Vliegend gespuis (poll)

Geraakt door:

  • Hommel/Bij/wesp

    Stemmen: 39 40,2%
  • 10.000 muggen

    Stemmen: 23 23,7%
  • 10.000 (stront) vliegen

    Stemmen: 5 5,2%
  • Eend

    Stemmen: 4 4,1%
  • Duif

    Stemmen: 11 11,3%
  • Horzel

    Stemmen: 1 1,0%
  • Struisvogel

    Stemmen: 9 9,3%
  • Schoonmoeder

    Stemmen: 5 5,2%

  • Totaal aantal stemmers
    97
heb vandaag ook voor het eerst een hommel van dichtbij mogen bestuderen, lekker aant oefenen voor voertuig beheersing op het oefenterrein van het oosterpoort. Besluit zo`n bajes vlieg lekker om op ramkoers met mij te gaan vliegen tijdens 8tje draaien :? waarop ik dus lekker omdonder door schrikreactie en voor rem |(
 
heb vandaag ook voor het eerst een hommel van dichtbij mogen bestuderen, lekker aant oefenen voor voertuig beheersing op het oefenterrein van het oosterpoort. Besluit zo`n bajes vlieg lekker om op ramkoers met mij te gaan vliegen tijdens 8tje draaien :? waarop ik dus lekker omdonder door schrikreactie en voor rem |(
Die sticker hadden we nog niet "ik rem voor hommels" :P
 
LOL beetje flauwe poll dit, vragen of je wel eens geraakt ben door een vlieg/bij/etc etc.


Das net zoiets als een poll opzetten om te vragen of je wel eens in de zon gereden hebt. :)
 
Ik heb 1 keer een dikke wesp in mn helm gehad ..ik deed mn vizier dicht om harder te gaan rijden en toen zach ik dat ding als een malle voor mn ogen gaan.
Geloof me je wordt gek!! ik heb wel de controle gehouden om rustig de berm even in te rijden en vizier open te doen.
 
wilde rustig wegrijden bij school op me brommer rijd zo'n 30 km/h vliegt er ineens een dikke hommel me helm in, tijdens het rijden hlm sluiting geopend en helm afgegooid, daarna gelijk vol in de remmen. maar dat pokkebeest heeft me alsnog gestoken
 
Dit wordt mijn eerste zomer met de moto ... Ik zie er echt naar uit.
Voorlopig allemaal klein vliegjes die tegen mijn helm titsen. Tis pas ambetant als ze blijven plakken. Zo juist tussen je ogen. Man man da leidt enorm af.
 
Dis ook een mooie voor dit rijtje.

Ik rij met een maatje op de autobahn. Alle bescherming op en aan maar geen sjaal (te warm) Precies waar de werkwerkzaamheden beginnen (dus geen vluchtstrook) voel ik een steentje tegen mijn nek tikken! (+/- 80 kmph) AUW. Na een kilometer voelt het alsof ik bloed druppels richting mijn borst voel gaan (oei dat steentje kwam toch wel hard aan). Ik kan nog steeds niet aan de kant..... opeens nog een keer AUW! Blijkt dat steentje een bug te zijn die via mijn nek in me jas is gelopen en ook op mijn borst is gaan prikken. Het einde van de wegwerkzaamheden kwam in zicht en ondertussen zit ik als een gek op mijn borst te rammen om dat beest af te maken. Die koekblikkers zullen wel hebben gedacht dat ik tarzan op de motor nadeed. Eénmaal aan de kant heb ik nog nooit zo snel me jas uitgetrokken. De bug heeft het niet overleefd, T-sjurt helemaal onder de bug guts.

3 dagen lang dikke bult in mijn nek en op mijn borst.
 
full

Op de dijk Zeewolde - Harderwijk binnen 1 minuut verzameld B|
 
tijdens mijn rijexamen: dikke hommel op mijn oog omdat mijn vizier open stond :(

en tijdens een ritje samen met mijn vader werd hij geraakt door een flinke hoop vogelstront. hele jas en motor onder de stront. heb me kapot gelachen })
 
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie die troep van o.a de kleding verwijderen met name een leren jas.
Ik had mijn jas eindelijk weer mooi schoon maar na hooguit een kilometer of 20 zit hij al weer onder de zooi.\

jas.jpg
 
Laatst bewerkt:
'k Heb, gelukkig met het blik, een keer een onderonsje gehad met een zwaan.
Wat geven die dingen een pestklap zeg, voordat ie dan op schoot beland samen met de restanten van je voorruit :(
 
vanmiddag gescoord :
bijna: een koei :)
bijna: een witte haan met rode kam (bouke :? :+ )
zeker : enkele tienduizenden muggen,vliegen,kevertjes en ander vliegend gespuis.
zeker : vogelflats (kleintje gelukkig)
zeker : kwikstaartje ,probeerde onder de CB door te lopen toen ik met 50 voorbij kwam .

moet de motor nog schoonmaken dus evt nieuwe soorten zet ik er dan nog f bij :)

vogelflats had ik ook n keer... maar dan 1 van n reiger ofzow... damn minstens n halve liter (naja, misschien iets minder :+ )

beetje gras en slootwater en het is er zo af, maar leuk is anders B|
 
ben der ooit in geslaagd om een levende bij in mijn leren pak te vangen, daar was ie niet zo blij mee: resultaat: prik in mijn bovenarm, gelukkig stond ik juist stil, heb nog nooit zo vlug mijn jas afgeritst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan