Vliegend gespuis (poll)

Geraakt door:

  • Hommel/Bij/wesp

    Stemmen: 39 40,2%
  • 10.000 muggen

    Stemmen: 23 23,7%
  • 10.000 (stront) vliegen

    Stemmen: 5 5,2%
  • Eend

    Stemmen: 4 4,1%
  • Duif

    Stemmen: 11 11,3%
  • Horzel

    Stemmen: 1 1,0%
  • Struisvogel

    Stemmen: 9 9,3%
  • Schoonmoeder

    Stemmen: 5 5,2%

  • Totaal aantal stemmers
    97
lekker man, ben je heerlijk aan het rijden, warm weer, vizier op de kierstand, en dan precies een dikke hommel door de kier heen, gatver. hommelmoes :r
 
Wel eens de volle laag van een vogel gehad... Helemaal onder de witte stront, inclusief mn bike... :r

De vogel had zeker gespaard!!
 
Al eerder door mij op een ander forum geplaatst:
"
Gisteren onderweg maar Safe even binnendoor gereden.

Rij ik ter hoogte van Barendrecht, vliegen er uit de berm ineens twee fazanten op.

De eerste vloog redelijk hoog, echter de tweede vloog op helmhoogte . Gelukkig kon ik dat beest met mijn hoofd ontwijken maar raakte nog wel mijn bovenarm/schouder.
"

Zag ik niet in de poll staan :+
 
Hommel, bij, wesp...allemaal wel gehad. Gelukkig niet gestoken. Lijkt me inderdaad best vervelend.

Ook wel opspattende steentjes. Rij daarom ook met mijn vizier zoveel mogelijk dicht of op een kier. Motor kan ook regelmatig gewassen worden vanwege de vliegjes etc.
 
Had daarstraks nog een struisvogel...steekt dat stomme beest zijn kop in het asfalt...

EN ik maar zeggen dat ik het niet gedaan had...geen hond geloofde me B|
 
Had daarstraks nog een struisvogel...steekt dat stomme beest zijn kop in het asfalt...

EN ik maar zeggen dat ik het niet gedaan had...geen hond geloofde me B|


vandaar dat slechte wegdek in belgie.. ze hebben gewoon een struisvogel overschot :+
 
Zo'n libelle van een cm of 10 a 15 (niet dat blad voor vrouwen dus) op mijn handschoen. Doet best wel zeer zo'n helikopter op je hand :+
 
Een klein vogeltje.. schuin tegen mijn helm. Vizier vloog er van open en een beetje hoofdpijn daarna. Snelheid 140km/h.. vogeltje.. niet weer gezien :X
 
Was een keer op een grieks eilandje...enfin wij daar lekker tuffen op een gehuurd off the roadje...

Stoplicht?

wtf een stoplicht why the fuck?

Kijk nog es goed ..staat er een zwart vliegtuig in het rode licht.. :? :? wtf moet dat betekenen...


blij dat ik gestopt was...knalt er me toch zo'n mega koekblik met straalmotoren langs me...als we waren doorgereden waren we of geroosterd of van de weg geblazen..

De schrik zit er nog steeds in..


Oke, nu de korte versie:

Bijna een airbus dus op me knar (tja moet je maar een helm dragen, roept straks zo'n anaalridder)

En dit is echt gebeurd, de schrik zit er nog in..je kan je niet voorstellen wat een pokkeherrie het is, als je er naast staat....We stonden letterlijk helemaal verstijfd stil van de schrik..
 
Was een keer op een grieks eilandje...enfin wij daar lekker tuffen op een gehuurd off the roadje...

Stoplicht?

wtf een stoplicht why the fuck?

Kijk nog es goed ..staat er een zwart vliegtuig in het rode licht.. :? :? wtf moet dat betekenen...


blij dat ik gestopt was...knalt er me toch zo'n mega koekblik met straalmotoren langs me...als we waren doorgereden waren we of geroosterd of van de weg geblazen..

De schrik zit er nog steeds in..


Oke, nu de korte versie:

Bijna een airbus dus op me knar (tja moet je maar een helm dragen, roept straks zo'n anaalridder)

En dit is echt gebeurd, de schrik zit er nog in..je kan je niet voorstellen wat een pokkeherrie het is, als je er naast staat....We stonden letterlijk helemaal verstijfd stil van de schrik..

Ha! Daarom zijn die eilandjes zo verdomde klein.... om van die vervelende motorrijders af te komen.


:+
 
Heb een keertje een libelle (zo een vliegbeest, niet het blaadje) in de ventilatieopening gehad van m'n helm. Stak er met zijn kop recht in, maar dat gedeeltje wilde dan ook slecht uit het gaatje, muurvast.... B| Was er met flink geweld ingejast (100 km/u +), eruitpielen ging iets moeilijker...
 
moest 3 weken terug kiezen reiger of geparkeerde auto. de reiger zal wel een hersen schudding hebben overgehouden. ben trouwens blij dat ik een motor pak aan heb. een reiger tegen je borstkas is niet grappig. ik ben nog gestopt maar hij lande in de sloot op zn poten dus ben maar weer door gereden
 
Afgelopen Maandag vlogen er 2 eenden haaks over op de weg waar ik met een gangetje van 120 in het uur aan het rijden was
en aangezien ze net takeoff gingen zag ik al aankomen dat dit niet bijzonder prettig ging worden,remmen kon ik niet omdat er een koekblik achter me zat en uitwijken was ook geen optie met een vrachtwagen in aantocht op de andere rijbaan
het enige wat ik nog kon doen was gas los en rechtuit blijven rijden...
De eerste eend had genoeg hoogte gewonnen maar de tweede bleef op koplamphoogte vliegen en daar raakte ik hem/haar dus ook vol daarna stuiterde het arme beest via mijn kuipruit tegen mijn helm en zo de berm in
Geen prettig gevoel kan ik je zeggen
 
Rood licht naderen, vertragen, vizier open, duif vliegt over, duif laat iet vallen, yessss presies waar net men vizier zat, spjlat tegen men kaak, effe 2 minuten voor rood licht staan met vieze kaak, pas voorbij kruispunt kunnen opzij staan om te kuisen ... grrrrrrrrr
 
Ik reed achter zo'n gier trekker en ik zie ik een stuk strond van de wielen afvliegen dus ik buk maar helaas boven op de helm shit.
 
Ik reed rustig... Opeens een soort langpootmug, klein formaat in me helm. Op de rem en helm af proberen te gooien, terwijl insectbeest ook graag dringent weg wilt :X
 
Begin 2002 zetten een vriend en ik samen een route uit voor een toertocht over de smalle, bochtige dijken van de Bommelerwaard, Lopikerwaard enz. We zaten voor die gelegenheid in t koekblik, om alles beter op te kunnen schrijven.
Waren we net ff gestopt en trekken weer op. Rij net zo'n 40~50km/u en opeens een doffe klap: knalt er een eend tegen de voorruit :X een hele modderspoor op de voorruit achterlatend. volgens mij vloog die soepeend gewoon verder, maar ik was mij de tandjes geschrokken.
Rit zelf was erg leuk, helaas toen hele dag door de plensregen, de dag voor Fortuyn vermoord werd |(
 
Vanmiddag tijdens lessen nog wat aparts. Voel op een dijk opeens een tik op me buik, keek ff naar beneden, zit er een hommel. En niet zo'n kleintje ook, de tering. Gaat dat megaule beest !rondjes! vliegen tussen mij, het stuur en mijn armen! Na 5 rondjes vond ik het genoeg, en heb hem een pestklap verkocht. Met de auto is het ook niet prettig, heel de voorruit zit al weer vol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan