Voorjaarstraining 2012

Voorjaarstraining 2012:

  • ja

    Stemmen: 32 59,3%
  • nee

    Stemmen: 9 16,7%
  • misschien

    Stemmen: 10 18,5%
  • ben al goed genoeg

    Stemmen: 3 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Van 21 tem 2 4 maart rij ik 4 dagen op Almeria :] .
De eerste keer in 9 jaar dat ik op circuit rij dat ik zo'n voorjaarstraining doe. Kost wel wat centjes maar 't zal ongetwijfeld heel plezant zijn :Y .
 
organisatie is prima, abacete is een mooi circuit wel wat hobbelig maar zoiets als zolder.
calafat is wat kleiner meer voor een 600 of lichter maar iets groter dan mettet en kleine pitboxen max 3 pers. leuk genoeg voor 2 dagen

Ik ben van plan te boeken via motoup. Circuit calafat of albacete. Heeft iemand ervaring met deze organisatie want normaal regel ik het bij MSL? En ik twijfel ook nog over welk circuit dan te nemen. Graag jullie ervaringen !
 
Ben ivm de kerstverplichtingen in de buurt van Pau (Frankrijk, tegen de pyreneen) en daar gister eens een kijkje gaan nemen op het locale circuit waar gewoon nog gereden werd onder een stralend zonnetje :}

Foto-BU48NIXL.jpg

Foto-YYYTXTNH.jpg


Uiteraard even wat informatie gevraagd en je kan hier op de volgende data terecht: http://www.circuit-pau-arnos.fr/cal...786585a3518c207afbb1ea53541006&mois=3&an=2012

Kosten zijn €85 per dag (55 voor een halve) waarbij 6x 20 minuten wordt gereden en als er niet veel aanmeldingen zijn zoals gisteren dan verlengen ze de sessies kostenloos naar 30 minuten.

Bij de eerste keer aanmelden betaal je 10 euro extra om je verplicht bij de locale motorclub in te schrijven en als je niet verzekerd bent dan kan je max 2x een dagverzekering à €10 per dag aanschaffen.

Ik heb nog geen licentie op dit moment, als je die wel hebt ben je dan ook via die licentie verzekerd voor circuit rijden?

Het circuit ziet er uitdagend uit met veel hoogteverschillen, denk dat ik hier op maart wel een paar dagen ga pakken :]
 
Wij gaan ook.
19 t/m 21 maart
We zijn in ieder geval met ons 4en maar mischien nog eentje extra

Duc 1098.
Duc 749
Duc 749
Gsxr 1000

En das voor de eerste keer , veel zin in natuurlijk :-)
Ons eerste raceevent vootr 2012.


Patrick
full
 
Wij gaan ook.
19 t/m 21 maart
We zijn in ieder geval met ons 4en maar mischien nog eentje extra

Duc 1098.
Duc 749
Duc 749
Gsxr 1000

En das voor de eerste keer , veel zin in natuurlijk :-)
Ons eerste raceevent vootr 2012.


Patrick[afbeelding]


wat groningers erbij dus :P

Blijven jullie op paddock of gaan jullie naar camping ofzo?
 
Ik zit een beetje te denken aan Valencia met MotoUP (12, 13 maart)
Iemand ervaring met dat circuit en/of organisatie?
 
moto-up NOOIT mee boeken, die flapdrol vergeet wel eens een circuit af te huren en dan moet je een advocaat in huren om je geld terug te krijgen.

Of je had voor de optie kunnen kiezen om je geld een jaar bij hem te laten staan en het jaar erop te gaan rijden

:r :r Ik rij nooit meer bij Moto-Up
 
Nee calafat 1 en 2 maart. Valencia is wel een dikker circuit maar ook duurder. Pas paar keer op een circuit gereden dus merk het verschil nog niet zo goed :) Als er maar geen tegenliggers of auto's met vrouwen achter het stuur zijn.
 
moto-up NOOIT mee boeken, die flapdrol vergeet wel eens een circuit af te huren en dan moet je een advocaat in huren om je geld terug te krijgen.

Of je had voor de optie kunnen kiezen om je geld een jaar bij hem te laten staan en het jaar erop te gaan rijden

:r :r Ik rij nooit meer bij Moto-Up

Klote man.
Hopelijk krijg je je geld terug en dan naar Alcarras met ProSpeed. O-)

DSCN1709.JPG
 
Hallo! Wij gaan naar Aragon 17 18 en 19 februari, we hebben in de vrachtwagen nog één plekje vrij, hierbij hebben wij ook al een inschrijving bij de organisatie gereserveerd. mochten er gegadigden zijn hoor ik dit graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan