Vmax going turbo

Ik ga het maximum uit mn turbo halen nu.
Heb nu alle materialen waarmee de boel tenminste heel blijft.
 
Ik ga het maximum uit mn turbo halen nu.
Heb nu alle materialen waarmee de boel tenminste heel blijft.

Ik zie het al , geen speld tussen te krijgen. :N
Je gaat het maximale uit je turbo halen én het blijft allemaal heel ook. :Y

.
..
...
....
......
........
.......... niels
............
..............
................ niels
.................
.................. wakker worden
 
Ik zie het al , geen speld tussen te krijgen. :N
Je gaat het maximale uit je turbo halen én het blijft allemaal heel ook. :Y

.
..
...
....
......
........
.......... niels
............
..............
................ niels
.................
.................. wakker worden


Bij 250 PK houd het echt wel op nu :X

Heb nog een grotere turbo liggen , dus het kan wel :P
 
4 zuigers JE dished model
4 drijfstangen
Dyna 3000 box
2 cometic koppakkingen
4 bougiekabels

------------------------------

Jammer dat je al dat mooie spul weg gaat stoppen waar je het niet meer ziet.... ;)
Ben erg benieuwd naar het resultaat!!! Succes met de opbouw!!
 
zonde om erin te stoppen, koop aub een glazen vitrine............. _O-

:W
Totdat ik de cilinders ga laten boren zet ik ze in mn vitrine in de woonkamer en laat het licht 24 uur per dag branden :P

Kijken : 1 euro :+
 
Totdat ik de cilinders ga laten boren zet ik ze in mn vitrine in de woonkamer en laat het licht 24 uur per dag branden :P

Kijken : 1 euro :+

je webcam erop zetten........ en mensen laten betalen voor t kijke naar ........ je edele delen _O-




wel de zuigers etc. iets aanpassen om zogenaamde "hotspots" te vermijden :X
 
Je bedoelt de scherpe randen bij de boringen voor de kleppen ?

Zat ik al aan te denken, want vind ze wel erg scherp op die plek.
 
full


Van mijn JE zuiger waren de klepuitsparingen al afgerond is dus niet standaard ?
 
Laatst bewerkt:
Scherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.

En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje :X
 
Laatst bewerkt:
Scherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.

En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje :X

weinig aan toe te voegen..............+cyl. flow techn. beter+....+.

bij + 2bar turbo motoren halen "we" de squish vlakken bijna geheel weg en maken n soort eliptische verbrandingskamer
:Z
 
Scherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.

En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje :X
Dat bedoel ik maar ;)
 
Scherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.

En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje :X
Oké bedankt dat wist ik niet.
Zo leer ik nog eens iets op me oude dagje. :+
Handig weetje. :) Thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan