Voorjaarstraining 2012

Voorjaarstraining 2012:

  • ja

    Stemmen: 32 59,3%
  • nee

    Stemmen: 9 16,7%
  • misschien

    Stemmen: 10 18,5%
  • ben al goed genoeg

    Stemmen: 3 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Lijkt me prima keuze, schijnt mooi circuit te zijn.
Wil ik ook nog wel eens doen.

Met Moto-Up dus?


Ledenon is een fantastisch circuit, ga daar graag weer eens naar toe, Moto up is echter een waardeloze organisatie. Zou ik ver van weg blijven als je zorgeloos en lekker wilt circuitrijden :Y
 
Ledenon is een fantastisch circuit, ga daar graag weer eens naar toe, Moto up is echter een waardeloze organisatie. Zou ik ver van weg blijven als je zorgeloos en lekker wilt circuitrijden :Y


Nou, ja we zullen het wel zien , het gaat toch om het rondjes rijden en dat zal die toch wel kunnen organiseren?
Ik zal mijn ervaringen met Moto up hier wel posten :)
 
Wij komen ook naar ledenon met zijn 2. Calafat was afgelast door motoup 4 uur voordat ik wou wegrijden. Vervelende familiekwestie bij Guus. Nu dus naar ledenon.
Ben benieuwd hoe het geregeld is als ik de ervaringen Hugo lees.
Wij zijn zeker geen ZAC rijders :) en het is wel een pittig circuit voor beginnende circuitrijders zoals wij maar dan zijn er gelukkig paar nederlanders om wat tips te vragen.
 
Moto up is echter een waardeloze organisatie. Zou ik ver van weg blijven als je zorgeloos en lekker wilt circuitrijden :Y
Zoiets was hier al eerder gezegd. Heb inmiddels al gemerkt dat het allemaal niet gaat zoals bij de gebruikelijke organisaties. Hoop dat het allemaal meevalt en mijn motor zoals beloofd netjes klaar staat. Anders wordt het vier dagen wijn drinken en tapas eten. Ook niet verkeerd maar dat had dan goedkoper gekund.
 
toch mucho plezier!
al is het dan in de tapasbar.

laat maar weten hoe het allemaal verlopen is.
 
nog 2 weekjes tot val de vienne *O* *O*

vorig jaar voor "nood" de pijpen afgeknipt van een broek, hopen dat de weergoden ons weer goed gezind zijn 8-)

full
 
Oh man wat moet er weer veel zooi mee naar VdV.
Gaan met 2 man heen en de bus zit dus stampens vol.
heb er al heel veel zin in.
zoek alleen nog een goede circuit lay-out.
wie heeft er een voor mij? Linkje of document.

Patrick
 
Geachte ingeschreven deelnemers aan de trainingen van motoUP op het circuit van Lédenon 14 t/m 16 maart 2012,

vanwege een onvoorziene noodsituatie in zowel zakelijke als privé sfeer moet ik U helaas met pijn in het hart mededelen dat de trainingen op het circuit de Lédenon van 14 t/m 16 maart a.s. geen doorgang kunnen vinden.


Ik hoop dat U dit bericht bereikt voordat U aan de reis richting Frankrijk gaat vertrekken.


Betaalde deelnamekosten worden zsm geretourneerd.
U ontvangt op korte termijn verder bericht, op dit moment kunnen wij verder niets anders regelen.

Guus ten Tije / motoUP
 
Geachte ingeschreven deelnemers aan de trainingen van motoUP op het circuit van Lédenon 14 t/m 16 maart 2012,

vanwege een onvoorziene noodsituatie in zowel zakelijke als privé sfeer moet ik U helaas met pijn in het hart mededelen dat de trainingen op het circuit de Lédenon van 14 t/m 16 maart a.s. geen doorgang kunnen vinden.


Ik hoop dat U dit bericht bereikt voordat U aan de reis richting Frankrijk gaat vertrekken.


Betaalde deelnamekosten worden zsm geretourneerd.
U ontvangt op korte termijn verder bericht, op dit moment kunnen wij verder niets anders regelen.

Guus ten Tije / motoUP


Dat is toch geen manier om je deelnemers te informeren een week voor vertrek? Wat er ook aan de hand is een beetje meer info lijkt me meer dan redelijk gezien de belangen...
 
Krijg nou helemaal de ^%&#()*%^*)%$%##!

Hoor net dat Valencia ook niet doorgaat............ :( :( :( :(

Hmm,2 maatjes van me hebben hun fietsen vanmiddag in belgie gedropt voor transport naar valencia.
Nu weet ik niet met welke organisatie hun gaan,maar ik heb zo`n vermoeden :X
 
Ik zeg niks :X Ok, kan hte toch niet laten: Dit is dan de 3 keer dat ie het verkloot op Ledenon ( en andere circuits zo te zien). Heb nog maar 1 advies: Direct je geld terugvorderen en je rechtbijstand er op zetten. Hij komt vast met een voorstel om het geld door te schuiven naar volgende jaar :W
Heb toen ook RB meteen ingeschakeld, anderen die wat meer vertrouwen in hem hadden hebben maanden op hun geld moeten wachten!
 
Laatst bewerkt:
failliet?

Mooie kutsituatie voor diegenen die heen gaan.
 
Laatst bewerkt:
"onvoorziene noodsituatie in zowel zakelijke als privé sfeer"

prive: kan me daar weinig bij voorstellen, het circuit is gewoon gehuurd lijkt me. desnoods rijden zonder hem.

zakelijk: klinkt inderdaad als failliet....

misschien maar een nieuw topic openen hierover? kon nog wel eens een lange nasleep krijgen dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan