Voor de liefhebbers: PICS!!! (R6 & SV)

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Vanmiddag ff wat foto's aan het schieten geweest, dus hier voor de liefhebbers foto's van de SV en van m'n vader's (dieouwe) R6:

De SV:

01.jpg


02.jpg


03.jpg


De R6

04.jpg


05.jpg


06.jpg


07.jpg


08.jpg


09.jpg


10.jpg


En beide:

11.jpg


12.jpg
 
MF Stickers?????????? en bij 1 van de foto's ben je je kentekenplaat vergeten te verwijderen


Maar de motoren zijn :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Bedankt voor de reacties en de tip om het kenteken nog ff onleesbaar te maken, wat betrefd de stickers, de kans dat ik hier in zeeland een MF'er tegenkom is wel heeeel erg klein. Maar misschien komt 'ie nog wel.
 
:9 :9~

alleen die gele lazer sticker vind ik een beetje misstaan op dat rooie duo kapje....
 
Hele mooie motor, vooral die r6 :} :} :}

Als ik het geld had zou ik het ook wel weten,
dan zou er ook een blauwe r6 voor de deur staan :)

Helaas is het nog ff wzchten op die dag ')
 
Kans dat je een MF-er tegen komt is heel groot! ;)
:} Mooie foto's hoor! :}

Rijden jullie ook wel eens klaverblad Goes? (ahum was het maar n klaverblad!Maar de bocht is wel lekker hoor!)

Ps rij je vaak? Ik hier wel Ook vaak door Grieps!
Groeten Mcmark
 
Laatst bewerkt:
Rijden jullie ook wel eens klaverblad Goes? (ahum was het maar n klaverblad!Maar de bocht is wel lekker hoor!)

Ps rij je vaak? Ik hier wel Ook vaak door Grieps!
Groeten Mcmark
Ik rijdt heel vaak! In goes op zich ook best wel, maar voor de bochtjes ga ik naar Heinkenszand, daar heb je 2 mooie bochten naar rechts en op het einde een rondonde en kun je de bochtjes weer nemen, en weer, en weer.... :P
Ik heb je nog nooit zien rijden door Grijpskerke, maar dat komt vast nog wel eens. Ken je toevallig Kevin Graham, met een RS250? Hij woont ook in Vlissingen en met hem ga ik ook regelmatig rijden.
 
Heel mooi zeg! Vooral die SV in die kleurstelling. Blijft een mooie motor; hij is mooier dan de nieuwe SV vind ik zelf.
 
Marcel waar heeft je vader die two brothers uitlaat gekocht?
Ik woon in Vlissingen en ik weet niet welke dealer in deze omgeving de uitlaten heeft.
Van de week een geluids file gehoord van een two broters onder een cbr600 en dat klonk ontzettent :9~
 
k 1 reactie
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
staat die sv van jou nu op 25kw

wanneer verkoop je die ;) *D
Ja, mijn SV staat helaas nog steeds op 25KW, nog een jaartje.
En nee, ik verkoop 'm niet!

Op maandag 31 maart 2003 19:30 schreef blacknight het volgende:
Marcel waar heeft je vader die two brothers uitlaat gekocht?
Ik woon in Vlissingen en ik weet niet welke dealer in deze omgeving de uitlaten heeft.
Van de week een geluids file gehoord van een two broters onder een cbr600 en dat klonk ontzettent :9~
Mijn vader heeft die 2 Brothers Racing uitlaat besteld bij www.motorpro.nl , en wat het geluid betreft, het blijft een mening maar ik ben er zeer over te spreken!
 


Rijden jullie ook wel eens klaverblad Goes? (ahum was het maar n klaverblad!Maar de bocht is wel lekker hoor!)


Is dat die bocht waar je op de snelweg ineens maar 50km/uur meer mag.
Daar waar je zo onder een vrachtwagen door kunt als je maar hard (plat) genoeg gaat?

Target
 
Terug
Bovenaan Onderaan