Voor de liefhebbers: PICS!!! (R6 & SV)

Zeg....met zoveel MF-ers uit en rond Vlissingen....waarom spreken we niet eens een keertje ergens af...afspreken bij Michiel bijvoorbeeld en dan de welbekende op en afritten en andere leuke stukjes zeeuws asfalt pakken.......zet mn meel wel ff in mn profiel...dan hoor ik het wel..... :]

Target..volgens mij ben je in de war met de bocht tussen roosendaal en bergen op zoom.....dies inderdaad ook erg gaaf.... :}
 
Marcel waar heeft je vader die two brothers uitlaat gekocht?
Ik woon in Vlissingen en ik weet niet welke dealer in deze omgeving de uitlaten heeft.
Van de week een geluids file gehoord van een two broters onder een cbr600 en dat klonk ontzettent :9~

Blacknight..volgens mij verkopen ze bij Motoport Rockanje Two Brothers spullen..maar ik kan me vergissen
 
Ik rijdt heel vaak! In goes op zich ook best wel, maar voor de bochtjes ga ik naar Heinkenszand, daar heb je 2 mooie bochten naar rechts en op het einde een rondonde en kun je de bochtjes weer nemen, en weer, en weer.... :P
Ik heb je nog nooit zien rijden door Grijpskerke, maar dat komt vast nog wel eens. Ken je toevallig Kevin Graham, met een RS250? Hij woont ook in Vlissingen en met hem ga ik ook regelmatig rijden.

Aprilia2000..rij je samen met die RS250 wel eens op Veere?? Toevallig vrijdag 2 keer daar gereden en een R6 en CBR 600 tegen gekomen?
 


Target..volgens mij ben je in de war met de bocht tussen roosendaal en bergen op zoom.....dies inderdaad ook erg gaaf.... :}


Dat kan inderdaad wel kloppen. Kurt rijd steeds voor en na al die binnen wegen, weet ik nooit waar ik ben :-)
Moest hij mij daar achterlaten, zou ik de eerste uren nog niet thuis komen denk ik.

Is een bocht met prachtig asfalt en hij loopt ook iets omhoog. Ideaal dus.
Daar was dus ook mijn eerste knee down ( tussen al die auto's). Maar ja, ik moest en zou Kurt volgen. Heb hem uiteindelijk toch niet aan dezelfde snelheid gevolgd. Heb niet zoveel durf :-(
 
Is een bocht met prachtig asfalt en hij loopt ook iets omhoog. Ideaal dus.
Daar was dus ook mijn eerste knee down ( tussen al die auto's). Maar ja, ik moest en zou Kurt volgen. Heb hem uiteindelijk toch niet aan dezelfde snelheid gevolgd. Heb niet zoveel durf :-(

Gewoon van te voren met 2 a 3 man van het gas gaan...autotjes blokken en langzamer gaan rijden....effe wachten tot de bocht leeg is en dan in zn 3e versnelling met gangetje 100 erdoor....leuk bochie dan.... :}
 
:} VEERE RULES vooral t diekje! :} Net ook nog ff gereden door Vliss oost heintjezand/goes en midd veerre veere/vrouwepolder YEHAA kwam er weer een aantal tegen: R6(rood) en een Cbr op de terug weg een fzr400(rood)

Nee vdaag niet door grieps morge avond misschien wel als t weer een beetje mee zit.
Ja die kerel op zn rs250 heb ik wel ns zien rijden!
Ach ons kent ons hier in t gehucht! Maarre goeie zet van die 25KW leer je een hoop van hoor! ik ook eerste jaartje 25kw :( Maar achteraf toch blij geweest dat ik het had gedaan hoor :}

Grt Mark
Marcel waar heeft je vader die two brothers uitlaat gekocht?
Ik woon in Vlissingen en ik weet niet welke dealer in deze omgeving de uitlaten heeft.
Van de week een geluids file gehoord van een two broters onder een cbr600 en dat klonk ontzettent :9~
Ik ok uut vlissingen. Heb je volgens mij wel'ns zien rijden. Ikke op de groene 400 met t mooiste geluid wat tr bestaad. Ach we blijven zwaaien!
 
Laatst bewerkt:
Aprilia2000..rij je samen met die RS250 wel eens op Veere?? Toevallig vrijdag 2 keer daar gereden en een R6 en CBR 600 tegen gekomen?
Haha! Tof! Ja, dat was ik samen met een vriend van me op zijn 250, hij zit op MF onder de naam Kevin250!
Gaaf, de eerste mede MF'er tegengekomen! kom maar op met die stickers!
 
Haha! Tof! Ja, dat was ik samen met een vriend van me op zijn 250, hij zit op MF onder de naam Kevin250!
Gaaf, de eerste mede MF'er tegengekomen! kom maar op met die stickers!

Lol..had al zo'n vermoeden...

MF stickers..tja...wel besteld, betaald maar nooit ontvangen...zal me nu dan ook een zorg zijn.....
 
Lachen zeg. Aprilia, je kwam trouwens mooi door dat beboste stukkie heen door op Veere.... :}

(ik was de CBR rijder achter de R6 aan)

Er rijdt daar nu ook regelmatig een cbr RR rond, heb je die al gezien? MOoi ding en die dubbele laser maakt een mooi geluid!
 
als ik dit zo lees is zeeland echt wel goed vertegenwoordigd
weet ook niet of er van jullie nog naar tholen gaan???.
wij gaan denk ik met ±9 motors vanuit vliss.
 
Zien er echt :9~ uit!

Maarreh, ze glimmen ook erg mooi.... Als jullie nog een keer een motor zoeken om te poetsen.... :P
 
wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 20 30 40 40 40
Neerslagkans (%) 80 50 20 20 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 5 2 0 0 0
Minimumtemperatuur ( ºC) 3 2 1 3 3
Middagtemperatuur (ºC) 8 8 10 12 12
Windrichting NW N N N VAR
Windkracht (bft) 6 5 3 3 2

Ziet er aardig uit.

Zondag naar Tholen..misschien een goed idee om rond 1200 bij Michiel (das dus dat standbeeld op de boulevard...just in case) af te spreken en dan met een man of wat die kant op te gaan?

Ik hoor het wel....
 
Lachen zeg. Aprilia, je kwam trouwens mooi door dat beboste stukkie heen door op Veere.... :}

(ik was de CBR rijder achter de R6 aan)

Er rijdt daar nu ook regelmatig een cbr RR rond, heb je die al gezien? MOoi ding en die dubbele laser maakt een mooi geluid!
Ja, die bochtjes daar gaan meestal best lekker, kom er ook vrij regelmatig en oefening baart kunst! Neemt niet weg dat ik nog steeds schaamranden heb van +/- 5mm.

Die RR heb ik nog niet gezien, ben wel benieuwd!

Als er 6 april ineens een SV staat bij Michiel dan ben ik dat waarschijnlijk! Moet 't wel een beetje weer zijn!
Zal m'n vader (R6) en 2 vrienden (RS125 & RS250) ook ff vragen.
 
Hallo,

Ik woon dus ook in Vlissingen.

Het was was gaaf om een paar keer dezelfde motoren tegen te komen (R6 en CBR) die daar ook een beetje aan het scheuren zijn, had het gevoel dat menig automobilisten de schrik van hun leven hebben gehad >>rijden ze rustig een stukje dan worden ze eerst met veel leven ingehaald door een SV met open uitlaat en een RS 250. Zijn ze van de schrik bekomen dan komen er ineens weer 2 sportmotoren "sportief rijdend" tegemoed en dan denken ze, zo dat hebben we gehad en dan komen ze alle 4 nog een keer weer voorbij met een noodgang!!!!! }) }) })

Dat stuk is inderdaad prachtig om bochten te pakken , goed overzichtelijk op de meeste plaatsen!!!
Ik ga zeker kijken of ik zonddag vrij kan krijgen voor de weelydag!
en zien we jullie om 12 uur bij Michiel!
 
Laatst bewerkt:
Is die R6 van de foto uit 2001 of 2? Die moek ok he!!! :9~

Is Zondag die wheelydag dan? Damn heb ik de avond er voor net een feestje en nog stappen in de hooi dus denk dat het er niet inzit voor mij. Maaarrrr ga zaterdag nog wel rijden mits t mooi weer is.

Ps vorig week nog wel een RS250 langs de HZ en over de snelweg zien rijden ik zwaaien in mn rooie lupootje :) Was jij dat kevin?
Grt Mark
(ach komen nog veele dagen aan dat t wel kan :)
(Begint hier net op een verzamelplek voor zeeuwen te lijken)
 
:^
Denser?
Shakey?
Mc Mark?

Als er een beetje animo is sta ik er ook!

Moet wel lukken denk ik zo..

Denser
Shakey
Huub (geen MFer)
Hoogesteger en 8 anderen
Kevin250
Aprilia 2000 en nog 3 anderen
Nightrider zie ik ook nog wel meegaan

Leuk clubje lijkt me... *D

Maar...moet wel beter weer zijn dan nu....wat een ***** weer zeg...
 
Zondag naar Tholen..misschien een goed idee om rond 1200 bij Michiel (das dus dat standbeeld op de boulevard...just in case) af te spreken en dan met een man of wat die kant op te gaan?

Ik hoor het wel....

zou graag willen maar moet helaas werken
 
Is die R6 van de foto uit 2001 of 2? Die moek ok he!!! :9~
Dat is de R6 2001 van m'n vader.

Op dinsdag 01 april 2003 16:23 schreef Denser het volgende:Moet wel lukken denk ik zo..

Denser
Shakey
Huub (geen MFer)
Hoogesteger en 8 anderen
Kevin250
Aprilia 2000 en nog 3 anderen
Nightrider zie ik ook nog wel meegaan

Leuk clubje lijkt me... *D

Maar...moet wel beter weer zijn dan nu....wat een ***** weer zeg...
Dat zou zeker een mooi clubje zijn. Ik moet wel zeggen dat ik alleen ga als het weer goed is (lees: Als het niet regent), dan gaat m'n pa ook mee (dieouwe). Maar de voorspelling is goed: 40% kans op zon en slechts 20% kans op regen met 12 graden.
 
Op dinsdag 01 april 2003 18:01 schreef aprilia2000 het volgende:Dat is de R6 2001 van m'n vader.Dat zou zeker een mooi clubje zijn. Ik moet wel zeggen dat ik alleen ga als het weer goed is (lees: Als het niet regent), dan gaat m'n pa ook mee (dieouwe). Maar de voorspelling is goed: 40% kans op zon en slechts 20% kans op regen met 12 graden.

Wees maar niet bang aprilia2000....ik rij ook alleen als het droog is.... ;)

MTS??...yeez...dat is voor mij al weer 8 jaar geleden...I´m getting old... ;)

Edit: Ahhh....2 R6jes dan....das het betere werk..... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan