Vraag alpinestars laarzen

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Ik kan van een kennis een paar nieuwe alpinestars smx plus laarzen kopen. Hij heeft ze gekocht om te gaan lessen, maar wil er niet meer mee beginnen... :? _O-

Het betreft een maatje 46. Nu heb ik schoenmaat 46.
Hij zegt alleen dat hij schoenmaat 44 heeft en dat de buitenlaars 46 is, maar omdat er een binnenschoen in zit, scheelt dit 2 maten.... de binnenschoen zou dus 44 zijn...

Is er iemand die dit kan beamen, of juist niet? Ik ben meer van de cross, maar daar is 46 gewoon 46...

Ik vind t een apart verhaal, maar de jongen is niet de slimste en zoals ik al zei heb ik geen ervaring met asfaltmateriaal.
 
Ik kan van een kennis een paar nieuwe alpinestars smx plus laarzen kopen. Hij heeft ze gekocht om te gaan lessen, maar wil er niet meer mee beginnen... :? _O-

Het betreft een maatje 46. Nu heb ik schoenmaat 46.
Hij zegt alleen dat hij schoenmaat 44 heeft en dat de buitenlaars 46 is, maar omdat er een binnenschoen in zit, scheelt dit 2 maten.... de binnenschoen zou dus 44 zijn...

Is er iemand die dit kan beamen, of juist niet? Ik ben meer van de cross, maar daar is 46 gewoon 46...

Ik vind t een apart verhaal, maar de jongen is niet de slimste en zoals ik al zei heb ik geen ervaring met asfaltmateriaal.


OMG, steek je poot in zo'n schoen en je weet alles...... :')
 
ook bij mijn smx is het allebei hetzelfde. A* is 43 en mijn schoenmaat is ook 43.
Kan je misschien niet gewoon even passen? ;)
 
Misschien wil ie ze wel laten opsturen :z

Het is een kennis van hem, dus ik neem aan dat ze elkaar af en toe wel (live) zien.

En anders doet die kennis er ook niks mee, maakt het toch ook niet uit als ze een tijdje bij Crosskabouter liggen
 
Bedankt zover jongens voor de info. Volgens mij is die jongen niet helemaal helder of het tegenovergestelde is waar en hij krijgt in de gaten dat de habbekrats die ik voor zijn laarzen zou betalen bijna schandalig is _O-
Ik laat ze hem gewoon opsturen...


OMG, steek je poot in zo'n schoen en je weet alles...... :')


Oh-my-god!? _O-



Ze zijn idd van een kennis, maar die woont "een eindje" bij me vandaan. En dat opsturen is geen probleem, maar waarom zou ik de verzendkosten betalen als het klopt wat hij zegt? Daarvoor is het forum een prachtig medium: ervaringen genoeg en ik hoef niet naar een motorzaak om een laars te passen die ik toch niet koop. Dat vind ik zo slecht namelijk....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de SMX Plus, en daar zit geen binnenschoen in...
Alleen in de Supertech R...

Zelf zit ik bij het ene merk op 45 en andere merk 46 (normale schoenen)

Zowel 45 als 46 van SMX+ zaten mij wel goed, maar voor 45 gegaan omdat dat net wat strakker zat en heb ik nog wat speling als het wat ruimer wordt...
 
Oh-my-god!? _O-



Ze zijn idd van een kennis, maar die woont "een eindje" bij me vandaan. En dat opsturen is geen probleem, maar waarom zou ik de verzendkosten betalen als het klopt wat hij zegt? Daarvoor is het forum een prachtig medium: ervaringen genoeg en ik hoef niet naar een motorzaak om een laars te passen die ik toch niet koop. Dat vind ik zo slecht namelijk....

Ben ik normaal ook geen voorstander van, maar effe je voet in die laars, bij de 'plaatselijke' motorzaak en dan weer naar huis, is nu ook niet echt een belasting voor hun.

En dan is het je maat, maar blijkt hij bij de neus te knellen oid :')
Net wat CN hier boven zegt, de 1 of de andere schoen wil toch wel af en toe wat verschillen.

Je neemt toch zowiezo al een risico als je ze op laat sturen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens kijken of mijn dealertje ze heeft staan.... t is ook geen ramp om ze ff aan te schieten, maar ik zit met mn tijd. dat wordt dan zaterdag en ik had ze eigenlijk vanavond op willen laten sturen....

Thanks for the info guys!!
 
Ik weet waar ik aan toe ben en ga de gok nemen. Mochten ze niet passen verkoop ik ze wel weer.

Nogmaals, thanks voor t delen van de ervaringen!!


en anderen voor de verhelderende tips :X


SOV
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan