Voering leren motorbroek steeds weer kapot

IEWKS!!
Dat is een van de redenen waarom ik nooit rokken draag! Het zal daar toch niet op lijken??? :?
Ik ook niet :P Maar een wat dikkere panty zonder voeten (is wel zo lekker) doet wonderen en is stukken goedkoper. Oh ja, en het is net zo elegant als een lange onderbroek :P
 
Ik heb wel van dat thermospul voor swinters maar dat is een stuk dikker en volgens de verkoper is het toch wel iets anders. Het is wel zo dat het allebei zweet afvoert maar dat coolmax schijnt een 'coolende' werking te hebben.......zeggen ze! ;)
Zo'n broek van Alpinestars is trouwens 39,95.

je hebt iid verschillende soorten kwaliteit en het valt mij altijd op dat degene die wat goedkoper zijn,dikker zijn.
ikzelf het spul van lowe alpine, maar dat heb ik al 5 jaar dus ik weet niet meer wat t kost. (ff zoeken)
gevonden: bij demmenie kost een lowe alpine dryflo broek 29,95
 
panty's glijden alleen maar en voeren geen vocht af. ik draag trouwens alleen maar hold-up kousen, veel fijner ;)
 
panty's glijden alleen maar en voeren geen vocht af. ik draag trouwens alleen maar hold-up kousen, veel fijner ;)


Hold up kousen :? WTF? zijn dat die dingen die je met jarretels moet ophouden of met van die plakranden dat je benen zo lekker van worden afgekneld?


Ik denk dat je inderdaad zo'n lange onderbroekengevalletje eronder kan dragen :Y , plakt inderdaad minder, en alleen met string gaat het dus denk ik ook niet lukken...heeft Jacky O 1 keer geprobeerd...wat zat ik te vechten met mijn leren broek...toen ik deze uit wilde trekken B|
Is misschien niet zo verstandig maar ik draag dus mijn leren broek niet meer met deze warme dragen, gewoon jeans met string ;) !!! 8-)
 
Hold up kousen :? WTF? zijn dat die dingen die je met jarretels moet ophouden of met van die plakranden dat je benen zo lekker van worden afgekneld?


Ik denk dat je inderdaad zo'n lange onderbroekengevalletje eronder kan dragen :Y , plakt inderdaad minder, en alleen met string gaat het dus denk ik ook niet lukken...heeft Jacky O 1 keer geprobeerd...wat zat ik te vechten met mijn leren broek...toen ik deze uit wilde trekken B|
Is misschien niet zo verstandig maar ik draag dus mijn leren broek niet meer met deze warme dragen, gewoon jeans met string ;) !!! 8-)

die van de HEMA met zo'n siliconenrand. die knellen niet af (wel de juiste maat nemen) ;)
ik heb trouwens m'n broek op de beurs in utrecht gekocht en zonder thermobroek gepast. wat een gedoe om er uit te komen in zo'n veel te klein pashokje. dat doe ik echt nooit meer. vraag me af hoe TS dat tot nu toe gedaan heeft ;)
 
die van de HEMA met zo'n siliconenrand. die knellen niet af (wel de juiste maat nemen) ;)
ik heb trouwens m'n broek op de beurs in utrecht gekocht en zonder thermobroek gepast. wat een gedoe om er uit te komen in zo'n veel te klein pashokje. dat doe ik echt nooit meer. vraag me af hoe TS dat tot nu toe gedaan heeft ;)


de juiste maat :? :? toen ik die dingen een keer had gekoch woog ik 8kg
(52 kg) lichter dan nu en mijn benen waren ook niet chubby... Ik had volgens mij maat 36/38 genomen en nog had ik aan het einde van de dag totaal geen gevoel meer in mijn benen. :(
( ik vind het persoonlijk echt klote afkneldingen!!!)

.....dan maar voor mij een Panty met oma-onderbroek ....


;) _O-
 
Jamaar dames, ik denk niet dat ik wat aan die hold-up dingen heb onder mijn leren broek hoor!! :P

Ik denk dat ik eerst es met een panty :X ga proberen en als dat een beetje te doen is dan koop ik misschien wel zo'n broek. Misschien beter eerst es een beetje mijn licht opsteken over wat er allemaal te krijgen is. ik heb zo'n ding van alpinestars in mijn handen gehad en het is echt een hele gladde strakke dikke glanspanty. (wel zwart, dat dan weer wel :P )

Of wat ik ook wel kan proberen is zo'n lycra boxershortje?
 
En het enge is; wil ik het wel weten?
Maar zijn jij en de motor alweer uit de kreukels?
:N dat denk ik niet :P

Mijn motor is voor mij voorgoed opgekreukeld en is verkocht aan een opkoper.

Ik ben nog steeds een beetje gekreukeld maar dat schijnt over een week of 5 toch echt over te moeten zijn... En ik ga morgen naar een andere motor kijken dus ik hoop dat dat wat is :)
 
@TS
Heb ook last van kapotte binnenbekleding van mijn lerenbroek. Dus je bent iig niet de enige, wat je wel kan doen is net zolang in de schaduw gaan pilzen totdat het zweet opgedroogd is en de buitentemperatuur gedaald is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan