Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
4-4 is op een zaterdag dan moet ik altijd werken als het een keer op een zondag is dan kan ik waarschijnlijk wel mee. Maar je kan beter Leejon voor de foto's hebben en mij voor het filmen dat kan ik weer beter. (vind ik zelf) *O*

Nou mensen ik ga naar me mandje :W :W truste wel.
02.08 is wel op een zondag, maar dan zit ik op Zolder :P
Slaap lekker!!
 
02.08 is wel op een zondag, maar dan zit ik op Zolder :P
Slaap lekker!!

Zit je dan op zolder nou dat is een klein circuit dan en binnen huis kan dat wel dan. _O-

Belgie is wel leuk om heen te gaan ik moet dan ff kijken of ik dan wel kan. Ik weet wel dat ik dan in gelderland al zit want ben dan bij me schoonouders aan het werk. Maar volgens mij die datum gaan er ook een paar vrienden van mij dus waarschijnlijk ben ik er wel bij. Als de tijd er is dan spreken we elkaar nog wel ff op het forum.
 
neuh ken jij dat niet als ras echt sjonnie :+

bij transferium leiden verzamelen elke vrijdag avond alle sjonnie en anitaas :P

ik zekur... krij tog een doekaaatiej, en mn bak waarin ik chicks boek is een egte gee tee vee TOERBO met un veezes tweelietur man!

en mijn anita heet sophie en is geimporteert :+ helemaal de bom!

maar leuk idee. sjappies benadrukken hoe klein hun pikkie toch echt wel is is altijd leuk! }) DOEN!
 
Beetje laat maar ben er ook weer.

Mooie openingsfoto Leon :9~ :9~

en dan ook nog de Vlaardingse vlag :} :} *D
Duh..

Deze hoort er ook bij })


full
 
Yeah nieuw topic, op naar de ZOMER mensen!!!! *O*

@ RaJean,

welke dagen ga je nog meer naar Zolder? ik ben er op 13-06, 23-07, 03-08
 
Yeah nieuw topic, op naar de ZOMER mensen!!!! *O*

@ RaJean,

welke dagen ga je nog meer naar Zolder? ik ben er op 13-06, 23-07, 03-08
Mijn circuitplanning zover:
14.09.2009 - Circuitdag Assen
02.08.2009 - Circuitdag Zolder
24.07.2009 - Ring
21.05.2009 - Motorday Zandvoort
01.05.2009 - Circuitdag Zandvoort
04.04.2009 - Circuitdag Assen (C-Licentie)

komt in juni/juli nog wel een dagjes Zandvoort bij als de MSL planning definitief is.
 
Kolere wat zijn jullie er snel bij. Ik kijk op de beurs pas naar 1 of 2 dagen. Eerst met moeders in de slag.
Haha op oudejaarsavond al geboekt, konden niet wachten ;)
24.07.2009 - Ring

komt in juni/juli nog wel een dagjes Zandvoort bij als de MSL planning definitief is.
Ring wil ook zekers nog een keer doen, lijkt me echt onwijs :]

Zit hier trouwens nog op mn werk een filmpie in elkaar te draaien, moet toch niet gekker worden...
 
Laatst bewerkt:
:W

Deeltje 5 *O* Hopelijk ritjes, ritjes en nog eens ritjes dit deeltje :]

Kan echt niet wachten op beter weer. Zit dagelijks vol verwachting naar het weerbericht te kijken, beginnen ze weer over vorst :r

@ Rajean: wat voor pijp hangt er onder dat hok? :+ Een BOS zo te zien?

Gister ff naar de Media markt geweest -> ben je nie goed? Even een nieuw speeltje wezen halen :9~
pic_001.jpg

*O*
 
Laatst bewerkt:
Mijn circuitplanning zover:
14.09.2009 - Circuitdag Assen
02.08.2009 - Circuitdag Zolder
24.07.2009 - Ring
21.05.2009 - Motorday Zandvoort
01.05.2009 - Circuitdag Zandvoort
04.04.2009 - Circuitdag Assen (C-Licentie)

komt in juni/juli nog wel een dagjes Zandvoort bij als de MSL planning definitief is.
Ziet er goed uit! Welke ring ga je? Het GP circuit of de Nord-Schleife? Ik ben vorig jaar op het GP (en SBK) circuit geweest. Mooie baan waar veel in zit. Van zeer snel tot mooie doorloper en verraderlijke bochten waar je meerdere lijnen kunt volgen. Gingen er een fors aantal plat.
 
:W

Deeltje 5 *O* Hopelijk ritjes, ritjes en nog eens ritjes dit deeltje :]

Kan echt niet wachten op beter weer. Zit dagelijks vol verwachting naar het weerbericht te kijken, beginnen ze weer over vorst :r

@ Rajean: wat voor pijp hangt er onder dat hok? :+ Een BOS zo te zien?

Gister ff naar de Media markt geweest -> ben je nie goed? Even een nieuw speeltje wezen halen :9~
[afbeelding]
*O*
Dat zien we graag.....een actie fotograaf er bij..... :Y
 
Ziet er goed uit! Welke ring ga je? Het GP circuit of de Nord-Schleife? Ik ben vorig jaar op het GP (en SBK) circuit geweest. Mooie baan waar veel in zit. Van zeer snel tot mooie doorloper en verraderlijke bochten waar je meerdere lijnen kunt volgen. Gingen er een fors aantal plat.

Zal wel de nordsleife zijn :Y

Ga ik dit jaar ook nog een aantal keren doen :9 :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan