Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraag 1 moet nog afspraak maken... alst keertje IETS beter weer is...
vraag 2 nou, me ma/pa rijd hem waarsch wel naar huis...

aangezien iedereen hierzo een motor rbw heb BEHALVE IK :(

en, JEEEJ nieuwe pagina *O*
 
Goedenmorgen deeltje 5 Jippie. *O* *O* *O* :W :W

Ik hoop dat er nu wel in dit deeltje of volgende deeltje weer een ritje word gereden. Of naar een circuit dan ga ik niet rijden maar vind het wel leuk om te kijken. En misschien wel te filmen als dat lukt.
04.04 Assen (CRT en C-Licentie cursus) - je bent van harte welkom - we zijn er met best een clubje (niet per se van dit topic of MF overigens)
Ik zit dit jaar iig wel meer op het circuit -> zie mijn hyve: rajean.hyves.nl (wel eerst vriendjes worden voor je wat ziet :P)
 
04.04 Assen (CRT en C-Licentie cursus) - je bent van harte welkom - we zijn er met best een clubje (niet per se van dit topic of MF overigens)
Ik zit dit jaar iig wel meer op het circuit -> zie mijn hyve: rajean.hyves.nl (wel eerst vriendjes worden voor je wat ziet :P)


Ja maar ik ga niet circuit rijden. Ik wil alleen kijken, foto's maken en filmen.
 
Laatst bewerkt:
of ik -O- :P

:W

njeuw topic *O*

vraag 1 moet nog afspraak maken... alst keertje IETS beter weer is...
vraag 2 nou, me ma/pa rijd hem waarsch wel naar huis...

aangezien iedereen hierzo een motor rbw heb BEHALVE IK :(

en, JEEEJ nieuwe pagina *O*
 
})
Trouwens, wil jij het plaatje bij in de OP vervangen door deze?

full
 
kwl, ik zit nu mijn onderhouds handleiding door te lezen is wel grappig ik kom achter een paar dingen die ik niet wist :+

een meeting(kje) zit er waarschijnlijk niet in van het weekend gaat vriezen zijden ze bij het weerbericht ;(

maarja zaterdag nieuwe achterband halen *O* *O* michelin pilot *D

:W
 
tja was weer glad vanmiddag/vanavond...
achterband gleed stukje weg toen ik van rotonde af reed...
en voor youri... was bijna een barry actie geweest
 
had het ook ik moest uit oud-bijerland komen maar het ijs stond op mijn motor :o en daar was nog niet gepekelt ( aan de ene kant beter natuurlijk :P ) maar was wel glad :Y
 
bang dat je de grindbak in rijd?

Nee ik ben niet bang dat ik de grindbak in rij. Maar ik ga niet met mijn motor op het circuit rijden dat vind ik zonde. Ik ga nog een keer een andere fiets er bij kopen voor op het circuit maar eerst een huisje en dan moeten we kijken of er nog geld over is.
 
Laatst bewerkt:
psies, beter langs de kant foto's maken :)

4-4 is op een zaterdag dan moet ik altijd werken als het een keer op een zondag is dan kan ik waarschijnlijk wel mee. Maar je kan beter Leejon voor de foto's hebben en mij voor het filmen dat kan ik weer beter. (vind ik zelf) *O*

Nou mensen ik ga naar me mandje :W :W truste wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan