Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Waalwijk topic deel 1 !

Ernie81

Geblokkeerd account
22 apr 2007
396
0
Er worden bijna wekelijks ritjes gereden vanaf mac waalwijk, ik zie elke dag motoren hier rijden en we hebben niet eens een eigen topic Aansluiten bij het tilburg of breda topic is best leuk, maar Waalwijk en de dorpjes die er bij horen zijn groot genoeg voor een eigen topic

dus....

Welkom in het "Waalwijk Topic" deel 1

Dit is dus waalwijk :



Als je denkt je huis te herkennen op dit plaatje én je hebt ook nog eens een motorfiets...dan hoor je hier thuis

Verder is dit net zoals elk ander regio topic; beetje ouwehoeren en ritjes pannen bij mooi weer. Have fun

Waalwijk Topic Members :

hier kan tzt een lijst komen met de posters hier
 
  • Onderwerp starter
  • #2


en dit is de meeste gebruikte afspreekplaats geloof ik : de mac
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #3
en soms staan er hier ook motoren je kan er goed ijs happen



Nou iedereen die dit herkend mag zich nu wel in dit topic melden
 
waalwijk is toch gemeente tilburg

kom een keer in het tilburg topic kijken, zijn er geloof ik wel meer uit waalwijk
 
Heel herkenbaar!! Ooit gewoond (Sprang-Capelle), werk nog steeds in Waalwijk (die bank die de wielrenners sponsort, je kent 'm wel) maar woon in Den Bosch, dus meestal in dat topic te vinden...
 
Heel herkenbaar!! Ooit gewoond (Sprang-Capelle), werk nog steeds in Waalwijk (die bank die de wielrenners sponsort, je kent 'm wel) maar woon in Den Bosch, dus meestal in dat topic te vinden...


Banque Credit Agricole


Tsja pijnlijk... Mag ik je eraan herinneren dat de Rabo-ploeg nog nooit positief op doping is getest?


En mochten ze er ooit wel 1 pakken stoppen ze met het wielerplan (en terecht...)
 
een Waalwijk topic

Ik dacht dat wij aansloten bij Tilburg ?

Maar een eigen topic is ook leuk, al ben ik bang het een zielig lijstje van Waalwijk MFers wordt
 
Haha een Waalwijk topic...

Zal wel druk worden, maar onder het motto als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, bij deze dan!






 
Alleen de snelle

Maar het werkt niet echt he, wil niet vlotte met al die bikers hier

Zal tegen m'n maatje zeggen dat hij zich hier ok ff moet melden

 
15 jaar in Waalwijk gewoond maar rij nu in Helmond en omgeving.
Geef niet op er komen er van zelf meer groetjes Burdie
 
Laatst bewerkt: