voorjaarstraining

Maakt geen f*ck meer uit

  • ja

    Stemmen: 8 38,1%
  • nee

    Stemmen: 11 52,4%
  • misschien

    Stemmen: 1 4,8%
  • weet niet/geen mening

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Een voorjaarstraining is leuk om weer het gevoel terug te krijgen, en eind februari begin maart 2005 begint de wegracecursus van de KNMV om je B-licentie te halen. Gezien de nodige aanschaffingen en investering in de motor, heb ik helaas geen geld meer om een voorjaarstraining te veroorloven '( hopelijk haal ik me B-licentie en dan kan ik zo af en toe een race in de KNMV-cup meerijden.
Mijn uitgangspunt blijft om zoveel mogelijk ervaring op te doen in de ZAC, pas wanneer ik in de buurt kom van de cup-tijden, zal ik een poging wagen.
Eerst maar eens het financiële plaatje rond krijgen.
Yama R6 zac.nr344
 
Een voorjaarstraining is leuk om weer het gevoel terug te krijgen, en eind februari begin maart 2005 begint de wegracecursus van de KNMV om je B-licentie te halen. Gezien de nodige aanschaffingen en investering in de motor, heb ik helaas geen geld meer om een voorjaarstraining te veroorloven '( hopelijk haal ik me B-licentie en dan kan ik zo af en toe een race in de KNMV-cup meerijden.
Mijn uitgangspunt blijft om zoveel mogelijk ervaring op te doen in de ZAC, pas wanneer ik in de buurt kom van de cup-tijden, zal ik een poging wagen.
Eerst maar eens het financiële plaatje rond krijgen.
Yama R6 zac.nr344

Met jouw tijd op Assen kan je goed meekomen in de C en B klasse KNMV-cup
 
Met jouw tijd op Assen kan je goed meekomen in de C en B klasse KNMV-cup
He Clay, ga het zeker proberen om in de C of B klasse bij de KNMV-Cup te gaan rijden en hopelijk kan ik, met die jongens meerijden. We zien wel hoe het balletje rolt want er moet nog een hoop gebeuren.
Leuk om te horen dat je toch even een fantastische tijd heb neergezet, hopelijk voor herhaling vatbaar.
Yama R6 zac.nr.344
 
Via circuitrijden.nl is er in maart 2005 een gecombineerde voorjaarstraining op Val de Vienne en Pau Arnos. Ik overweeg zeer sterk om te gaan, zijn er nog meer rijder die dezelfde overweging maken?
 
Via circuitrijden.nl is er in maart 2005 een gecombineerde voorjaarstraining op Val de Vienne en Pau Arnos. Ik overweeg zeer sterk om te gaan, zijn er nog meer rijder die dezelfde overweging maken?

Ik wil ook graag die kant op al wil ik wel kiezen voor een van de twee, 6 dagen racen vindt ik erg veel in een week.
We zijn afgelopen jaar naar Pau geweest was erg geslaagd ik zou nu wel naar Val de Vienne willen, moet erg goed zijn daar. *D
 
Ik wil ook graag die kant op al wil ik wel kiezen voor een van de twee, 6 dagen racen vindt ik erg veel in een week.
We zijn afgelopen jaar naar Pau geweest was erg geslaagd ik zou nu wel naar Val de Vienne willen, moet erg goed zijn daar. *D

Zoals het er nu uitziet ga ik naar Val de Vienne. Lekker 3 dagen racen enzo.. ;)
 
Dan ga ik zeker mee! Kijken of we weer zo'n leuk ploegie als in maart bij elkaar
kunnen krijgen *D

Zal best wel lukken, de meesten willen wel weer mee en er zijn nog wel een paar gegadigden. Hoop alleen dat voor het einde van dit jaar bekend is wanneer de wegrace cursus georganiseerd wordt. Ander gok ik er op dat dit niet op ma t/m wo is en schrijf gewoon in voor Val de Vienne.
 
Zal best wel lukken, de meesten willen wel weer mee en er zijn nog wel een paar gegadigden. Hoop alleen dat voor het einde van dit jaar bekend is wanneer de wegrace cursus georganiseerd wordt. Ander gok ik er op dat dit niet op ma t/m wo is en schrijf gewoon in voor Val de Vienne.
Ik wil ook aan de wegracecursus deelnemen. Dan kan ik lekker in het weekend racen, een gedeelte van mijn mijn verlofdagen verkopen en een extra setje wielen kopen })
(Wiskunde was altijd mijn sterkste vak ;) )
 
Ga ook de wegracecursus volgen van de KNMV dus dat beschouw ik maar als opwarmer voor het seizoen.
 
GA NAAR ZUID SPENJE... febru...een weekje :}
20-26 feb. Cartagena vraag me wel af of er nog meer meiden gaan heb zo me twijfels !!! maar ja..... wel toppie :}
 
Laatst bewerkt:
Zal best wel lukken, de meesten willen wel weer mee en er zijn nog wel een paar gegadigden. Hoop alleen dat voor het einde van dit jaar bekend is wanneer de wegrace cursus georganiseerd wordt. Ander gok ik er op dat dit niet op ma t/m wo is en schrijf gewoon in voor Val de Vienne.

Hoi Hans :} ik heb bericht gehad van het KNMV dat de inschrijvingspapieren in November opgestuurd worden aan mensen die daar informatie om hadden gevraagd en daardoor gerigistreerd staan bij het KNMV om de papieren thuis te krijgen.
De rest zal de website in de gaten moeten houden voor de inschrijvingen 2005.
De wegracecursus gaat +/- Euro.550,= kosten en duurt drie dagen. De datum's zijn nog niet bekend, even afwachten.
Yama R6 zac.nr:344
 
Hoi Hans :} ik heb bericht gehad van het KNMV dat de inschrijvingspapieren in November opgestuurd worden aan mensen die daar informatie om hadden gevraagd en daardoor gerigistreerd staan bij het KNMV om de papieren thuis te krijgen.
De rest zal de website in de gaten moeten houden voor de inschrijvingen 2005.
De wegracecursus gaat +/- Euro.550,= kosten en duurt drie dagen. De datum's zijn nog niet bekend, even afwachten.
Yama R6 zac.nr:344

Hmm, ik nog niet. Maar ff afwachten dan, die website is nooit echt up to date....
 
Hey Hans,

Supervideo man, t lijkt of er heel veel beschadigingen in de baan op Pau zitten, of lijkt dat maar zo?? Zo te zien had t ook geregend...

Er zitten inderdaad wel wat beschadigingen en het had ook geregend... Ik heb nog 2 DVD's (1 zelf gemaakt en 1 van Bach) maar die zijn wat groot om hier neer te zetten ;)
 
Er zitten inderdaad wel wat beschadigingen en het had ook geregend... Ik heb nog 2 DVD's (1 zelf gemaakt en 1 van Bach) maar die zijn wat groot om hier neer te zetten ;)

Morgen komt m'n bulletcam binnen (hoop ik) Hij wordt me al een maand beloofd. Heb ook pinnacle besteld, dus zal ook wat filmpjes maken volgend jaar als ik achter je aanrij :? (als k je bij kan houden |( )
 
Zal best wel lukken, de meesten willen wel weer mee en er zijn nog wel een paar gegadigden. Hoop alleen dat voor het einde van dit jaar bekend is wanneer de wegrace cursus georganiseerd wordt. Ander gok ik er op dat dit niet op ma t/m wo is en schrijf gewoon in voor Val de Vienne.
Afgelopen jaar was de cursus de eerste dag op Vrijdag en de andere twee op een Zaterdag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan