Voor het eerst bij mams achterop!

Ik ben zelf geen voorstander van kinderen vast binden op de motor.Ik had de afspraak met de kids gemaakt, ze mochten achterop de motor als ze met de armen om mij heen kunnen en dan nog goed vast houden. Inmiddels rij ik al met mijn de oudste 2 van 10 en 7 jaar maar steeds met de afspraak dat ze mij moeten vast houden met bijde handen, zodra ze mij los laten is het ritje over.(dus ook niet zwaaien naar andere motorrijders, want dat willen ze graag) Het is wel erg gaaf om met je kinderen een toer tochtje te maken, volledig in het leer gestoken natuurlijk.
Tip louis.de heeft in juni extreme kortingen, dames maatje S passen ze al snel in.
of a.s. 2 oktober de motorbeurs in hardenberg 2e hands kleding.
De jongste moet trouwens alleen doen met droog rijden.
mei_2004_harne_jaron.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf geen voorstander van kinderen vast binden op de motor.Ik had de afspraak met de kids gemaakt, ze mochten achterop de motor als ze met de armen om mij heen kunnen en dan nog goed vast houden. Inmiddels rij ik al met mijn de oudste 2 van 10 en 7 jaar maar steeds met de afspraak dat ze mij moeten vast houden met bijde handen, zodra ze mij los laten is het ritje over.(dus ook niet zwaaien naar andere motorrijders, want dat willen ze graag) Het is wel erg gaaf om met je kinderen een toer tochtje te maken, volledig in het leer gestoken natuurlijk.
Tip louis.de heeft in juni extreme kortingen, dames maatje S passen ze al snel in.
of a.s. 2 oktober de motorbeurs in hardenberg 2e hands kleding.
De jongste moet trouwens alleen doen met droog rijden.
(Afbeelding)

Meesterlijke foto! Die hangt zeker in posterformaat aan je muur?

Inderdaad, vastbinden op de motor vind ik ook eng. Goed vasthouden, en anders niet rijden.

Die jas van mijn oudste komt van Motozoom (dacht dat dat eigenlijk ook Louis.de is).

Thx voor de tip, misschien ga ik volgende week wel naar hardenberg. Niet zo ver van hieruit en wel een mooi ritje!
 
meissie,ik vind het mooi dat je dat doet met je kids.die van jou is twaalf en begrijpt heel goed wat te doen,maar ik hoor dus ook mensen met kinderen van zes of zoiets.ik vind dit toch wel een beetje gevaarlijk klinken.ik wilde dat vroeger ook wel maar mijn ouwe had daar weinig trek in.toen was ik echt diep teleurgesteld maar achteraf vind ik dat niet zo heel erg omdat ik nu de gevaren ken.je pakt hem in ieder geval goed in.vele veilige km toegewenst van mij
 
Gisteren nog ff wezen rijden met mijn zoontje in duitsland :]
Maar steeds korte stukjes van hoog uit een half uur.
 
Ja zeker,
En dan nog ff zo'n bikers cafe in om wat te drinken.
Gaaaaaaaaaaaaafffffffff, die jonge keek zijn ogen uit.
En je krijgt allemaal goedkeurende knikjes.
 
Is er nog iemand die dat artikel van Promotor nog heeft liggen?
Ik zou dat heel graag willen zien, ik heb namelijk mijn zoontje van 6 belooft dat hij volgend jaar bij pappa achterop mag. Ik zou graag wat info willen hebben over hoe je dat zo veilig mogelijk doet. Is er iemand die het artikel kan scannen of kan ik het blad van iemand overnemen?


ik heb het nog wel liggen, moet het ff zoeken en dan de scanner instaleren.. maar zal mijn best doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan