TurboFrans
MF veteraan
Een vrouw is duurder
Tggghh, moet je hem horen, ze heeft geen leven bij je, zelfs als de spruiten duurder zijn geworden moet ze verantwoorden waarom ze 20 cent meer heeft uitgegeven dan vorige keer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een vrouw is duurder
4 zuigers JE dished model
4 drijfstangen
Dyna 3000 box
2 cometic koppakkingen
4 bougiekabels
------------------------------
hele hoop centjes
En een sloot geld weg idd.4 zuigers JE dished model
4 drijfstangen
Dyna 3000 box
2 cometic koppakkingen
4 bougiekabels
------------------------------
hele hoop centjes
Ik ga het maximum uit mn turbo halen nu.
Heb nu alle materialen waarmee de boel tenminste heel blijft.
Ik zie het al , geen speld tussen te krijgen.
Je gaat het maximale uit je turbo halen én het blijft allemaal heel ook.
.
..
...
....
......
........
.......... niels
............
..............
................ niels
.................
.................. wakker worden
4 zuigers JE dished model
4 drijfstangen
Dyna 3000 box
2 cometic koppakkingen
4 bougiekabels
------------------------------
Totdat ik de cilinders ga laten boren zet ik ze in mn vitrine in de woonkamer en laat het licht 24 uur per dag brandenzonde om erin te stoppen, koop aub een glazen vitrine.............
Totdat ik de cilinders ga laten boren zet ik ze in mn vitrine in de woonkamer en laat het licht 24 uur per dag branden
Kijken : 1 euro
Je bedoelt de scherpe randen bij de boringen voor de kleppen ?
Zat ik al aan te denken, want vind ze wel erg scherp op die plek.
yep alle scherpe kantjes ff afronden
Ik ben eerlijk gezecht wel benieuwd warom dat moet, of puur voor slijtage of zo ?yep alle scherpe kantjes ff afronden
Scherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.
En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje
Dat bedoel ik maarScherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.
En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje
Dat bedoel ik maar
weinig aan toe te voegen..............+cyl. flow techn. beter+....+.
bij + 2bar turbo motoren halen "we" de squish vlakken bijna geheel weg en maken n soort eliptische verbrandingskamer
Oké bedankt dat wist ik niet.Scherpe uitstekende delen in een verbrandingskamer worden daar het heetst omdat dat het kleinste oppervlak is.
Dit punt steekt het meest uit in het vlamfront en word het snelst opgewarmd.
Omdat het klein is en weinig warmte kan afvoeren is daar de kans op smelten en of detoneren erg hoog.
En dat wil je niet met zoveel vermogen en het kostenplaatje