donnybrasco
MF veteraan
Voor nieuwe foto's en/of toevoegingen aan het topic mailen naar:
don.wigmore
600 mb google vid sp meeting 2007
600 mb Film van de VTR Meeting 06 Juni 2007 Lage Vuursche
500 mb google vid sp meeting 2006
500 mb Film van de VTR Meeting 14 mei 2006 Limboland
SP Meeting 2007&2008 foto's.
Topicledenfoto's zijn klikbaar groter te maken
Vinnie
Voske
Pepe
Hakman
Pmugen
sp@ndré
2-wheelfanatic
Arlo
Vuurbloed
Klever
Geestfietser
vtr mouse
Bliksems
goofy1978
Rickus 2X SP1
Gerjen
Mr Del Sol 2X SP2
Bokske
Dolorfin
Markus
CBeRik
VTReb
Ron tiger
timberace sp1
OB6D
kick44
Rednax
Silverfang
Yrjo-SP1
Rotsj
Nithwith zeg maar Tim
Diverse tests kun je hier bekijken en downloaden high res
[NORML]http
Verschillen tussen de SP1/SP2 buiten de kleurencombi om
Frame:
Throttle Bodies:
Swingarm:
Power:
Vering:
Roman Sixta sp dragrace specialist
[NORML]http
SP1 op topsnelheid op een landingsbaan in Finland
[NORML]http
instellingen Sp1 klik op afbeelding.
SP1&SP2 Manual
[NORML]http
Of hier
[NORML]http
Of hier
[NORML]http
Diversen:
wwwhoc.org.uk/gallery/press/2000/2000_VTR1000_SP-1.pdf
Eigenbouwprojecten Thorsten Durbahn
[NORML]http
Eigenbouwproject Haporta's HP1
Zelfbouw Bakker/Sp1 eindelijk gereed!
Eigenbouwproject Gregg's Custom RC51
[NORML]http
Eigenbouwproject PVM Viper
[NORML]http
[NORML]http
Eigenbouwproject Sp1 Turbo
[NORML]http
Project van Vincent met sp/rc51 blok
[NORML]http
[NORML]http
Stel hier uw ideale vincent samen
[NORML]http
Project van Mondial met sp/rc51 blok
[NORML]http
[NORML]http
Mondial kan besteld worden bij:
[NORML]http
Alex Hodge's concept design hawk
[NORML]http
tuning SP1 De eerste link is een gratis tuning tip!
Flappervalve mod
[NORML]http
De veerinstellingen van de SP2
Gebaseerd op 85 kg, dus met name de veervoorspanning kan bij jullie anders moeten. Instellingen gelden alleen voor de SP2. HK Suspension heeft het ingesteld. Principes zijn: voor en achter moet ie gelijk inveren. Instelling is (op mijn verzoek) sportief met een tikkie naar de comfortabele kant.
Daar gaat ie:
Achter
Voorspanning op het tweede nokje van onderen
Compressie (bovenaan) naar rechts dichtdraaien en dan drie kliks uit.
Rebound (onderaan) naar rechts dichtdraaien en dan 1,5 slag uit (1 slag is een volle slag, dus 360 graden, voor de zekerheid anders gaat er iets erg fout).
Foto's achter:
Voorspanning
Compressie
Rebound
Voor
Voorspanning (rood, eerste foto) linksom dichtdraaien en dan 3,75 slag uit
Compressie (potje onderaan, tweede foto) rechtsom dichtdraaien en dan 11 kliks uit (de eerste klik uit is eigenlijk een halve, maar die tel ik mee)
Rebound (blauw, eerste foto) rechtsom dichtdraaien en dan 1,75 slag uit.
Foto's voor
Voorspanning (rood) en rebound (blauw)
Compressie
Vtr sp uitlaatwissel cursus
[NORML]http
Vtr sp Ketting span cursus
[NORML]http
Tip v/d dag
Draai de blokjes van de kettingspanner om, zodat de as er van rechts in gaat.
Je kunt dan bij de/montage van het wiel de remklauw laten zitten, en het wiel veel makkelijker weer monteren.
Je bent dan dat gepiel met je remklauw kwijt.
SP Onderdelen catalogus
[NORML]http
Pers info van de sp uit 2000
Press Information 2000
[NORML]http
SP Microfisches
[NORML]http
OEM Parts : MRCycles
Uitleg montage van een undertail
Uitleg montage van een undertail
Bedradingsschema origineel(SP1)
Bedradingsschema origineel
alternatieve download locatie:
[NORML]http
Bedradingsschema origineel(SP2)
Bedradingsschema origineel van de SP2
Bedradingsschema HRC fabrieksracer
Bedradingsschema HRC fabrieksracer
Diverse media o.a. meeting foto's 2006/sp topic leden aanklikken.
[NORML]http
H@kman's server
Diversen
Superbike overwinningen+algemene info
[NORML]http
[NORML]http
Laatst bewerkt: