Voering leren motorbroek steeds weer kapot

Ik heb gister mijn broek weer opgehaald en ze hadden hem weer (profesorisch) gerepareerd. Ik heb hem meegekregen met de waarschuwing er voortaan wel een panty of zo'n coolmax broek onder te dragen :( en het zit me toch allemaal niet lekker.
Ik heb nog zelden iemand gezien die er altijd zo'n pantyding-broek onder draagt en nu doet de motorzaak alsof dit de enige oplossing tegen het scheuren is :?

Dus als ik het goed begrijp loopt ofwel iedereen met zo'n extra panty-ding ofwel iedereen heeft een gescheurde binnenbroek. En dat lijkt me sterk. Ik baal er wel van want ik weet ook geen andere oplossing maar vraag me wel af of het niet gewoon aan de voering ligt en ik dus met een kluitje in het riet wordt gestuurd B|

En......NEE MIJN BROEK IS NIET TE KLEIN!!!!!! :+
 
Ik heb gister mijn broek weer opgehaald en ze hadden hem weer (profesorisch) gerepareerd. Ik heb hem meegekregen met de waarschuwing er voortaan wel een panty of zo'n coolmax broek onder te dragen :( en het zit me toch allemaal niet lekker.
Ik heb nog zelden iemand gezien die er altijd zo'n pantyding-broek onder draagt en nu doet de motorzaak alsof dit de enige oplossing tegen het scheuren is :?

Dus als ik het goed begrijp loopt ofwel iedereen met zo'n extra panty-ding ofwel iedereen heeft een gescheurde binnenbroek. En dat lijkt me sterk. Ik baal er wel van want ik weet ook geen andere oplossing maar vraag me wel af of het niet gewoon aan de voering ligt en ik dus met een kluitje in het riet wordt gestuurd B|

En......NEE MIJN BROEK IS NIET TE KLEIN!!!!!! :+
Hmm, dat is minder...

Maar hoe vaak zie jij mensen hun leren broek uit doen? ;)

Ik ben die panty gaan dragen na een vakantie te hebben gehad van dik 30+ waarbij ik iedere dag mijn broek af kon gaan pellen B| De voering was nog heel maar ik vond het niks... Heb er nu nooit meer last van. Bijkomend voordeel is ook dat als ik mijn benen strek tijdens het rijden en ze weer op de stepjes zet dat mijn knieprotectoren meteen weer goed zitten :)

Misschien toch je broek een maatje groter kopen? :+
 
Hmm, dat is minder...

1. Maar hoe vaak zie jij mensen hun leren broek uit doen? ;)

2. Ik ben die panty gaan dragen na een vakantie te hebben gehad van dik 30+ waarbij ik iedere dag mijn broek af kon gaan pellen B| De voering was nog heel maar ik vond het niks... Heb er nu nooit meer last van. Bijkomend voordeel is ook dat als ik mijn benen strek tijdens het rijden en ze weer op de stepjes zet dat mijn knieprotectoren meteen weer goed zitten :)

3. Misschien toch je broek een maatje groter kopen? :+

1. ghehehe, daar heb je ook weer gelijk in!

2. Psies waar ik ook last van heb! Mmmmmmmm O-) misschien kan ik dan toch beter eentje met 'lange' benen kopen........

3. Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee!!!!! hij is niet te klein!!!!! -O- Nog ff en ik ga echt een foto zoeken om het te bewijzen!!! :+
 
Uhhhh zouden ze die ook in string-uitvoering hebben??? :+


Zonder gekheid: ik denk dat ik daar eens naar ga kijken. Die uitvoering met 'korte' benen lijkt me juist wel lekker voor de zomer! Bedankt voor de tip! :}

ik heb ook een Alpinstars leren broek, en idd hetzelfde probleem. na alle (mallotige) tips te hebben uitgeprobeerd, hijs ik mezelf toch maar gewoon in lange onderbroek. en idd het zit een stuk prettiger.
of een korte uitvoering helpt, vraag ik me af. bij mij bleef de plek van de knieprotectoren steeds aan mijn benen plakken en trok zodoende de broek van mijn heupen ( :X godzijdank heb ik geen kort jack :9 ). ( :o lekkere zweetopslagplek die protectoren)
grtz. peet
 
of een korte uitvoering helpt, vraag ik me af. bij mij bleef de plek van de knieprotectoren steeds aan mijn benen plakken en trok zodoende de broek van mijn heupen ( :X godzijdank heb ik geen kort jack :9 ). ( :o lekkere zweetopslagplek die protectoren)
grtz. peet

Dat is inderdaad ook wat er bij mij gebeurd! En dat verklaard dan ook waarom ik nergens last van heb bij mijn jeans-model-leren-broek want die heeft geen knieprotectie!

Ik denk dan dat een lange onderbroek/panty het beste resultaat geeft :( , maar dan moet ik eerst mijn trauma wegwerken...... :+
 
Dat is inderdaad ook wat er bij mij gebeurd! En dat verklaard dan ook waarom ik nergens last van heb bij mijn jeans-model-leren-broek want die heeft geen knieprotectie!

Ik denk dan dat een lange onderbroek/panty het beste resultaat geeft :( , maar dan moet ik eerst mijn trauma wegwerken...... :+

:9 gewoon bretels aan de onderbroek knopen.......zakken ze in elk geval niet af
of topic titel veranderen in "help ik verlies mijn onderbroek in mijn leren broek"
 
ik draag er altijd zo'n kort sportbroekje onder, zeker als t wat warmer is, je broek is anders bijna niet meer uit te krijgen. en idd charmant is anders, ach ja :P ik ben toch niet zo charmant dus dat scheelt ;)
 
:9 gewoon bretels aan de onderbroek knopen.......zakken ze in elk geval niet af
of topic titel veranderen in "help ik verlies mijn onderbroek in mijn leren broek"
Ja dat helpt echt om van mijn trauma af te komen!!!!! B|



ik draag er altijd zo'n kort sportbroekje onder, zeker als t wat warmer is, je broek is anders bijna niet meer uit te krijgen. en idd charmant is anders, ach ja :P ik ben toch niet zo charmant dus dat scheelt ;)
Jamaar heb jij dan geen last van plakkende knieprotectie?? :?
 
1. ghehehe, daar heb je ook weer gelijk in!

2. Psies waar ik ook last van heb! Mmmmmmmm O-) misschien kan ik dan toch beter eentje met 'lange' benen kopen........

3. Neeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee!!!!! hij is niet te klein!!!!! -O- Nog ff en ik ga echt een foto zoeken om het te bewijzen!!! :+



je hapt er wel erg op heH :+ volgens mij zit er toch een kern van waarheid in })
 
Ja dat helpt echt om van mijn trauma af te komen!!!!! B|Jamaar heb jij dan geen last van plakkende knieprotectie?? :?

:? :? misschien ligt het aan onze knieen? :? :? :?

:( strax eindig ik ook nog met een trauma.........overdadig zwetende knieen ofzo |( leuk zo'n motorforum
 
Ha!!!!!!

Bewijs! Want het zat me toch niet lekker!!! Mijn broek zit niet te strak, zie je nou wel!! *D

full
 
Ik heb nergens last van met m'n alpine broekkie, heb dan weliswaar niet zo'n casual model maar een sportievere. Misschien een fabrieksfoutje ofzo?
Kweet alleen wel dat Alpine niet goed is met garantie :(
 
Ik zeg LEGGING!!! Kan je zo de camping op in deze tijd... wel een roze graag, als 't kan NET te klein :9

FF on-topic: ga nou gewoon naar een sportzaak, koop daar een slidingbroek (zo noemen we 't bij voetbal) en trek die eronder... zit heerlijk en is ideaal als je je pak aan of uit wilt doen.

Zo'n coolmax geval is eigenlijk hetzelfde, alleen betaal je net ff meer voor de schijnbare werking (voor zover je dat hier nodig mocht hebben in NL).

Succes ermee!
 
Ben vandaag ff wezen kijken voor een Odlo Light langepijpenbroek (ik zeg geen panty! :X ) maar daar zal ik wel voor naar Bever of de Zwerfkei moeten.

Ik vrees dat ik er toch aan zal moeten........ B|




Oh enne Spider, bedankt hè, net dat laaste zetje wat ik nodig had.......Viva-forum here I come!!! :+
 
ik draag er altijd zo'n kort sportbroekje onder, zeker als t wat warmer is, je broek is anders bijna niet meer uit te krijgen. en idd charmant is anders, ach ja :P ik ben toch niet zo charmant dus dat scheelt ;)


Jij bent echt wel charmant ;) Onderschat jezelf niet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan