastig om een uitlaat te vinden voor een de RC36, en al helemaal in NLD tegen een redelijk bedrag.
Op MP vind ik alleen orginele pijpjes of uitlaten voor de 800.
Weet iemand mischien een andere demper die past op mijn VFR die een lekker roffeltje produceert?
Hoe bedoel je eigenlijk "niet echt prettig"? Ik ben namelijk ook op zoek naar een high mount uitlaat voor mijn rc36 en ben momenteel dus zo veel mogelijk info aan het verzamelen
Het is trouwens idd erg moeilijk om een ze te vinden (voor die redelijke prijs)
Ik moet zeggen dat ik toch wel betoverd ben door de sound uit mijn VFR.
Zit een of andere zelfbouwuitlaat op, alles is in elkaar gepopt, tot het tuutje aan toe. Komt een enigzins beschaafd hard en diepe toon uit, en het geluid wordt niet echt harder, maar de ploffen komen er alleen sneller uit. Verslavend
Mijn vriendin zat regelmatig achterop, maar helemaal geen last van gehad, kon gewoon iedereen bijhouden.
Nou moet ik er wel bijzeggen dat mijn vriendin helemaal niet bang is achterop, ze heeft het volste vertrouwen in me en ze zit super achterop.(ze kan ook zelf motorrijden)
Zijn er meer mensen die last hebben van een niet helemaal zuiver lopende VFR in de regen?
Mijn VFR750 RC24 stotterde vandaag wat in de regen... leek alsof hij soms niet alle cilinder mee liet lopen..
iemand een idee wat het kan zijn? water bij de bougiedoppen oid?
Ik ben vorobije weekend een tour gaan maken en was pas om 20u30 terug thuis.
Door dit late uur, was het al een tijdje donker voor ik thuis kwam.
Onderweg werd ik er verschillende malen op gewezen dat de lichtbundel van mijn voorlichten, TE HOOG schijnt. Ik had dit al willen opmerken bij mijn vorige ritten in het donker/schemer. Nu was het overduidelijk, omdat ik met DUO reed.
Mijn vraag luid dus als volgt.....
Kun je zelf je lichten/lichtbundel regelen
Ik heb al in mijn instructieboekje gekeken maar dit lijkt me niet zo simpel.
Heeft er iemand van jullie dit al zelf gedaan
Ik ben vorobije weekend een tour gaan maken en was pas om 20u30 terug thuis.
Door dit late uur, was het al een tijdje donker voor ik thuis kwam.
Onderweg werd ik er verschillende malen op gewezen dat de lichtbundel van mijn voorlichten, TE HOOG schijnt. Ik had dit al willen opmerken bij mijn vorige ritten in het donker/schemer. Nu was het overduidelijk, omdat ik met DUO reed.
Mijn vraag luid dus als volgt.....
Kun je zelf je lichten/lichtbundel regelen
Ik heb al in mijn instructieboekje gekeken maar dit lijkt me niet zo simpel.
Heeft er iemand van jullie dit al zelf gedaan