Je vriend is uitgeleerd??? doen dus die vro1
Ik heb VRO-1 na een jaar of 15 ervaring gedaan en toch het nodige geleerd. Bijv. de bermvlucht. Da's iets dat je niet snel zelf gaat oefenen
Yep, heb ik ook gehad bij VRO1, en ook al eenmaal in praktijk moeten brengenBermvlucht tijdens VRO-1? Heb ik niet gehad, dacht dat ze dat pas bij 2 doen.
Goed dit slaat eventjes niet op mij maar op een goede vriend. Hij heeft nu 10 jaar ervaring met de motor en rijdt heel veel kilometers per jaar door bergen en plate wegen als in Nederland. Tevens beoefend hij offroad rijden met zijn bmw.
Maar nu komt het. Hij wil eigenlijk wel een VRO doen, en zou dan het liefst vro2 willen doen en geen vro1. Maarja dit gaat natuurlijk niet want je moet eerst vro1 doen. En aangezien vro1 bijna 200 euro is en vro2 ook zoiets word het een duur grapje.
De vraag gaat echter niet om of je vro1 kan skippen maar om de vraag. Is vro1 wel nuttig als je 10 jaar ervaring heb, veel kilometers per jaar rijdt(zowel vakantie als woon/werk) en offroad ervaring heb.
Vandaar deze poll. Mocht je nou een argument vinden waarom wel en waarom niet? Zet hem dan aub hier neer. (aub geen je leer altijd wel wat :S)
Ik heb hem gedaan met mijn 25 kw motor.Geloof niet dat het uitmaakt 25 kw of vol vermogen. Het gaat om wat je leert en je motorbeheersing. Ben blij dat ik het toen gedaan heb, er komen toch weer andere dingen aan bod die ik bij mijn rij opleiding niet heb gedaan.Wat ik er hier van lees is het echt een handige cursus, die ik zeker ook ga doen eens ik van me 25kw regeling af ben.
Maar wat ik me nu afvraag is:
Het zijn toch best linke dingen allemaal die je daar leert, dus de kans op vallen is toch best groot?
En je rijd op je eigen motor toch?
Die 2 bij elkaar opgeteld, geeft dat niet veel mensen die er liever toch niet aan waren begonnen?
ff reeklaamee
voor een stuk minder..hetzelfde of beter...
www.freebike.nl
regio training =vro1
allroad=vro2 en dan nog wat extra
expert=vro3
expert+ =vro4