voorvork EZS/EML

800ST heb ik ook over gedacht en dat op mijn leeftijd ;) Maar vind het een mooie reisfiets.
 
Vind 't ook een mooi allround iets. Om met je gezin mee te touren door Europa.
 
Zolang je geen klompvoet hebt zal je wel tussen de bak en de trekker kunnen. Is een prachtige combinatie.. ;)
 
Laatst bewerkt:
@ hevu, welke BMW 800 rij je dan, ik rij voor woon/werk een 800ST echt fijne solo fiets al vind ik de 800R wel mooier......maar die heeft een ketting.

Is een F800GS en is niet van mij maar van el presidente
Wordt overigens ook verkocht, ze wil ook een driewieler een jawel............trike

Gaan we bouwen met een HD als basis
 
Jebt geliek heur, is toch de missing link tussen 2 en 4 wieler. En omdat jij het bent natuurlijk ;)

Wij willen presidente niet boos zien :X

JFJ
 
Luister jij nou maar naar een wijs mens, je eigen moat.

Ga binnenkort wel een topic over starten })
Het blijft een driewieler
tja , een harley als trike is als een harley met span , mooi , maar zou het niet willen .... :N

Maar een solo harley mag je steeds bij mij afgooien hoor , wil ik wel , zal binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een mooie , ik mis mijn electra al ... :Y
 
Zou ik heel misschien mogen weten waarom je die dan hebt verkocht?
 
Juust, dan snap ik et :Y
Niet dat mijn zaken zijn, maar vroeg me af waarom een harly weg doen en er toch een willen houden.
 
Juust, dan snap ik et :Y
Niet dat mijn zaken zijn, maar vroeg me af waarom een harly weg doen en er toch een willen houden.

moest het nu zo doen , maar denk al aan de toekomst , hoop van er eentje voor een prijsje op de kop te kunnen tikken ....

Ik had het ook anders kunnen doen maar zoals reeds gezegd , als het in het hoofd zit zit het nergens anders :N ik had ook de ganse zwik te koop kunnen zetten , had er misschien een duizend of 4 meer van gehad maar dan moet ik wachten , en wachten is niet mijn sterkste punt _O- .
Nu heb ik dus alles overgelaten en degene die alles overgenomen heeft ( Hengelo ) mag er ook wat op verdienen , en nu op zoek naar een goede deal ergens , moet niet morgen hoor ... *D *D *D
 
moest het nu zo doen , maar denk al aan de toekomst , hoop van er eentje voor een prijsje op de kop te kunnen tikken ....

Ik had het ook anders kunnen doen maar zoals reeds gezegd , als het in het hoofd zit zit het nergens anders :N ik had ook de ganse zwik te koop kunnen zetten , had er misschien een duizend of 4 meer van gehad maar dan moet ik wachten , en wachten is niet mijn sterkste punt _O- .
Nu heb ik dus alles overgelaten en degene die alles overgenomen heeft ( Hengelo ) mag er ook wat op verdienen , en nu op zoek naar een goede deal ergens , moet niet morgen hoor ... *D *D *D

Liever vandaag, zeker? :+
 
moest het nu zo doen , maar denk al aan de toekomst , hoop van er eentje voor een prijsje op de kop te kunnen tikken ....

Ik had het ook anders kunnen doen maar zoals reeds gezegd , als het in het hoofd zit zit het nergens anders :N ik had ook de ganse zwik te koop kunnen zetten , had er misschien een duizend of 4 meer van gehad maar dan moet ik wachten , en wachten is niet mijn sterkste punt _O- .
Nu heb ik dus alles overgelaten en degene die alles overgenomen heeft ( Hengelo ) mag er ook wat op verdienen , en nu op zoek naar een goede deal ergens , moet niet morgen hoor ... *D *D *D


dus Goos was vast wel blij met je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan