Voorjaarstraining 2012

Voorjaarstraining 2012:

  • ja

    Stemmen: 32 59,3%
  • nee

    Stemmen: 9 16,7%
  • misschien

    Stemmen: 10 18,5%
  • ben al goed genoeg

    Stemmen: 3 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Sneek - Val de Vienne is dan wel weer best ver, ongeveer net zo ver als rest van NL - Sneek *O*
 
Sneek - Val de Vienne is dan wel weer best ver, ongeveer net zo ver als rest van NL - Sneek *O*

Mij lijkt Sneek - Assen wel weer goed te doen.
(Is allebei ver van de Randstad dus zal wel niet ver van elkaar liggen ;) )

On topic: Zolder in maart een voorjaarstraining? Ach, laten we zeggen de low-budget variant...
 
Yep, Sneek - Assen is 100km, goed een uur dus.
En Val de Vienne met bus en caravan 12 uurtjes, stug doortuffen, je komt er vanzelf :]
 
nou ik ben gisteravond laat aangekomen nu regen en redelijk koud, woensdag en donderdag beloven mooi te worden
 
Via Facebook hebben de jongens laten weten dat het er koud is (maandag) en dat het er gisteren nog een beetje geregend heeft..hopelijk de komende dag wat beter weer.
 
Laatst bewerkt:
Nou je toch aan het tikken bent: hoe was jóu evenement in Spanje?

Had ik dat nog niet gezegd hier dan? Misschien heb ik wat teveel in het Guus topic lopen blaten.

Maar in één woord: super!

In wat meer woorden: perfect weer, zoals je van zuid Spanje verwacht. Almeria is mooie baan met super grip maar wel wat weinig hoge snelheidsbochten. Wat wel weer super is zijn een stuk of drie flink moeilijke blinde stukken. Verder relaxte sfeer :)
De omgeving van Almeria is trouwens er indrukwekkend. Horeca is goedkoop en erg goed.
Toch wel nog een bezoekje waard, maar Cartagena vind ik qua circuit mooier.

Morgen komt de R1 weer thuis. Heb ik ook eindelijk al mijn gereedschap weer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan