Vliegend gespuis (poll)

Geraakt door:

  • Hommel/Bij/wesp

    Stemmen: 39 40,2%
  • 10.000 muggen

    Stemmen: 23 23,7%
  • 10.000 (stront) vliegen

    Stemmen: 5 5,2%
  • Eend

    Stemmen: 4 4,1%
  • Duif

    Stemmen: 11 11,3%
  • Horzel

    Stemmen: 1 1,0%
  • Struisvogel

    Stemmen: 9 9,3%
  • Schoonmoeder

    Stemmen: 5 5,2%

  • Totaal aantal stemmers
    97

Fester

MF'er
16 nov 2004
125
0
Nu het mooie weer er eindelijk (weer) is neemt het aantal vliegincidenten explosief toe. Vandaag in de polder geraakt, vol op het vizier, door een hommel (nee geen kloot) met een vol bommenruim stuifmeel. ;) Eerder deze week leek het net of ik in m´n motorpak een Al Qaeda strijder z´n strot had doorgebeten. Bloed en nog eens bloed. Niet alleen rood maar ook groen en geel, dus dat was wel weer raar, alhoewel je het nooit weet met die Al Qaedanezen :+ Hoe dan ook, wie is waardoor weleens geraakt
 
Ik heb eens een suicidale bij omgedraaid achterstevoren en vice versa in m'n nek gehad. Die had zich met z'n angel in m'n blote nek geboord en zich vervolgens losgekoppeld van z'n kont.

Na een half uur bijna van m'n stokkie gegaan door dat beest... B|
 
mag je ook meerdere opties aanklikken?? weet namelijk niet wat ik allemaal ondertussen geraakt heb :X O-) (schoonmoeder nog niet, maar die heb ik dan ook nog niet)

:+
 
full
je zal het maar meemaken joh.
Ik hou het wel op kleine beestjes.
 
tot nu toe alleen maar vliegen tegen me aan gehad en wedstrijdje met eend gedaan. kwam een eend echt op een halve meter naast mn hoofd vliegen. ik dus een beetje gas bij (heb geen zin in een eend tegen me aan die opeens af wil slaan), hij dus ook. vloog ie weer naast me. na ja, weer wat gas bij... maar toen ging ie er vandoor. voelde ik me nog triester met mn 25kw. ipv "blasted by opel", blasted by duckie. :(
 
tot nu toe alleen maar vliegen tegen me aan gehad en wedstrijdje met eend gedaan. kwam een eend echt op een halve meter naast mn hoofd vliegen. ik dus een beetje gas bij (heb geen zin in een eend tegen me aan die opeens af wil slaan), hij dus ook. vloog ie weer naast me. na ja, weer wat gas bij... maar toen ging ie er vandoor. voelde ik me nog triester met mn 25kw. ipv "blasted by opel", blasted by duckie. :(
LOL :+ :}
 
toenet bijna donald duck tegen mn voorwiel :X

kutbeesten vliegen ook altijd net over als er iemand langs rijd.
 
Laatst nog een dikke hommel tegen me aangehad, dat ding vloog veels te snel natuurlijk. :+
FF een tik wat je eventjes toch goed voelt onder je pak maar niks buiten dan wat viezigheid overgehoude. :)

Wel een keer in de herfst een eikel al rijdend op me klauw gekregen, uiteraard net naast de kevlar protectie. :( :X
Die voelde ik wel even. :o
 
net een onderweg 'iets' tegen m'n vizier aan gekregen... geen idee wat het was, is niet meer herkenbaar. Maar het gaf wel een behoorlijke klap, dacht eerst aan een steentje :X
Herriner me nu ook weer dat ik m'n vizier nog moet schoonmaken O-)

Ergste tot nu toe is een zwaan die besloot om midden op mijn rijbaan te gaan landen. Hoop dat dat stomme beest een hartverzakking heeft gekregen van zijn actie B|
 
Brr..vorig jaar nog met een paar te korte handschoenen, lekker gangetje over de snelweg... warm buiten... Ik denk ineens...auwiee !!!... wat steekt het toch in mijn onderarm... Ik nog, al rijdend, slaan op mijn jas... Snel aan de kant...
Donderd er een dikke hommel uit mijn mouw... die had zich dus ff lekker leeggeprikt in mijn arm :(

Tjeeezzz...dat werd me toch dik !... (doet ook best wel pijn...) Ik ben toen meteen doorgereden naar de motorshop en heb mezelf een paar goede handschoenen gekocht... (die over mijn mouwen vallen)
 
Insecten maak ik me al niet meer druk om.

:P

Het zijn met name die schijt-duiven en meeuwen waar ik 'm voor knijp; 't is dan ook al enkele malen mis gegaan!
 
Ik draag een pothelm dus ik weet er alles van....niet bepaald fijn zo'n hommel. Meestal volgt er dan ook een fikse scheldkanonade O-)
 
Met dit weer is mijn windscherm net een slagveld uit de 1e wereldoorlog. Bezaaid met vliegbeest lijkjes. Voordeel is wel dat ik gewoon kan blijven lachen zonder beesies te hoeven happen. ;)
 
:^ alleen is mijn leren jasje mijn windscherm. Das dus een groot kerhof (aldus mijn klassematties).
 
Een wesp die via mijn kraag tussen m'n t-shirt en (reeds zonverbrande) buik in kwam te zitten.
Dat gekriebel viel me niet direct op, toen hij begon te steken ben ik in ca. 1,5 seconde van 80 km tot stilstand gekomen, ben de stoep opgeknalt en heb m'n combi uitgetrokken.

Als ik dat op video zou hebben was het een officieel record!

Wat doet dat pijn, een paar wespensteken in een verbrande buik... :(
 
ikke wepsen en hommels, maar ook een keer een duif tegen mn helm aangehad

en vliegjes tuurlijk
 
[me]Roadk!ll is een rijdend kerkhof totdat ie gewassen is :+
[/me]


ergste tot nu toe was een ooievaar die echt op ramkoers langs kwam "zeilen". eff koppie ingetrokken anders kon ik gaan bowlen :X (NEE HIJ HAD GEEN BABY BIJ ZICH!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan